Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Bestellingen BARF meeting (sluiting 30 januari)

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Mooi, voelt CC zich aangesproken? Nou dat was ook precies de bedoeling.
Ze hoefde inderdaad alleen maar haar bestelling iets omlaag te gooien.
Maar dit is nog beter.

JESSICAAAAAA, 2 kilo graag. :mrgreen:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

chrico schreef:Hilje weer he :smile: :smile:
Ja lach maar... :boos:
Nou ben ik weer de grote boeman die iedereen weggejaagd heeft :jank:
Ach, als mensen die oogklepjes eens af zouden zetten zouden ze kunnen LEZEN wat de intentie is :roll:
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

mercedes2803 schreef: Misschien is het woord leverancier in deze niet zo handig gekozen en hebben vooral de nieuwkomers het idee gekregen dat het hier om bedrijfsmatige verkoop ging of zo...
Het zou idd kunnen dat het woord leverancier bij de nieuwkomers voor misverstanden heeft gezorgd.
Maar hoe zullen we ze dan voortaan noemen.................. dooie dieren slepers? :mrgreen:

Maar goed, ik ben er ook klaar mee. Probeer nog wat miscommunicatie met Tamara op te lossen, maar dat land ook niet.
Gepikeerde reacties met annulaties van bestellingen worden nu in de lijsten gehonoreerd.
Afbeelding
WOEF!
Zeer actief

Ongelezen bericht door WOEF! »

mercedes2803 schreef:Bij deze STEM IK VOOR besloten DDDagen in de toekomst.
Zoals er hier ook besloten wandelingen georganiseerd worden door gezeik in het verleden lijkt het me heel verstandig de DDDag bijeenkomsten voortaan ook maar besloten te gaan doen voor een groep mensen die WEL weten hoe het zit en wat de gedachte erachter is.

Niemand heeft wat aan mensen die zich OF hier speciaal aanmelden voor goedkope leveringen die ze op een presenteerblaadje opgediend wordt OF mensen die zich verder praktisch hier niet laten zien maar wel als de kippen (hoezo leuke woordkeuze) :mrgreen: gaan bestellen.

Als je netjes vraagt om rekening te houden met een ander krijg je gepikeerder reactie's dat je met twee honden best een dikke 50 kg kunt bestellen omdat het anders zo op is.

Dan rot je maar op naar een slagerij die het voor de kost doet. dan ga je maar naar het slachthuis of dan bestel je maar op een site waar ze je het in een koelwagen voor de deur neergooien.

Dan ga je hier niet lopen sjagerijnen als gewone hondenliefhebbers in hun vrije tijd met honderden kilo's vlees lopen te leuren om een ander te plezieren.

Oftewel...volgende DDDagen besloten bij Jes in de tuin of bij Tineke in de achtertuin of een keer bij Marion in de tuin.. :mrgreen:
is je goed recht :ok:
Afbeelding

Groeten van "Woef" én Lianne
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

mercedes2803 schreef:
Ach, als mensen die oogklepjes eens af zouden zetten zouden ze kunnen LEZEN wat de intentie is :roll:
Gut, heb jij het nu gedaan? Ik heb geen pb gehad. Terwijl ik begonnen ben.
Nou, ik zou het me niet aantrekken, Hilje.
We waren toch al zo verbaasd dat er geen kwaaie reacties kwamen? Nou, daar zijn ze. :smile:
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Roelfien schreef:JESSICAAAAAA, 2 kilo graag. :mrgreen:
Jeetje wat grof, dit kun je niet maken! :boos: :mrgreen:
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

mercedes2803 schreef:Bij deze STEM IK VOOR besloten DDDagen in de toekomst.
Mee eens, hoe jammer ik het ook vind dat dit nu zo loopt.
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

mercedes2803 schreef:Oftewel...volgende DDDagen besloten bij Jes in de tuin of bij Tineke in de achtertuin of een keer bij Marion in de tuin.. :mrgreen:
Afgesproken!

Ik zit middenin en hier staat de bbq aan (ja Hilje, óók voor vegetariërs :mrgreen: ).
Ik moet even tellen hoeveel kamers we hebben die we af kunnen sluiten voor hondjes die niet met elkaar kunnen, maar volgens mij is het genoeg.

