nope, met 4 euro van mij die er nog in moet is het 111 en ik zei 110Hutsje schreef:Ik heb net het zakje wat ik van je gehad heb net uit de auto gehaald en daar zat exact 107 euro in (ik dacht dat je had gezegd dat er 116 euro inzat, ipv 160?. We hebben er onderweg toch niets uitgehaald?mercedes2803 schreef:weet je wat de grap is?
Het lijstje zoals ik dat had opgemaakt in Excell geeft precies 166 euro weer...op een euro na zo;'n beetje is dat exact het bedrag dat ik Jess gedaan heb.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Napraat DDD 3
Moderator: moderatorteam
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
- Hutsje
- Zeer actief
Ow, dan klopt dat dus wel. Ik was in de was omdat je 166 euro noemdemercedes2803 schreef:nope, met 4 euro van mij die er nog in moet is het 111 en ik zei 110Hutsje schreef:Ik heb net het zakje wat ik van je gehad heb net uit de auto gehaald en daar zat exact 107 euro in (ik dacht dat je had gezegd dat er 116 euro inzat, ipv 160?. We hebben er onderweg toch niets uitgehaald?mercedes2803 schreef:weet je wat de grap is?
Het lijstje zoals ik dat had opgemaakt in Excell geeft precies 166 euro weer...op een euro na zo;'n beetje is dat exact het bedrag dat ik Jess gedaan heb.

- mercedes2803
- Zeer actief
Ik kan geen getal meer zien :N: Ik raak er helemaal van in de warre...
Nee...even helder...het is met mijn 4 euro erbij dus 111...met jouw geld erbij wat je in de pocket had was het in totaal toch een dikke 166 euro?
Jij had iets meer dan 50 euro in je zak zitten?
je moet er morgen maar even goed voor gaan zitten wat je nou betaald hebt bij de poelier, bij Hoff etc.
En dan kijken wat je hebt gekregen en dan lappen we hem hier met zijn allen gewoon. simpel .
Nee...even helder...het is met mijn 4 euro erbij dus 111...met jouw geld erbij wat je in de pocket had was het in totaal toch een dikke 166 euro?
je moet er morgen maar even goed voor gaan zitten wat je nou betaald hebt bij de poelier, bij Hoff etc.
En dan kijken wat je hebt gekregen en dan lappen we hem hier met zijn allen gewoon. simpel .
- mercedes2803
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
In totaal heb ik nu 154,35 euro.mercedes2803 schreef:Ik kan geen getal meer zien :N: Ik raak er helemaal van in de warre...

