Amber schreef:Inderdaad,, vind Kvv een goed alternatief voor zelf samenstellen,,
Heb het ook een tijdje geprobeerd,, maar vond het best lastig om de goede produkten te vinden,, en om nou elke week Naar het Islaam center Rotterdam te rijden ,, gaat me iets te ver.
Wij werken allebei elke dag, hebben drie kinderen met de benodigde verplichtingen als voetbal,zwemmen en noem maar op! dus Kvv is in ons geval het meest makkelijke.

En Kvv honden herken je ook gewoon,, mooie vachten geen vieze luchtjes,, en het extreme water drinken is ook over!!

wil ik toch wel even op reageren
vergelijk kvv niet met zelf samenstellen.
zelf samenstellen is meer dan alleen maar zelf samenstellen.
het enige vergelijkbare is dat het rauw is, verder niets.
Het is absoluut beter dan voer waar je tandeborstels, antiplakwater of smeerseltjes bij nodig hebt om gebitten te reinigen of ander troep om alle kwalen te verdoezelen.
Zelf samenstellen gaat verder dan alleen voeren van je hond, gedrag, natuurlijk gedrag, de houding van je hond, gebruik van zijn spieren,poten, rug en zijn totale gebit spelen ook mee met BARFen.
Jammer ook om te lezen dat zelfsamenstellen toch als TEveel werk wordt ervaren, terwijl het de normaalste zaak is dat andere zaken bij het dagelijks leven hoort maar voeding klaarmaken voor je dier als bijzaak,lastig of wat dan ook gezien wordt.
Ik blijf zeggen dat kvv vergelijkbaar is met baby/puppievoeding.
een volwassenhond hoort anders te eten.
Mijn ervaring is wel dat veel startende kvv voerders na een tijdje toch meer barfdagen gaan inlassen..
komt allemaal wel
houding van een hond die rauw eet-zijn hele lijf gebruikt hij daarvoor.