Wanneer is DDD-4 :mrgreen:
mercedes2803
Zeer actief

Roelfien schreef:Mooi, voelt CC zich aangesproken? Nou dat was ook precies de bedoeling.
Ze hoefde inderdaad alleen maar haar bestelling iets omlaag te gooien.
Maar dit is nog beter.

Ik had een keurige PB gestuurd met de vraag of deze persoon de aantallen wat naar beneden zou willen schroeven. NET ALS ALLE ANDEREN! :wink:
Ik had al een vaag vermoeden dat sommigen hier bijna niet op het forum komen en dus alleen maar een bestelling neergegooid hebben en verder hier niets lezen of bijdragen in reactie's.
Vandaar maar even de PB's naar C&C en Maakiejjjjjjj....
In de hoop dat ze het topic even zouden lezen en zouden begrijpen hoe de vork in de steel zat en hoe hopeloos het nu werd.

maar blijkbaar alleen maar sjagerijnig gemuts...
Het is toch typisch dat je verder niets van deze mensen hoort.
Ze reageren gepikeerd....zijn sjagerijnig en lopen stampvoetend weg.
De mensen voor wie het commentaar nou eigenlijk helemaal NIET bedoeld was voelden zich meteen aangesproken en zaten zich bijna de ogen uit hun kop te schamen voor hun bestellingen (Woef, Knoeppie, Paco, Nance, etc.)

Het typeert maar weer precies wat voor soort mensen je voor je hebt :wink:
En ik hoop dan ook dat de mensen zoals Knoeppie, Paco, Nance en Woef een hele gezellige middag hebben in Leiden...want ze waren de eersten die keurig meedachten, hun bestellingen aanpasten en heel goed begrepen hoe het zat en hoe hopeloos de situatie nu werd. :ok:
mercedes2803
Zeer actief

Roelfien schreef:
mercedes2803 schreef:
Gut, heb jij het nu gedaan? Ik heb geen pb gehad. Terwijl ik begonnen ben.
Nou, ik zou het me niet aantrekken, Hilje.
We waren toch al zo verbaasd dat er geen kwaaie reacties kwamen? Nou, daar zijn ze. :smile:
Ach en weet je???

Die sjagerijnige stampvoeters interesseren me geen ene reetttttt :mrgreen:
Marion.

mercedes2803 schreef:En ik hoop dan ook dat de mensen zoals Knoeppie, Paco, Nance en Woef een hele gezellige middag hebben in Leiden...want ze waren de eersten die keurig meedachten, hun bestellingen aanpasten en heel goed begrepen hoe het zat en hoe hopeloos de situatie nu werd. :ok:
Fijne aanvulling, waar ik het ondanks mijn agressie, helemaal mee eens ben :ok:
WOEF!
Zeer actief

Marion. schreef:
mercedes2803 schreef:Oftewel...volgende DDDagen besloten bij Jes in de tuin of bij Tineke in de achtertuin of een keer bij Marion in de tuin.. :mrgreen:
Afgesproken!

Ik zit middenin en hier staat de bbq aan (ja Hilje, óók voor vegetariërs :mrgreen: ).
Ik moet even tellen hoeveel kamers we hebben die we af kunnen sluiten voor hondjes die niet met elkaar kunnen, maar volgens mij is het genoeg.

ik houd me alvast aanbevolen dan voor bbq vlees/drankjes/sausjes
als ik niets te leveren heb :N:

is dat ook goed :mrgreen: ?
Afbeelding

Natas.
Zeer actief
Contacteer:

mercedes2803 schreef: Vandaar maar even de PB's naar C&C en Maakiejjjjjjj....
In de hoop dat ze het topic even zouden lezen en zouden begrijpen hoe de vork in de steel zat en hoe hopeloos het nu werd.
Ik heb wat pb's van Maaikiehhh vandaag gehad, niet gepikeerd of zo maar ik geloof ook niet dat zij begrepen heeft waar het nu om gaat...........
En ik hoop dan ook dat de mensen zoals Knoeppie, Paco, Nance en Woef een hele gezellige middag hebben in Leiden...want ze waren de eersten die keurig meedachten, hun bestellingen aanpasten en heel goed begrepen hoe het zat en hoe hopeloos de situatie nu werd. :ok:
Tuurlijk gaan we het allemaal gezellig maken in Leiden! :ok:
(maar Nance is er niet, zij kan niet komen)
Afbeelding
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

