Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
mank lopen
Moderator: moderatorteam
-
joline
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
mank lopen
Ik kwam straks thuis uit mijn werk, en ik zag dat mijn keeshond mank liep. Hij kon moeilijk overeind komen, en als hij loopt, dan loopt hij mank op zijn voorpoot. Ook is hij een beetje pieperig. Moet ik hiermee meteen naar de dierenarts? Of kan ik even afwachten?
- thyro
- Zeer actief
-
pia zz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): golden retriever
boxer - Aantal honden: 2
-
joline
- Zeer actief
Nu loopt hij ineens mank op zijn achterpoot
We hebben vanmorgen een flink stuk gewandeld, waarbij hij ook behoorlijk ruw gespeeld heeft met onze andere hond. Eerst liep hij weer mank op zijn voorpoot, wat na 5 minuten over was. Toen we thuis kwamen, kon hij moeilijk opstaan, en hij gebruikt zijn achterpoot niet meer. Verder is hij pieperig, en lag hij straks veel te hijgen, hij heeft denk ik pijn.
Nu is hij stil, en slaapt hij, met af en toe een piepje tussendoor. Ik maak me nu toch wel zorgen. Moet ik het even aankijken? Mijn vriend vindt dat ik even moet wachten met na de dierenarts gaan.
We hebben vanmorgen een flink stuk gewandeld, waarbij hij ook behoorlijk ruw gespeeld heeft met onze andere hond. Eerst liep hij weer mank op zijn voorpoot, wat na 5 minuten over was. Toen we thuis kwamen, kon hij moeilijk opstaan, en hij gebruikt zijn achterpoot niet meer. Verder is hij pieperig, en lag hij straks veel te hijgen, hij heeft denk ik pijn.
Nu is hij stil, en slaapt hij, met af en toe een piepje tussendoor. Ik maak me nu toch wel zorgen. Moet ik het even aankijken? Mijn vriend vindt dat ik even moet wachten met na de dierenarts gaan.
-
Szandor
-
joline
- Zeer actief
-
ellyenrob
- Zeer actief
- Contacteer:
-
joline
- Zeer actief
-
ellyenrob
- Zeer actief
- Contacteer:
-
joline
- Zeer actief
-
ellyenrob
- Zeer actief
- Contacteer:
- roy
- Zeer actief
Ik zou toch maar even voor jullie eigen gemoedsrust langs de DA gaan, wij lopen ook al een tijdje met een manke hond te dokteren.joline schreef:Ik ga morgen dan toch maar even met hem naar de dierenarts, hoop dat het niks ernstigs is.
Hinken en manken wil niet meteen zeggen dat het iets ernstigs is maar vaak is het wel een teken van pijn aangeven van de hond en dan is er toch iets niet helemaal goed.
Heel veel sterkte en ik hoor het graag hoe het is afgelopen.
groetjes yvonne
-
joline
- Zeer actief
Hij loopt alweer op de poot, springt weer de bank op en af, springt de stoelen op en af, dus het is eigenlijk bijna over. Heel af en toe, met het opstaan, houdt hij zijn poot nog omhoog. Ik heb de dierenarts vandaag even gebeld, en hij zei dat ik het nog even aan kon kijken, omdat hij er nu weer op loopt.
Ik moet het wel rustig aan doen, dus geen rennen of spelen, en aan de riem uitlaten. En hij moet in huis rusten. Maar dat is nu geen probleem met dit warme weer.
Ik moet het wel rustig aan doen, dus geen rennen of spelen, en aan de riem uitlaten. En hij moet in huis rusten. Maar dat is nu geen probleem met dit warme weer.
-
ellyenrob
- Zeer actief
- Contacteer:
Gelukkig dat het nu beter gaatjoline schreef:Hij loopt alweer op de poot, springt weer de bank op en af, springt de stoelen op en af, dus het is eigenlijk bijna over. Heel af en toe, met het opstaan, houdt hij zijn poot nog omhoog. Ik heb de dierenarts vandaag even gebeld, en hij zei dat ik het nog even aan kon kijken, omdat hij er nu weer op loopt.
Elly