-
tineke
Ha ha nodig ze uit voor de volgende keer maken we foto's van hunP@CO schreef:OMG :N: op een ander forum waar ik kom heb ik een topic geopend over de DDD met foto's.Nu is er een topic in de discussiehoek geopend er over. Waarom er onschuldige dieren afgeslacht moeten worden voor onze hondjes. En dat daar dan ook nog foto's van worden gemaakt. Of die dieren minder waard zijn dan onze geliefde hondjes enz
-
tineke
Overigens heeft iemand een idee in wat voor vorm we dit kunnen gieten zodat het wat overzichtelijker blijft en haalbaar voor iedereen.
Op een ander forum lees ik net wat gezeik van iemand die dus niet zelf geweest is maar wel achteraf commentaar levert.
Jullie zullen mij het toch niet kwalijk nemen dat ik weinig zin heb om te slepen voor dit soort mensen die ik notabene nog geeneens ken.
Mijn voorstel is dat iedereen zijn eigen vlees moet komen halen,met een maxium aan bestelling, dan wordt het denk ik veel kleinschaliger en blijven de echte ''die hards'' over
Op een ander forum lees ik net wat gezeik van iemand die dus niet zelf geweest is maar wel achteraf commentaar levert.
Jullie zullen mij het toch niet kwalijk nemen dat ik weinig zin heb om te slepen voor dit soort mensen die ik notabene nog geeneens ken.
Mijn voorstel is dat iedereen zijn eigen vlees moet komen halen,met een maxium aan bestelling, dan wordt het denk ik veel kleinschaliger en blijven de echte ''die hards'' over
-
Leane
Dat is inderdaad lekker lullig om te lezen ja.tineke schreef:Overigens heeft iemand een idee in wat voor vorm we dit kunnen gieten zodat het wat overzichtelijker blijft en haalbaar voor iedereen.
Maar bovenstaande klinkt goed. Iedereen zijn eigen vlees op halen. En iedereen wacht op zijn/haar buurt zodat bestelling voor bestelling kan worden afgewerkt.
-
tineke
-
nance
- Erelid
Ik geef je gelijk als je zegt dit te willen gaan doen, achteraf gezeik heb je niks aan. Jammer dat ik dan af moet haken, want dat lukt me niet. Ik heb geen auto en kan niet met t openbaar vervoer.tineke schreef:Overigens heeft iemand een idee in wat voor vorm we dit kunnen gieten zodat het wat overzichtelijker blijft en haalbaar voor iedereen.
- Daphne
- Zeer actief
Tjee, dat meen je niet zeg
Gewoon nog commentaar hebben terwijl je zelf niet eens op komt dagen.
Niet te geloven, sorry hoor.
Ik zit gewoon met plaatsvervangende schaamte.
Voor de zeikerd die hier vast ook leest, je bent gewoon een ondankbaar kreng.
Gelukkig mag je volgende keer niet eens meer meedoen, kan jou niks meer gebeuren, zo.
Voor de mensen die erbij ingeschoten zijn vind ik het echt heel erg en dat mag ook zeker niet de bedoeling zijn.
Dus ik hoor graag hoeveel jullie missen en dan compenseren we dat gewoon met ze allen
Voor de volgende keren (mits onze "leveranciers" daar nog zin in hebben want ik kan me voorstellen dat ze hun buik ervan vol hebben) moet het echt anders.
In ieder geval vind ik ook dat je zelf maar je bestelling op komt halen, vooraf afrekenen en wachten tot je aan de beurt bent en niet zelf gaan graaien in zakken.
Voor de rest vond ik het erg gezellig en Jente heeft zich weer prima vermaakt met grote vriend FritZ
Gewoon nog commentaar hebben terwijl je zelf niet eens op komt dagen.
Niet te geloven, sorry hoor.
Ik zit gewoon met plaatsvervangende schaamte.
Voor de zeikerd die hier vast ook leest, je bent gewoon een ondankbaar kreng.
Gelukkig mag je volgende keer niet eens meer meedoen, kan jou niks meer gebeuren, zo.
Voor de mensen die erbij ingeschoten zijn vind ik het echt heel erg en dat mag ook zeker niet de bedoeling zijn.
Dus ik hoor graag hoeveel jullie missen en dan compenseren we dat gewoon met ze allen
Voor de volgende keren (mits onze "leveranciers" daar nog zin in hebben want ik kan me voorstellen dat ze hun buik ervan vol hebben) moet het echt anders.
In ieder geval vind ik ook dat je zelf maar je bestelling op komt halen, vooraf afrekenen en wachten tot je aan de beurt bent en niet zelf gaan graaien in zakken.
Voor de rest vond ik het erg gezellig en Jente heeft zich weer prima vermaakt met grote vriend FritZ
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Nero 11/1998 - 16/06/2014

