Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

7 for seven

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

djairo
geregistreerd lid

7 for seven

Ongelezen bericht door djairo »

hallo wij geven sinds kort 7forseven het is een complete brok maar wel elke dag iets anders.
voor zover wij kunnen zien doen ze het er erg goed op (zijn nog niet zo lang bezig ) ze vinden het in iederegeval erg lekker.
mag denk ik geen link plaatsen dus zet er www. voor en .nl achter dan heb je het :idea:
Joy C
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Joy C »

nehhhh, hier krijgen ze geen brok. :neenee:
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Hier ook niet meer.
WOEF!
Zeer actief

Ongelezen bericht door WOEF! »

site bekeken

maar hier komt geen brok meer in huis :neenee:
Afbeelding

Groeten van "Woef" én Lianne
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Hier ook geen brokken voor Caja.
Afbeelding
Gerda16
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door Gerda16 »

Fijn dat je er tevreden mee bent!

Hier ook geen brokken meer.
Ester&Lara

Ongelezen bericht door Ester&Lara »

Als je toch zoveel geld uitgeeft aan een BROK dan zou ik toch echt liever vers/rauw geven als je dat ziet zitten. :wink: Ik denk dat je nog veel goedkoper uit bent ook.....
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

ik geef zelf ook brok met een paar keer per week vers of kvv maar als ik zo moet gaan voeren kan ik net zo goed alleen maar vers gaan voeren... nee vind het niks voor mij :wink:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Wij zijn niet zo moeilijk hoor. :denken:
http://www.7forseven.nl/

Op vrijdag dus zalm en druiven.
Druiven waren die niet giftig? :denken:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

:roll: Gut wat een gedoe !!
djairo
geregistreerd lid

nou zn gedoe is het niet hoor je krijgt 7 voorraad bussen en daar haal je dagelijks de voeding uit
het is zeker niet duurder dan vers voer maar wel goedkoper en je hoeft geen vrieze aan te schaffen :wink:
wij hebben ook naar carnibest gekeken en vonden dat te duur en boji ging er vreselijk van winden :N:
dit is voor ons een goede oplossing on toch variatie te geven en een goed voer waar ze elke dag uit een ander voer hun vit en eiwitten krijgen.

druiven pitten als pit zijn niet goed voor de hond maar in deze is het geen bezwaar.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

djairo schreef:nou zn gedoe is het niet hoor je krijgt 7 voorraad bussen en daar haal je dagelijks de voeding uit
het is zeker niet duurder dan vers voer maar wel goedkoper en je hoeft geen vrieze aan te schaffen :wink:
ik haal dagelijks de brokken uit dezelfde zak :19: niks moeilijks aan daarnaast haal ik een paar keer per week iets uit de vriezer... ook helemaal niet ingewikkeld... en duur, ik denk (weet wel zeker) dat ik goedkoper uit ben dan jij.... :wink: En die vriezer kan ik zelf ook nog wel gebruiken hoor als ie een keer leeg is.... nu ligt ie vol met allemaal stukken dooie dieren :pffff:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

mooi verzonnen weer :wink:
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

P@CO schreef::roll: Gut wat een gedoe !!
probleem is als je de voeding van b.v dinsdag op vrijdag geeft je een onbalans krijgt :mrgreen: en je de draad kwijt raakt wanneer je weer wat moet geven.
maar fijn als iemand het fijne voeding vind voor zijn hond. :ok:
Afbeelding
djairo
geregistreerd lid

haha denk dat iedereen het beste voor zijn hond willen geven en voor de een is het dit en de ander dat. ben pas hier maar krijg de indruk dat dat beter is dan dit :denken:

ikbetaal nu 0,70 cent per hond per dag.
ik vind dat acceptabel en ze doen het er goed op .
aschra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Franse bulldog

Ongelezen bericht door aschra »

djairo schreef:haha denk dat iedereen het beste voor zijn hond willen geven en voor de een is het dit en de ander dat. ben pas hier maar krijg de indruk dat dat beter is dan dit :denken:

Ik geef mijn honden dus cavom, en voor dat bedrag waar jij 1 hond van eten geeft geef ik er 4 te eten.
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

je moet zeker voeren waar jij je goed bij voelt hoor :wink: maar ik vind dit een publiciteitsstunt net zoals royal canin speciaal voer heeft voor engelse bulldoggen enzo
Knoeppie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Knoeppie »

Van hun site:

