Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Napraat DDD 3

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

Hutsje schreef:
mercedes2803 schreef:weet je wat de grap is?
Het lijstje zoals ik dat had opgemaakt in Excell geeft precies 166 euro weer...op een euro na zo;'n beetje is dat exact het bedrag dat ik Jess gedaan heb.
Ik heb net het zakje wat ik van je gehad heb net uit de auto gehaald en daar zat exact 107 euro in (ik dacht dat je had gezegd dat er 116 euro inzat, ipv 160?. We hebben er onderweg toch niets uitgehaald?
nope, met 4 euro van mij die er nog in moet is het 111 en ik zei 110 :mrgreen:
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

P@CO schreef:OMG :N: op een ander forum waar ik kom heb ik een topic geopend over de DDD met foto's.
By the way, waar zijn jouw foto's dan? :mrgreen:
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

mercedes2803 schreef:
Hutsje schreef:
mercedes2803 schreef:weet je wat de grap is?
Het lijstje zoals ik dat had opgemaakt in Excell geeft precies 166 euro weer...op een euro na zo;'n beetje is dat exact het bedrag dat ik Jess gedaan heb.
Ik heb net het zakje wat ik van je gehad heb net uit de auto gehaald en daar zat exact 107 euro in (ik dacht dat je had gezegd dat er 116 euro inzat, ipv 160?. We hebben er onderweg toch niets uitgehaald?
nope, met 4 euro van mij die er nog in moet is het 111 en ik zei 110 :mrgreen:
Ow, dan klopt dat dus wel. Ik was in de was omdat je 166 euro noemde :wink: .
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief

Ik kan geen getal meer zien :N: Ik raak er helemaal van in de warre...

Nee...even helder...het is met mijn 4 euro erbij dus 111...met jouw geld erbij wat je in de pocket had was het in totaal toch een dikke 166 euro?
Jij had iets meer dan 50 euro in je zak zitten?

je moet er morgen maar even goed voor gaan zitten wat je nou betaald hebt bij de poelier, bij Hoff etc.
En dan kijken wat je hebt gekregen en dan lappen we hem hier met zijn allen gewoon. simpel .
mercedes2803
Zeer actief

He Eline! Nog bedankt voor de heeeerlijke chocolaatjes :cheer:

Tussen Den Haag en Utrecht in ergens is hij half opgegaan :mrgreen:
Hutsje
Zeer actief

mercedes2803 schreef:Ik kan geen getal meer zien :N: Ik raak er helemaal van in de warre...

Nee...even helder...het is met mijn 4 euro erbij dus 111...met jouw geld erbij wat je in de pocket had was het in totaal toch een dikke 166 euro?
Jij had iets meer dan 50 euro in je zak zitten?
In totaal heb ik nu 154,35 euro.
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

P@CO schreef:OMG :N: op een ander forum waar ik kom heb ik een topic geopend over de DDD met foto's.Nu is er een topic in de discussiehoek geopend er over. Waarom er onschuldige dieren afgeslacht moeten worden voor onze hondjes. En dat daar dan ook nog foto's van worden gemaakt. Of die dieren minder waard zijn dan onze geliefde hondjes enz
Ha ha nodig ze uit voor de volgende keer maken we foto's van hun :mrgreen: :mrgreen:
tineke

Overigens heeft iemand een idee in wat voor vorm we dit kunnen gieten zodat het wat overzichtelijker blijft en haalbaar voor iedereen.
Op een ander forum lees ik net wat gezeik van iemand die dus niet zelf geweest is maar wel achteraf commentaar levert.
Jullie zullen mij het toch niet kwalijk nemen dat ik weinig zin heb om te slepen voor dit soort mensen die ik notabene nog geeneens ken.
Mijn voorstel is dat iedereen zijn eigen vlees moet komen halen,met een maxium aan bestelling, dan wordt het denk ik veel kleinschaliger en blijven de echte ''die hards'' over :wink:
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

tineke schreef:Overigens heeft iemand een idee in wat voor vorm we dit kunnen gieten zodat het wat overzichtelijker blijft en haalbaar voor iedereen.
Op een ander forum lees ik net wat gezeik van iemand die dus niet zelf geweest is maar wel achteraf commentaar levert.
Jullie zullen mij het toch niet kwalijk nemen dat ik weinig zin heb om te slepen voor dit soort mensen die ik notabene nog geeneens ken.
Mijn voorstel is dat iedereen zijn eigen vlees moet komen halen,met een maxium aan bestelling, dan wordt het denk ik veel kleinschaliger en blijven de echte ''die hards'' over :wink:
Dat is inderdaad lekker lullig om te lezen ja.