Nero 11/1998 - 16/06/2014
- Joy C
- Zeer actief
Ten eerste: alle leveranciers hartelijk bedankt!
Geef even door wat jullie tekort komen, dan lap ik wel bij.
want dat jullie tekort zouden komen, mag gewoonweg niet.
Ik heb thuis alles nagewogen, maar had eerder tekort dan teveel, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Er zijn verschillende manieren om de zakelijke kant de volgende keer beter te laten verlopen. Al dat gedoe langs elkaar heen, wat een verschrikking. :N:
Wel heel gezellig, dat dan wel
. Iedereen zelf afhalen ben ik ook voorstander van.
Je moet een goede weegschaal hebben (Hilje sorry..... :N:
)
Ik kan aan een soort klokweegschaal komen waar je geen stroom voor nodig hebt, maar die gaat maar tot 5 kilo. Thuis heb ik er 1 in het oude melklokaal staan en die gaat tot 15 kilo, maar gaat op stroom. Jullie kunnen dus ook naar allemaal naar mij komen, maar dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Leverancier voor leverancier alles afwerken ipv alles door elkaar. Op die manier kan alles bij elke leverancier gewogen en afgerekend worden.
Het duurt misschien wat langer, maar dan kun je sneller nagaan waar iets misgaat.
Geef even door wat jullie tekort komen, dan lap ik wel bij.
Ik heb thuis alles nagewogen, maar had eerder tekort dan teveel, dus daar kan het ook niet aan liggen.
Er zijn verschillende manieren om de zakelijke kant de volgende keer beter te laten verlopen. Al dat gedoe langs elkaar heen, wat een verschrikking. :N:
Je moet een goede weegschaal hebben (Hilje sorry..... :N:
Ik kan aan een soort klokweegschaal komen waar je geen stroom voor nodig hebt, maar die gaat maar tot 5 kilo. Thuis heb ik er 1 in het oude melklokaal staan en die gaat tot 15 kilo, maar gaat op stroom. Jullie kunnen dus ook naar allemaal naar mij komen, maar dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.
Leverancier voor leverancier alles afwerken ipv alles door elkaar. Op die manier kan alles bij elke leverancier gewogen en afgerekend worden.
Het duurt misschien wat langer, maar dan kun je sneller nagaan waar iets misgaat.
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012

- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
Ik wil nogmaals alle levenranciers én metaveenendaal bedanken voor de spullen die toch nog bij mij zijn gekomen
Jammer om te lezen dat jullie erbij ingeschoten zijn en ik zelfs te weinig heb betaald, als jullie even je bankrekeningnummer PBen dan zal ik het tekort vandaag nog overmaken want dit is absoluut niet de bedoeling!
Jammer om te lezen dat jullie erbij ingeschoten zijn en ik zelfs te weinig heb betaald, als jullie even je bankrekeningnummer PBen dan zal ik het tekort vandaag nog overmaken want dit is absoluut niet de bedoeling!
Groetjes Michaëla en Knoeppie

- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Jaaaah, daaag, uitzonderingen bevestigen de regel hoor.nance schreef:Ik geef je gelijk als je zegt dit te willen gaan doen, achteraf gezeik heb je niks aan. Jammer dat ik dan af moet haken, want dat lukt me niet. Ik heb geen auto en kan niet met t openbaar vervoer.tineke schreef:Overigens heeft iemand een idee in wat voor vorm we dit kunnen gieten zodat het wat overzichtelijker blijft en haalbaar voor iedereen.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik zal ook eens meedenken hoe het dan anders moet. Maar als de max bestelling bv 30 kg wordt en ik moet daarvoor naar Almere of verder rijden dan haak ik dus ook af. Dat heeft geen enkele zin voor mij. Dan ben ik èn nog duur uit en de vriezer is in een week leeg.Roelfien schreef:Jaaaah, daaag, uitzonderingen bevestigen de regel hoor.nance schreef:Ik geef je gelijk als je zegt dit te willen gaan doen, achteraf gezeik heb je niks aan. Jammer dat ik dan af moet haken, want dat lukt me niet. Ik heb geen auto en kan niet met t openbaar vervoer.tineke schreef:Overigens heeft iemand een idee in wat voor vorm we dit kunnen gieten zodat het wat overzichtelijker blijft en haalbaar voor iedereen.
- Roelfien
- Zeer actief
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
Ik denk als optie om het wat ordelijker te laten verlopen
zoals Tineke ook aangeeft.
Zelf je materiaal ophalen!
dan gewoon in de rij staan en bij de leverancier je materiaal ter plekke kopen en afrekenen!!
dus iets als een marktkraam, met een hulp erachter die weegt enz
duurt allemaal wat langer als inladen en wegwezen maar moet meer lijn inkomen
zo iets??
dan gewoon in de rij staan en bij de leverancier je materiaal ter plekke kopen en afrekenen!!
zo iets??