:jank: Hoe besloten is besloten ? :jank:
WOEF!
Zeer actief

Marion. schreef:
mercedes2803 schreef:En ik hoop dan ook dat de mensen zoals Knoeppie, Paco, Nance en Woef een hele gezellige middag hebben in Leiden...want ze waren de eersten die keurig meedachten, hun bestellingen aanpasten en heel goed begrepen hoe het zat en hoe hopeloos de situatie nu werd. :ok:
ik voel me nog steeds schuldig omdat we zelf (nog) geen auto hebben en natas (wat ik heel tof vind) aangeboden heeft het meetenemen naar almere :N:

volgende ddd heb ik dus of iets te leveren(slepen :mrgreen:) of ben ik voor het bbq vlees en drank :mrgreen:
Afbeelding

Natas.
Zeer actief
Contacteer:

WOEF! schreef:
Marion. schreef:
Afgesproken!

Ja hoor, ik doe ook niets anders als vieze sapjes meenemen en lijstjes maken die Marion alleen maar in verwarring brengen :mrgreen:
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

WOEF! schreef:
Marion. schreef:
ik voel me nog steeds schuldig omdat we zelf (nog) geen auto hebben en natas (wat ik heel tof vind) aangeboden heeft het meetenemen naar almere :N:

volgende ddd heb ik dus of iets te leveren(slepen :mrgreen:) of ben ik voor het bbq vlees en drank :mrgreen:
Niet schuldig voelen hoor, het ging hier om het meedenken en de bereidheid aantallen omlaag te schroeven.
Afbeelding
Marion.

Marie-José schreef::jank: Hoe besloten is besloten ? :jank:
Als het in Doetinchem is, mag jij komen. Al is het alleen maar om je verleden :mrgreen:
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Marion. schreef:
chrico schreef:
Hutsje schreef:Oeps, foutje....... een dikke 2 en een half uur :mrgreen:

Marion, als we om 11 uur afspreken, 2 uur verdelen, anderhalf uur wandelen, even op een terras zitten en tada, 5 uur! :mrgreen: ?
Gaan we zuipen :smile:
Moet ik Pieter even lief aankijken dat hij op de terugweg van het feestje rijd :mrgreen:
Spreek maar af om 11 uur, dan kom ik zodra ik klaar ben. Ik ben snel met het uitdelen, en ik sta gewoon achteraan in de rij met de kippedingen uitdelen. De hele emmel is toch wel voor mij. Toch? :mrgreen:
Ja hoor, jij krijgt persoonlijk 1 emmel met pens :mrgreen: .

Zullen we er dan half 12 van maken? Dan kan Xavier ook nog naar cursus :mrgreen:
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief

WOEF! schreef:
Marion. schreef:
Afgesproken!

Kijk...en dat bedoel ik nou precies :ok:
Je denkt gewoon mee...
En je HOEFT je niet de benen uit je naad te rennen en op je knieen te vallen van dankbaarheid...
maar dit soort dingen zijn dan gewoon weer leuk om te lezen :ok:
Marion.

WOEF! schreef:
Marion. schreef:
Afgesproken!

Doe maar Grolsch dan :pffff:
Dibbes
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dibbes »

Ik wil toch even opkomen voor C&C. Ik had haar gevraagd of ze ook wat voor mij mee wilde nemen, omdat ik niet op de datum waarop de DDD in eerste instantie gehouden werd kon. Ze heeft het heel druk gehad op haar werk en kon niet eerder reageren. Vanavond sprak ik haar en heb haar uitgelegd dat de situatie uit de hand was gelopen en dat we de bestelling beter konden annuleren. Ze reageerde helemaal niet gepikeerd. Een geschreven reaktie kan toch wat anders overkomen dan een mondelinge reaktie, dus ik denk dat dat hier het geval is.

