Ze hoefde inderdaad alleen maar haar bestelling iets omlaag te gooien.
Maar dit is nog beter.
JESSICAAAAAA, 2 kilo graag.
Moderator: moderatorteam
Het zou idd kunnen dat het woord leverancier bij de nieuwkomers voor misverstanden heeft gezorgd.mercedes2803 schreef: Misschien is het woord leverancier in deze niet zo handig gekozen en hebben vooral de nieuwkomers het idee gekregen dat het hier om bedrijfsmatige verkoop ging of zo...

is je goed rechtmercedes2803 schreef:Bij deze STEM IK VOOR besloten DDDagen in de toekomst.
Zoals er hier ook besloten wandelingen georganiseerd worden door gezeik in het verleden lijkt het me heel verstandig de DDDag bijeenkomsten voortaan ook maar besloten te gaan doen voor een groep mensen die WEL weten hoe het zit en wat de gedachte erachter is.
Niemand heeft wat aan mensen die zich OF hier speciaal aanmelden voor goedkope leveringen die ze op een presenteerblaadje opgediend wordt OF mensen die zich verder praktisch hier niet laten zien maar wel als de kippen (hoezo leuke woordkeuze)gaan bestellen.
Als je netjes vraagt om rekening te houden met een ander krijg je gepikeerder reactie's dat je met twee honden best een dikke 50 kg kunt bestellen omdat het anders zo op is.
Dan rot je maar op naar een slagerij die het voor de kost doet. dan ga je maar naar het slachthuis of dan bestel je maar op een site waar ze je het in een koelwagen voor de deur neergooien.
Dan ga je hier niet lopen sjagerijnen als gewone hondenliefhebbers in hun vrije tijd met honderden kilo's vlees lopen te leuren om een ander te plezieren.
Oftewel...volgende DDDagen besloten bij Jes in de tuin of bij Tineke in de achtertuin of een keer bij Marion in de tuin..
Gut, heb jij het nu gedaan? Ik heb geen pb gehad. Terwijl ik begonnen ben.mercedes2803 schreef:Ja lach maar...chrico schreef:Hilje weer he![]()
![]()
Nou ben ik weer de grote boeman die iedereen weggejaagd heeft![]()
Ach, als mensen die oogklepjes eens af zouden zetten zouden ze kunnen LEZEN wat de intentie is
Afgesproken!mercedes2803 schreef:Oftewel...volgende DDDagen besloten bij Jes in de tuin of bij Tineke in de achtertuin of een keer bij Marion in de tuin..
Ik had een keurige PB gestuurd met de vraag of deze persoon de aantallen wat naar beneden zou willen schroeven. NET ALS ALLE ANDEREN!Roelfien schreef:Mooi, voelt CC zich aangesproken? Nou dat was ook precies de bedoeling.
Ze hoefde inderdaad alleen maar haar bestelling iets omlaag te gooien.
Maar dit is nog beter.
JESSICAAAAAA, 2 kilo graag.
Ach en weet je???Roelfien schreef:Gut, heb jij het nu gedaan? Ik heb geen pb gehad. Terwijl ik begonnen ben.mercedes2803 schreef:Ja lach maar...chrico schreef:Hilje weer he![]()
![]()
Nou ben ik weer de grote boeman die iedereen weggejaagd heeft![]()
Ach, als mensen die oogklepjes eens af zouden zetten zouden ze kunnen LEZEN wat de intentie is
Nou, ik zou het me niet aantrekken, Hilje.
We waren toch al zo verbaasd dat er geen kwaaie reacties kwamen? Nou, daar zijn ze.
Fijne aanvulling, waar ik het ondanks mijn agressie, helemaal mee eens benmercedes2803 schreef:En ik hoop dan ook dat de mensen zoals Knoeppie, Paco, Nance en Woef een hele gezellige middag hebben in Leiden...want ze waren de eersten die keurig meedachten, hun bestellingen aanpasten en heel goed begrepen hoe het zat en hoe hopeloos de situatie nu werd.
ik houd me alvast aanbevolen dan voor bbq vlees/drankjes/sausjesMarion. schreef:Afgesproken!mercedes2803 schreef:Oftewel...volgende DDDagen besloten bij Jes in de tuin of bij Tineke in de achtertuin of een keer bij Marion in de tuin..
Ik zit middenin en hier staat de bbq aan (ja Hilje, óók voor vegetariërs).
Ik moet even tellen hoeveel kamers we hebben die we af kunnen sluiten voor hondjes die niet met elkaar kunnen, maar volgens mij is het genoeg.
Wanneer is DDD-4
Ik heb wat pb's van Maaikiehhh vandaag gehad, niet gepikeerd of zo maar ik geloof ook niet dat zij begrepen heeft waar het nu om gaat...........mercedes2803 schreef: Vandaar maar even de PB's naar C&C en Maakiejjjjjjj....
In de hoop dat ze het topic even zouden lezen en zouden begrijpen hoe de vork in de steel zat en hoe hopeloos het nu werd.
Tuurlijk gaan we het allemaal gezellig maken in Leiden!En ik hoop dan ook dat de mensen zoals Knoeppie, Paco, Nance en Woef een hele gezellige middag hebben in Leiden...want ze waren de eersten die keurig meedachten, hun bestellingen aanpasten en heel goed begrepen hoe het zat en hoe hopeloos de situatie nu werd.