-
tineke
Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen
zowel qua meenemen als aan het maxium wat je mee kunt nemen.
Van jou is het bekend Sonja dat je meerdere honden hebt zodat een grotere hoeveelheid logisch is en nance ken ik niet maar ik vertouw hierop Roelfien haar oordeel
We moeten gewoon eens ,misschien per pb,gaan kijken hoe we dit het beste kunnen doen zodat de kinderziektes eruit gaan.
Van jou is het bekend Sonja dat je meerdere honden hebt zodat een grotere hoeveelheid logisch is en nance ken ik niet maar ik vertouw hierop Roelfien haar oordeel
We moeten gewoon eens ,misschien per pb,gaan kijken hoe we dit het beste kunnen doen zodat de kinderziektes eruit gaan.
-
WOEF!
- Zeer actief
lijkt me ook een goeie,ien schreef:Ik denk als optie om het wat ordelijker te laten verlopen
zo iets??
en dan dat er ook geschreeuwd wordt zoals op de markt?
HEERLIJKE VERSE SLOKDARM EUROTJE PER KILO!
ik zie t al voor me al die voorbijgangers
(maar ik ben wel voor het zelf ophalen)
Groeten van "Woef" én Lianne
-
Marion.
Dit is toch om pislink van te worden. Als diegene met die grote bek ook even het lef heeft om haar commentaar op dit forum te posten, van waaruit ddd is georganiseerd!tineke schreef:Op een ander forum lees ik net wat gezeik van iemand die dus niet zelf geweest is maar wel achteraf commentaar levert.
Bah, bah, bah. Wat bestaan er toch een hondsbrutale en egocentrische mensen op de wereld
Oja, als deze zeikstengel zich hier niet zelf kenbaar maakt dan wil ik wel graag naam en toenaam van deze persoon. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Absoluut hoor, Nance kan echt niet zelf komen afhalen.tineke schreef:Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingenzowel qua meenemen als aan het maxium wat je mee kunt nemen.
Van jou is het bekend Sonja dat je meerdere honden hebt zodat een grotere hoeveelheid logisch is en nance ken ik niet maar ik vertouw hierop Roelfien haar oordeel![]()

-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik was 't niet hoor :N:Marion. schreef:Dit is toch om pislink van te worden. Als diegene met die grote bek ook even het lef heeft om haar commentaar op dit forum te posten, van waaruit ddd is georganiseerd!tineke schreef:Op een ander forum lees ik net wat gezeik van iemand die dus niet zelf geweest is maar wel achteraf commentaar levert.
Bah, bah, bah. Wat bestaan er toch een hondsbrutale en egocentrische mensen op de wereld![]()
![]()
![]()
![]()
Oja, als deze zeikstengel zich hier niet zelf kenbaar maakt dan wil ik wel graag naam en toenaam van deze persoon. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Mijn bek viel ook open toen ik dit las, jezus!!
Ik zou ook wel willen weten wie dit is, belachelijk gewoon. Gatver!

- Joy C
- Zeer actief
Klopt, heb het ook net op dat forum gelezen.Marion. schreef:Dit is toch om pislink van te worden. Als diegene met die grote bek ook even het lef heeft om haar commentaar op dit forum te posten, van waaruit ddd is georganiseerd!tineke schreef:Op een ander forum lees ik net wat gezeik van iemand die dus niet zelf geweest is maar wel achteraf commentaar levert.
Bah, bah, bah. Wat bestaan er toch een hondsbrutale en egocentrische mensen op de wereld![]()
![]()
![]()
![]()
Heb dus gemeld dat er waarschijnlijk helemaal geen DDD meer komt, door al dat soort toestanden door zelf niet te komen, maar wel een megabestellingbte plaatsen.
Groetjes Joyce