Hopelijk hebben jullie een gezellige dag verder en wie weet kan ik me nog eens bij een andere meeting voegen.
Afbeelding
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Marion. schreef:
Marie-José schreef::jank: Hoe besloten is besloten ? :jank:
Als het in Doetinchem is, mag jij komen. Al is het alleen maar om je verleden :mrgreen:
Je bent een engel ! :flower: :mrgreen:
Hutsje
Zeer actief

Roelfien schreef:
:smile: :smile: :smile:
Afbeelding
mercedes2803
Zeer actief

Oh ja Natas...dat was JIJ! Jij had dat mierzoete spul meegenomen waar Marion de bek bijna krom van trok :smile:
Ik pakte het eerste de beste pak drinken dat ik zag staan en ging voor iedereen wat in staan schenken..
Dus ik braaf uitdelen..bleek het niet te ZUIPEN :smile:
Hutsje
Zeer actief

Marion. schreef:
Afgesproken!

Ook een goed plan, en bij jou kunnen we ook lopen, toch?
Afbeelding
Marion.

Hutsje schreef:
Marion. schreef:
chrico schreef:
Hutsje schreef:Oeps, foutje....... een dikke 2 en een half uur :mrgreen:

Marion, als we om 11 uur afspreken, 2 uur verdelen, anderhalf uur wandelen, even op een terras zitten en tada, 5 uur! :mrgreen: ?
Gaan we zuipen :smile:
Moet ik Pieter even lief aankijken dat hij op de terugweg van het feestje rijd :mrgreen:
Spreek maar af om 11 uur, dan kom ik zodra ik klaar ben. Ik ben snel met het uitdelen, en ik sta gewoon achteraan in de rij met de kippedingen uitdelen. De hele emmel is toch wel voor mij. Toch? :mrgreen:

Zullen we er dan half 12 van maken? Dan kan Xavier ook nog naar cursus :mrgreen:
Helemaal goed! Ga ik redden. En ga ik èn Xavier èn Kiefer èn Fritz zien?
Helemaal goed :ok:
mercedes2803
Zeer actief

Dibbes schreef:Ik wil toch even opkomen voor C&C. Ik had haar gevraagd of ze ook wat voor mij mee wilde nemen, omdat ik niet op de datum waarop de DDD in eerste instantie gehouden werd kon. Ze heeft het heel druk gehad op haar werk en kon niet eerder reageren. Vanavond sprak ik haar en heb haar uitgelegd dat de situatie uit de hand was gelopen en dat we de bestelling beter konden annuleren. Ze reageerde helemaal niet gepikeerd. Een geschreven reaktie kan toch wat anders overkomen dan een mondelinge reaktie, dus ik denk dat dat hier het geval is.

Hopelijk hebben jullie een gezellige dag verder en wie weet kan ik me nog eens bij een andere meeting voegen.
uhmm, ik wil je de PB wel even doorsturen hoor :wink:
maar achter iedere zin staan drie uitroeptekens..
En dan zal het wel het geschreven woord zijn...maar het kwam aardig gepikeerd over.

Maar goed...bedankt iig voor je uitleg
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

mercedes2803 schreef:Oh ja Natas...dat was JIJ! Jij had dat mierzoete spul meegenomen waar Marion de bek bijna krom van trok :smile:
Ik pakte het eerste de beste pak drinken dat ik zag staan en ging voor iedereen wat in staan schenken..
Dus ik braaf uitdelen..bleek het niet te ZUIPEN :smile:
Ja, dat was ikke :oeps:
Het stomme is dat ik het zelf ook niet te hachelen vind, ik gooi er altijd voor de helft water bij. Maar Chris (en ik denk meerdere mensen) drinken het wel zo dus ik dacht dat dat aan mij lag, hihihi.
Maar ik weet nu wat ik mee moet nemen............ ice tea! :idea: :mrgreen:
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Marion. schreef:
Hutsje schreef:
Marion. schreef:
chrico schreef: Gaan we zuipen :smile:

Helemaal goed! Ga ik redden. En ga ik èn Xavier èn Kiefer èn Fritz zien?
Helemaal goed :ok:
Ik vrees van wel :mrgreen: . Ben ook heel benieuwd naar Xavier! Ik hoop dus dat er plek voor FritZ en Kiefer is in de tuut!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”