Wat eet een wolf?
1. Een wolf in de vrije natuur eet niet dag in, dag uit hetzelfde voer, maar zijn stofwisseling past
zich dagelijks aan de andere
voedingsbasis aan.
2. Zijn voeding bestaat niet alleen uit één enkele vleessoort maar de wolf gebruikt de meest uiteenlopende prooidieren (konijnen, lammeren, kleine knaagdieren, enz.) en vogeleieren als proteïnebron.
3. Hoewel hij zoölogisch gedefinieerd wordt als een ‚vleeseter‘, eet de wolf van zijn prooi ook de darminhoud (voorverteerd) samen met een variëteit aan plantaardige materialen (gras, zaden, granen, kruiden, wortelen en bladeren).
4. Bij gelegenheid eet de wolf ook
woudvruchten, valfruit en geschikte groenten.
5. De beenderen van zijn prooi-dieren voorzien de wolf van waardevolle mineraalstoffen en spoorelementen.
6. Door het verbruik van ingewanden (lever) en de voormaaginhoud van zijn prooien, neemt de wolf levensbelangrijke vitaminen op.
7. Jongere of oudere wolven, actieve of minder actieve wolven, grotere of kleinere dieren eten in de vrije natuur geen verschillend voer. Zij zullen van de gevarieerde en afwisselende voedingsbasis die de troep ter beschikking stelt,
hoogstens verschillende hoeveel-heden eten.
Tot de ontwikkeling van een zoveel mogelijk gevarieerde natuurlijke hondenvoeding zoals 7 for seven® hebben de natuurlijke voeding van de wolven en de waardevolle, jarenlange ervaringen van de fokkers in bijzondere mate bijgedragen.

Ik lees nergens dat ie brokken eet??
Nee, voor mij is dit grote waanzin, of je geeft je hond gewoon brokken of je geeft hem KVV/rauw maar ik geloof niet in de 'goedheid' van deze brok.
Knap trouwens dat je al die verschillende voedingsstoffen kan omzetten tot brokken met allemaal precies dezelfde kleur zonder dat je de spullen behandeld :denken:
Groetjes Michaëla en Knoeppie

Afbeelding
Ciske

Ongelezen bericht door Ciske »

Mijn hond krijgt alleen maar BARF.

Ik ben eigenlijk wel naar benieuwd naar de prijs van dit systeem? Ik heb de site snel doorgenomen en ik kan geen prijs vinden.
Knoeppie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Knoeppie »

Ciske schreef:Mijn hond krijgt alleen maar BARF.

Ik ben eigenlijk wel naar benieuwd naar de prijs van dit systeem? Ik heb de site snel doorgenomen en ik kan geen prijs vinden.
Dat is waarschijnlijk maar beter ook :N:
Groetjes Michaëla en Knoeppie

Afbeelding
malinois
Zeer actief
Contacteer:

aschra schreef:
djairo schreef:haha denk dat iedereen het beste voor zijn hond willen geven en voor de een is het dit en de ander dat. ben pas hier maar krijg de indruk dat dat beter is dan dit :denken:

Ik geef mijn honden dus cavom, en voor dat bedrag waar jij 1 hond van eten geeft geef ik er 4 te eten.
:mrgreen: dat heb ik dus met Barca ook :wink:
Afbeelding
mirjam__22
nieuw lid

Ongelezen bericht door mirjam__22 »

nee hier ook geen brok meer...geef nu carnibest en ben van plan om mij eens te gaan verdiepen in barfen...heerlijk als je ziet hoe je hond geniet van vers vlees....
wat was ik onzeker toen ze haar brok liet staan terwijl ik nog wel dacht dat ik een super goeie brok gaf.

lees de site maar eens door en je bent verkocht aan vers vlees...
djairo
geregistreerd lid

klopt prijs kun je niet vinden dat is per hond verschilled he het maakt mij ns hoor ieder zijn ding krijg het idiee dat ik me moet excuseren dat ik een BROK voer .
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

Ik voer ook vers maar belangrijker dan wat ook vind ik dat de hond zijn eten lekker vindt. Als hij duidelijk smult van 7 for seven en je staat als baas ook achter dit merk, prima!

Waar ik echt heel veel moeite mee heb zijn hondenbazen die van het eten een straf maken. Die zeggen: "assie het niet eet haal ik de bak weg en krijgt ie het de volgende dag gewoon weer. En dan eet ie het heus wel hoor."