- Joy C
- Zeer actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
WOEF!
- Zeer actief
- Roelfien
- Zeer actief
Ik denk dat bij een volgende keer de leveranciers eerst hun auto gesloten houden en eerst hun eigen bestellingen bij elkaar afhalen en afrekenen.
Dan hebben ze daarna hun handen vrij om de spullen voor de andere afnemers te verwerken en af te rekenen.De afnemer komt naar de auto, de leverancier pakt uit de auto wat er besteld is en er wordt meteen afgerekend. Niet eerst uitdelen en dan alles en iedereen in 1 keer af laten rekenen.
Duurt het daardoor langer? Jammer dan. Maar ik denk dat het wel mee valt. Ik had bijvoorbeeld aangeboden om te helpen, maar ik had geen idee bij wie ik helpen kon. Hilje hielp Jessica, maar stond met haar handen in het gehakt, terwijl zij de boekhouding zou doen, oftewel afrekenen.
Dus gewoon van te voren met elkaar duidelijke taakverdelingen en gewoon niet meer laten graaien door iedereen. Er wordt niet meer zelf gepakt.
De charme gaat er zo wel wat vanaf, maar voorkomt financiele problemen achter af.
En ja, ik ben ook voor maximale bestellingen.
Zouden we het niet zo doen, dan is de DDD gedoemd te sterven of naar een "ondergronds"systeem te gaan.
En op zich is dat ook nog niet zo'n gek idee, want er zijn webwinkels die hun bereik ook steeds groter maken en er kan dus op veel meer plaatsen geleverd worden. Betaal je daar veel meer voor? Ja, dat klopt. En dat is ook logisch. Want iedereen kan zien hoeveel werk de leveranciers er aan hebben om het voor elkaar te krijgen. Bij echte handelaren betaal je daar voor en je krijgt het ook nog in je huis afgeleverd.
Dus dat is het alternatief.
Dan hebben ze daarna hun handen vrij om de spullen voor de andere afnemers te verwerken en af te rekenen.De afnemer komt naar de auto, de leverancier pakt uit de auto wat er besteld is en er wordt meteen afgerekend. Niet eerst uitdelen en dan alles en iedereen in 1 keer af laten rekenen.
Duurt het daardoor langer? Jammer dan. Maar ik denk dat het wel mee valt. Ik had bijvoorbeeld aangeboden om te helpen, maar ik had geen idee bij wie ik helpen kon. Hilje hielp Jessica, maar stond met haar handen in het gehakt, terwijl zij de boekhouding zou doen, oftewel afrekenen.
Dus gewoon van te voren met elkaar duidelijke taakverdelingen en gewoon niet meer laten graaien door iedereen. Er wordt niet meer zelf gepakt.
De charme gaat er zo wel wat vanaf, maar voorkomt financiele problemen achter af.
En ja, ik ben ook voor maximale bestellingen.
Zouden we het niet zo doen, dan is de DDD gedoemd te sterven of naar een "ondergronds"systeem te gaan.
En op zich is dat ook nog niet zo'n gek idee, want er zijn webwinkels die hun bereik ook steeds groter maken en er kan dus op veel meer plaatsen geleverd worden. Betaal je daar veel meer voor? Ja, dat klopt. En dat is ook logisch. Want iedereen kan zien hoeveel werk de leveranciers er aan hebben om het voor elkaar te krijgen. Bij echte handelaren betaal je daar voor en je krijgt het ook nog in je huis afgeleverd.
Dus dat is het alternatief.
- Roelfien
- Zeer actief
Ben je mal, het is al opgelost. Degene die het mee nam voor die persoon, had zelf een foutje gemaakt en het verkeerde tasje spullen afgeleverd.WOEF! schreef:ik ookP@CO schreef:Ik wil ook wel een pbNatas. schreef:Op welk forum?beetje op een ander forum lopen zeiken