Maar bovenstaande klinkt goed. Iedereen zijn eigen vlees op halen. En iedereen wacht op zijn/haar buurt zodat bestelling voor bestelling kan worden afgewerkt.
tineke

Op dat andere forum geeft diezelfde zeikerd aan dat ze karkassen heeft gekregen terwijl ze die niet besteld heeft dus daar is ook iets mis mee gegaan :wink:
nance
Erelid

Ongelezen bericht door nance »

tineke schreef:Overigens heeft iemand een idee in wat voor vorm we dit kunnen gieten zodat het wat overzichtelijker blijft en haalbaar voor iedereen.
Ik geef je gelijk als je zegt dit te willen gaan doen, achteraf gezeik heb je niks aan. Jammer dat ik dan af moet haken, want dat lukt me niet. Ik heb geen auto en kan niet met t openbaar vervoer. :wink:
Afbeelding
Daphne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daphne »

Tjee, dat meen je niet zeg :80:
Gewoon nog commentaar hebben terwijl je zelf niet eens op komt dagen.
Niet te geloven, sorry hoor.
Ik zit gewoon met plaatsvervangende schaamte.

Voor de zeikerd die hier vast ook leest, je bent gewoon een ondankbaar kreng.
Gelukkig mag je volgende keer niet eens meer meedoen, kan jou niks meer gebeuren, zo.

Voor de mensen die erbij ingeschoten zijn vind ik het echt heel erg en dat mag ook zeker niet de bedoeling zijn.
Dus ik hoor graag hoeveel jullie missen en dan compenseren we dat gewoon met ze allen :wink:

Voor de volgende keren (mits onze "leveranciers" daar nog zin in hebben want ik kan me voorstellen dat ze hun buik ervan vol hebben) moet het echt anders.
In ieder geval vind ik ook dat je zelf maar je bestelling op komt halen, vooraf afrekenen en wachten tot je aan de beurt bent en niet zelf gaan graaien in zakken.

Voor de rest vond ik het erg gezellig en Jente heeft zich weer prima vermaakt met grote vriend FritZ :cheer:
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Afbeelding
Nero 11/1998 - 16/06/2014
Joy C
Zeer actief

Ongelezen bericht door Joy C »

Ten eerste: alle leveranciers hartelijk bedankt! :ok:

Geef even door wat jullie tekort komen, dan lap ik wel bij. :wink: want dat jullie tekort zouden komen, mag gewoonweg niet.

Ik heb thuis alles nagewogen, maar had eerder tekort dan teveel, dus daar kan het ook niet aan liggen. :19:

Er zijn verschillende manieren om de zakelijke kant de volgende keer beter te laten verlopen. Al dat gedoe langs elkaar heen, wat een verschrikking. :N: :mrgreen: Wel heel gezellig, dat dan wel :mrgreen: . Iedereen zelf afhalen ben ik ook voorstander van.

Je moet een goede weegschaal hebben (Hilje sorry..... :N: :mrgreen: )
Ik kan aan een soort klokweegschaal komen waar je geen stroom voor nodig hebt, maar die gaat maar tot 5 kilo. Thuis heb ik er 1 in het oude melklokaal staan en die gaat tot 15 kilo, maar gaat op stroom. Jullie kunnen dus ook naar allemaal naar mij komen, maar dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling. :smile:

Leverancier voor leverancier alles afwerken ipv alles door elkaar. Op die manier kan alles bij elke leverancier gewogen en afgerekend worden.