Daar kan ik dus niet tegen. Dat wijst in mijn ogen niet op oprechte liefde voor je hond.
malinois
Zeer actief
Contacteer:

djairo schreef:klopt prijs kun je niet vinden dat is per hond verschilled he het maakt mij ns hoor ieder zijn ding krijg het idiee dat ik me moet excuseren dat ik een BROK voer .
ik voer ook brok en een paar keer vers, maar ik weet zeker dat mijn brok een stuk goedkoper is en in mijn ogen een stuk beter. Maar als jouw hond het er goed op doet, prima!
Afbeelding
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

ien schreef:
P@CO schreef::roll: Gut wat een gedoe !!
probleem is als je de voeding van b.v dinsdag op vrijdag geeft je een onbalans krijgt :mrgreen: en je de draad kwijt raakt wanneer je weer wat moet geven.
maar fijn als iemand het fijne voeding vind voor zijn hond. :ok:
Ik ben het helemaal met je eens hoor :smile: Ik reageerde niet op de antwoorden van jullie haha. Ben zelf vers gever
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Fijn dat het je goed bevalt. Heb net even op de site gekeken (helaas niet compatibel met Firefox maar ach...) en als ik het zo lees, begrijp ik eigenlijk niet dat ze met brokken komen, je verwacht n.a.v. hun wolvenverhaal eigenlijk dat ze BARF aanraden :wink:

Ik heb blijkbaar erg zielige honden want ze eten met smaak elke ochtend dezelfde brokken en elke avond dezelfde Carnibest. Wat doe ik hen toch aan :eek:
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

ik vind het eerlijk gezegd een beetje spijtig dat telkens wanneer iemand zegt dat hij brok geeft, er direct gezegd wordt 'zou je niet beter vers gaan geven' :roll:
hoezeer ik ook voor vers ben, mijn hond lust de meeste dingen niet en krijgt dus noodgedwongen een paar keer per week brokken.

over die 7 for : ik heb het één keer aangekocht, om te kijken of dat beter ging dan haar pro plan brokken. Het is een heel moeilijke eter, dus ben ik bereid om vele zaken te proberen. en ik moet geen onzin horen over 'Ik voeder 4 honden aan de prijs de jij aan 1 hond uitgeeft' :roll: ieder is toch zelf in staat om te beslissen over hoeveel hij uitgeeft aan zijn hond :19: als iemand 0,70 cent per dag uitgeeft aan zijn hond en die vind dat goed, wat interesseert het hem dan dat iemand anders 0,20 cent uitgeeft aan zijn hond? :19: Mij toch alleszinds niets :denken:

De 7 for 7 had hier de zelfde uitwerking als de pro plan, dus ben ik terug overgeschakeld naar de pro plan. gewoon brokken wil ze ook niet eten, dus doe ik daar dan een blikje césar door, of wat paardengehakt. (dat wel kan oplopen tot € 1 per dag :pffff: plus dan nog de kosten van de brokken)
malinois
Zeer actief
Contacteer:

maart schreef:ik vind het eerlijk gezegd een beetje spijtig dat telkens wanneer iemand zegt dat hij brok geeft, er direct gezegd wordt 'zou je niet beter vers gaan geven' :roll:
hoezeer ik ook voor vers ben, mijn hond lust de meeste dingen niet en krijgt dus noodgedwongen een paar keer per week brokken.

over die 7 for : ik heb het één keer aangekocht, om te kijken of dat beter ging dan haar pro plan brokken. Het is een heel moeilijke eter, dus ben ik bereid om vele zaken te proberen. en ik moet geen onzin horen over 'Ik voeder 4 honden aan de prijs de jij aan 1 hond uitgeeft' :roll: ieder is toch zelf in staat om te beslissen over hoeveel hij uitgeeft aan zijn hond :19: als iemand 0,70 cent per dag uitgeeft aan zijn hond en die vind dat goed, wat interesseert het hem dan dat iemand anders 0,20 cent uitgeeft aan zijn hond? :19: Mij toch alleszinds niets :denken:

De 7 for 7 had hier de zelfde uitwerking als de pro plan, dus ben ik terug overgeschakeld naar de pro plan. gewoon brokken wil ze ook niet eten, dus doe ik daar dan een blikje césar door, of wat paardengehakt. (dat wel kan oplopen tot € 1 per dag :pffff: plus dan nog de kosten van de brokken)
ik geef ook brok maar zulke onzin krijg je er bij mij toch niet in hoor :mrgreen: Voor elke dag een ander smaakje... ze eten hier met smaak iedere dag dezelfde brok en een paar keer per week vers of kvv. En ik heb hier ook 1 hond die het niet lust, helaas dan niet :19:
Afbeelding
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

bij mij was het ook gewoon om te proberen hoor :19: niet dat ik er in geloof dat die brokken anders smaken, maar ze ruiken wel anders en mss dat dat een verschil ging maken bij Déesse. dus wou ik het best eens proberen :wink: en bovendien heeft elke dag een ander vormpje van brok :pffff: :mrgreen:

maar het maakte dus niet uit... net zoals adviezen over vers hier geen verschil uitmaken :19:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”