ja zou ik wel doen, eerst maar kijken misschien valt het allemaal best meeFrenkie schreef:Heb ook al een eigen topic gestart....maar misschien dus de eerste loopsheid eens afwachten wat er gebeurt?malinois schreef:ik heb hier een intacte teef en 3 intacte reuen, geen probleem hoor, van eigen honden moet ze al helemaal niks hebben als ze loops is... die accepteerd ze zelfs niet op de dagen dat ze dekrijp isFrenkie schreef:Ik heb even wat gelezen op deze site. Hier staat namelijk ook dat een angstige reu een angstbijter kan worden na castratie. Heeft iemand daar al eens ervaring mee gehad? Onze reu is namelijk angstig voor mensen maar hij bijt niet van zich af. We zaten eraan te denken om hem te castreren omdat hij echt helemaal dol wordt als er een loops teefje in het dorp is. Hij eet niet meer, hij wil alleen maar naar buiten, hij gaat loeien, enz. Tevens willen wij binnenkort een teefje aanschaffen en ik vraag me echt af hoe we dit dan moeten doen als ze loops wordt en Timo al helemaal dol wordt met een loops teefje uit de buurt. Misschien grijpen we te snel naar castratie...maar ik heb ook geen zin in een angstbijter omdat hij gecastreerd is.ranetje schreef: http://www.whgdierenartsen.nl/html/frameset.html
Dan klikken op bibliotheek en dan op castratie.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
6 maand en dan al laten steriliseren?
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- dorien83
- Actief
tja je wilt niet weten wat ik allemaal in huis had. tanden borstels etc. en na de puppy party direct een afspraak voor de sterillisatie etc etc :N:Martijn schreef:Ik krijg al oprispingen bij het woord. Pure cententrekkerij.dorien83 schreef:bij de puppy party van de dierenarts.
De huisarts heeft toch ook geen peutercarnaval om te zorgen dat hij wat extra consulten kan regelen?
maar dat zal de tweede keer niet gebeuren ik was erg onervaren ( nog steeds een beetje maar leer snel bij ).
en nu met het hondenforum heb ik er een hoop bijgeleerd !