Het duurt misschien wat langer, maar dan kun je sneller nagaan waar iets misgaat. :wink:
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012
Afbeelding
Knoeppie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Beagle

Ongelezen bericht door Knoeppie »

Ik wil nogmaals alle levenranciers én metaveenendaal bedanken voor de spullen die toch nog bij mij zijn gekomen :ok:
Jammer om te lezen dat jullie erbij ingeschoten zijn en ik zelfs te weinig heb betaald, als jullie even je bankrekeningnummer PBen dan zal ik het tekort vandaag nog overmaken want dit is absoluut niet de bedoeling!
Groetjes Michaëla en Knoeppie

Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

nance schreef:
Ik geef je gelijk als je zegt dit te willen gaan doen, achteraf gezeik heb je niks aan. Jammer dat ik dan af moet haken, want dat lukt me niet. Ik heb geen auto en kan niet met t openbaar vervoer. :wink:
Jaaaah, daaag, uitzonderingen bevestigen de regel hoor. :wink:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Roelfien schreef:
nance schreef:
Jaaaah, daaag, uitzonderingen bevestigen de regel hoor. :wink:
Ik zal ook eens meedenken hoe het dan anders moet. Maar als de max bestelling bv 30 kg wordt en ik moet daarvoor naar Almere of verder rijden dan haak ik dus ook af. Dat heeft geen enkele zin voor mij. Dan ben ik èn nog duur uit en de vriezer is in een week leeg.
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Roelfien
Zeer actief

Hoe jammer dat ook zou zijn, maar dat zijn materiële afwegingen.
Bij Nance ligt dat gewoon anders, die kan niet kiezen.
:wink:
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

Ik denk als optie om het wat ordelijker te laten verlopen
zoals Tineke ook aangeeft.
Zelf je materiaal ophalen!

dan gewoon in de rij staan en bij de leverancier je materiaal ter plekke kopen en afrekenen!!

dus iets als een marktkraam, met een hulp erachter die weegt enz

duurt allemaal wat langer als inladen en wegwezen maar moet meer lijn inkomen

zo iets?? :19:
Afbeelding
tineke

Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen :wink: zowel qua meenemen als aan het maxium wat je mee kunt nemen.
Van jou is het bekend Sonja dat je meerdere honden hebt zodat een grotere hoeveelheid logisch is en nance ken ik niet maar ik vertouw hierop Roelfien haar oordeel :wink:
We moeten gewoon eens ,misschien per pb,gaan kijken hoe we dit het beste kunnen doen zodat de kinderziektes eruit gaan.
WOEF!
Zeer actief

Ongelezen bericht door WOEF! »

ien schreef:Ik denk als optie om het wat ordelijker te laten verlopen
zoals Tineke ook aangeeft.
Zelf je materiaal ophalen!

dan gewoon in de rij staan en bij de leverancier je materiaal ter plekke kopen en afrekenen!!

dus iets als een marktkraam, met een hulp erachter die weegt enz

duurt allemaal wat langer als inladen en wegwezen maar moet meer lijn inkomen

zo iets?? :19:
lijkt me ook een goeie,

en dan dat er ook geschreeuwd wordt zoals op de markt?

HEERLIJKE VERSE SLOKDARM EUROTJE PER KILO! :80:

ik zie t al voor me al die voorbijgangers :mrgreen:

(maar ik ben wel voor het zelf ophalen)
Afbeelding

Groeten van "Woef" én Lianne
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

tineke schreef:Op een ander forum lees ik net wat gezeik van iemand die dus niet zelf geweest is maar wel achteraf commentaar levert.
Dit is toch om pislink van te worden. Als diegene met die grote bek ook even het lef heeft om haar commentaar op dit forum te posten, van waaruit ddd is georganiseerd!

