voor zover wij kunnen zien doen ze het er erg goed op (zijn nog niet zo lang bezig ) ze vinden het in iederegeval erg lekker.
mag denk ik geen link plaatsen dus zet er www. voor en .nl achter dan heb je het
Moderator: moderatorteam

ik haal dagelijks de brokken uit dezelfde zakdjairo schreef:nou zn gedoe is het niet hoor je krijgt 7 voorraad bussen en daar haal je dagelijks de voeding uit
het is zeker niet duurder dan vers voer maar wel goedkoper en je hoeft geen vrieze aan te schaffen![]()

Ik geef mijn honden dus cavom, en voor dat bedrag waar jij 1 hond van eten geeft geef ik er 4 te eten.djairo schreef:haha denk dat iedereen het beste voor zijn hond willen geven en voor de een is het dit en de ander dat. ben pas hier maar krijg de indruk dat dat beter is dan dit![]()
ikbetaal nu 0,70 cent per hond per dag.
ik vind dat acceptabel en ze doen het er goed op .

aschra schreef:Ik geef mijn honden dus cavom, en voor dat bedrag waar jij 1 hond van eten geeft geef ik er 4 te eten.djairo schreef:haha denk dat iedereen het beste voor zijn hond willen geven en voor de een is het dit en de ander dat. ben pas hier maar krijg de indruk dat dat beter is dan dit![]()
ikbetaal nu 0,70 cent per hond per dag.
ik vind dat acceptabel en ze doen het er goed op .

ik voer ook brok en een paar keer vers, maar ik weet zeker dat mijn brok een stuk goedkoper is en in mijn ogen een stuk beter. Maar als jouw hond het er goed op doet, prima!djairo schreef:klopt prijs kun je niet vinden dat is per hond verschilled he het maakt mij ns hoor ieder zijn ding krijg het idiee dat ik me moet excuseren dat ik een BROK voer .

Ik ben het helemaal met je eens hoorien schreef:probleem is als je de voeding van b.v dinsdag op vrijdag geeft je een onbalans krijgtP@CO schreef:Gut wat een gedoe !!
en je de draad kwijt raakt wanneer je weer wat moet geven.
maar fijn als iemand het fijne voeding vind voor zijn hond.
ik geef ook brok maar zulke onzin krijg je er bij mij toch niet in hoormaart schreef:ik vind het eerlijk gezegd een beetje spijtig dat telkens wanneer iemand zegt dat hij brok geeft, er direct gezegd wordt 'zou je niet beter vers gaan geven'![]()
hoezeer ik ook voor vers ben, mijn hond lust de meeste dingen niet en krijgt dus noodgedwongen een paar keer per week brokken.
over die 7 for : ik heb het één keer aangekocht, om te kijken of dat beter ging dan haar pro plan brokken. Het is een heel moeilijke eter, dus ben ik bereid om vele zaken te proberen. en ik moet geen onzin horen over 'Ik voeder 4 honden aan de prijs de jij aan 1 hond uitgeeft'ieder is toch zelf in staat om te beslissen over hoeveel hij uitgeeft aan zijn hond
als iemand 0,70 cent per dag uitgeeft aan zijn hond en die vind dat goed, wat interesseert het hem dan dat iemand anders 0,20 cent uitgeeft aan zijn hond?
Mij toch alleszinds niets
![]()
De 7 for 7 had hier de zelfde uitwerking als de pro plan, dus ben ik terug overgeschakeld naar de pro plan. gewoon brokken wil ze ook niet eten, dus doe ik daar dan een blikje césar door, of wat paardengehakt. (dat wel kan oplopen tot € 1 per dagplus dan nog de kosten van de brokken)