Bah, bah, bah. Wat bestaan er toch een hondsbrutale en egocentrische mensen op de wereld :devil: :devil: :devil: :devil:

Oja, als deze zeikstengel zich hier niet zelf kenbaar maakt dan wil ik wel graag naam en toenaam van deze persoon. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

tineke schreef:Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen :wink: zowel qua meenemen als aan het maxium wat je mee kunt nemen.
Van jou is het bekend Sonja dat je meerdere honden hebt zodat een grotere hoeveelheid logisch is en nance ken ik niet maar ik vertouw hierop Roelfien haar oordeel :wink:
Absoluut hoor, Nance kan echt niet zelf komen afhalen.
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
tineke schreef:Op een ander forum lees ik net wat gezeik van iemand die dus niet zelf geweest is maar wel achteraf commentaar levert.
Dit is toch om pislink van te worden. Als diegene met die grote bek ook even het lef heeft om haar commentaar op dit forum te posten, van waaruit ddd is georganiseerd!

Bah, bah, bah. Wat bestaan er toch een hondsbrutale en egocentrische mensen op de wereld :devil: :devil: :devil: :devil:

Oja, als deze zeikstengel zich hier niet zelf kenbaar maakt dan wil ik wel graag naam en toenaam van deze persoon. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Ik was 't niet hoor :N: :wink:

Mijn bek viel ook open toen ik dit las, jezus!! :boos:
Ik zou ook wel willen weten wie dit is, belachelijk gewoon. Gatver!
Afbeelding
Joy C
Zeer actief

Marion. schreef:

Klopt, heb het ook net op dat forum gelezen. :eek:
Heb dus gemeld dat er waarschijnlijk helemaal geen DDD meer komt, door al dat soort toestanden door zelf niet te komen, maar wel een megabestellingbte plaatsen.
Groetjes Joyce
Afbeelding
Joy C
Zeer actief

dubbel. forum is traag.
Groetjes Joyce
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Op welk forum? :mann:
Afbeelding
Leane

Ongelezen bericht door Leane »

Natas. schreef:Op welk forum? :mann:
Ik wil ook wel een pb :mrgreen:
WOEF!
Zeer actief

Ongelezen bericht door WOEF! »

P@CO schreef:
ik ook :eek: beetje op een ander forum lopen zeiken
Afbeelding

Groeten van "Woef" én Lianne
Roelfien
Zeer actief

Ik denk dat bij een volgende keer de leveranciers eerst hun auto gesloten houden en eerst hun eigen bestellingen bij elkaar afhalen en afrekenen.
Dan hebben ze daarna hun handen vrij om de spullen voor de andere afnemers te verwerken en af te rekenen.De afnemer komt naar de auto, de leverancier pakt uit de auto wat er besteld is en er wordt meteen afgerekend. Niet eerst uitdelen en dan alles en iedereen in 1 keer af laten rekenen.
Duurt het daardoor langer? Jammer dan. Maar ik denk dat het wel mee valt. Ik had bijvoorbeeld aangeboden om te helpen, maar ik had geen idee bij wie ik helpen kon. Hilje hielp Jessica, maar stond met haar handen in het gehakt, terwijl zij de boekhouding zou doen, oftewel afrekenen.
Dus gewoon van te voren met elkaar duidelijke taakverdelingen en gewoon niet meer laten graaien door iedereen. Er wordt niet meer zelf gepakt.
De charme gaat er zo wel wat vanaf, maar voorkomt financiele problemen achter af.
En ja, ik ben ook voor maximale bestellingen.

Zouden we het niet zo doen, dan is de DDD gedoemd te sterven of naar een "ondergronds"systeem te gaan.
En op zich is dat ook nog niet zo'n gek idee, want er zijn webwinkels die hun bereik ook steeds groter maken en er kan dus op veel meer plaatsen geleverd worden. Betaal je daar veel meer voor? Ja, dat klopt. En dat is ook logisch. Want iedereen kan zien hoeveel werk de leveranciers er aan hebben om het voor elkaar te krijgen. Bij echte handelaren betaal je daar voor en je krijgt het ook nog in je huis afgeleverd.
Dus dat is het alternatief.
Roelfien
Zeer actief

WOEF! schreef:
P@CO schreef:
ik ook :eek: beetje op een ander forum lopen zeiken
Ben je mal, het is al opgelost. Degene die het mee nam voor die persoon, had zelf een foutje gemaakt en het verkeerde tasje spullen afgeleverd. :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”