ik voel me nog steeds schuldig omdat we zelf (nog) geen auto hebben en natas (wat ik heel tof vind) aangeboden heeft het meetenemen naar almere :N:Marion. schreef:Fijne aanvulling, waar ik het ondanks mijn agressie, helemaal mee eens benmercedes2803 schreef:En ik hoop dan ook dat de mensen zoals Knoeppie, Paco, Nance en Woef een hele gezellige middag hebben in Leiden...want ze waren de eersten die keurig meedachten, hun bestellingen aanpasten en heel goed begrepen hoe het zat en hoe hopeloos de situatie nu werd.
Ja hoor, ik doe ook niets anders als vieze sapjes meenemen en lijstjes maken die Marion alleen maar in verwarring brengenWOEF! schreef:ik houd me alvast aanbevolen dan voor bbq vlees/drankjes/sausjesMarion. schreef:Afgesproken!mercedes2803 schreef:Oftewel...volgende DDDagen besloten bij Jes in de tuin of bij Tineke in de achtertuin of een keer bij Marion in de tuin..
Ik moet even tellen hoeveel kamers we hebben die we af kunnen sluiten voor hondjes die niet met elkaar kunnen, maar volgens mij is het genoeg.
Wanneer is DDD-4
als ik niets te leveren heb :N:
is dat ook goed?

Niet schuldig voelen hoor, het ging hier om het meedenken en de bereidheid aantallen omlaag te schroeven.WOEF! schreef:ik voel me nog steeds schuldig omdat we zelf (nog) geen auto hebben en natas (wat ik heel tof vind) aangeboden heeft het meetenemen naar almere :N:Marion. schreef:Fijne aanvulling, waar ik het ondanks mijn agressie, helemaal mee eens benmercedes2803 schreef:En ik hoop dan ook dat de mensen zoals Knoeppie, Paco, Nance en Woef een hele gezellige middag hebben in Leiden...want ze waren de eersten die keurig meedachten, hun bestellingen aanpasten en heel goed begrepen hoe het zat en hoe hopeloos de situatie nu werd.
volgende ddd heb ik dus of iets te leveren(slepen) of ben ik voor het bbq vlees en drank

Ja hoor, jij krijgt persoonlijk 1 emmel met pensMarion. schreef:Moet ik Pieter even lief aankijken dat hij op de terugweg van het feestje rijdchrico schreef:Gaan we zuipenHutsje schreef:Oeps, foutje....... een dikke 2 en een half uur![]()
Marion, als we om 11 uur afspreken, 2 uur verdelen, anderhalf uur wandelen, even op een terras zitten en tada, 5 uur!?
![]()
Spreek maar af om 11 uur, dan kom ik zodra ik klaar ben. Ik ben snel met het uitdelen, en ik sta gewoon achteraan in de rij met de kippedingen uitdelen. De hele emmel is toch wel voor mij. Toch?

Kijk...en dat bedoel ik nou preciesWOEF! schreef:ik houd me alvast aanbevolen dan voor bbq vlees/drankjes/sausjesMarion. schreef:Afgesproken!mercedes2803 schreef:Oftewel...volgende DDDagen besloten bij Jes in de tuin of bij Tineke in de achtertuin of een keer bij Marion in de tuin..
Wanneer is DDD-4
is dat ook goed?
WOEF! schreef:ik houd me alvast aanbevolen dan voor bbq vlees/drankjes/sausjesMarion. schreef:Afgesproken!mercedes2803 schreef:Oftewel...volgende DDDagen besloten bij Jes in de tuin of bij Tineke in de achtertuin of een keer bij Marion in de tuin..
Wanneer is DDD-4
Doe maar Grolsch dan![]()
is dat ook goed?

Ook een goed plan, en bij jou kunnen we ook lopen, toch?Marion. schreef:Afgesproken!mercedes2803 schreef:Oftewel...volgende DDDagen besloten bij Jes in de tuin of bij Tineke in de achtertuin of een keer bij Marion in de tuin..
Wanneer is DDD-4

Helemaal goed! Ga ik redden. En ga ik èn Xavier èn Kiefer èn Fritz zien?Hutsje schreef:Ja hoor, jij krijgt persoonlijk 1 emmel met pensMarion. schreef:Moet ik Pieter even lief aankijken dat hij op de terugweg van het feestje rijdchrico schreef:Gaan we zuipenHutsje schreef:Oeps, foutje....... een dikke 2 en een half uur![]()
Marion, als we om 11 uur afspreken, 2 uur verdelen, anderhalf uur wandelen, even op een terras zitten en tada, 5 uur!?
![]()
Spreek maar af om 11 uur, dan kom ik zodra ik klaar ben. Ik ben snel met het uitdelen, en ik sta gewoon achteraan in de rij met de kippedingen uitdelen. De hele emmel is toch wel voor mij. Toch?.
Zullen we er dan half 12 van maken? Dan kan Xavier ook nog naar cursus
uhmm, ik wil je de PB wel even doorsturen hoorDibbes schreef:Ik wil toch even opkomen voor C&C. Ik had haar gevraagd of ze ook wat voor mij mee wilde nemen, omdat ik niet op de datum waarop de DDD in eerste instantie gehouden werd kon. Ze heeft het heel druk gehad op haar werk en kon niet eerder reageren. Vanavond sprak ik haar en heb haar uitgelegd dat de situatie uit de hand was gelopen en dat we de bestelling beter konden annuleren. Ze reageerde helemaal niet gepikeerd. Een geschreven reaktie kan toch wat anders overkomen dan een mondelinge reaktie, dus ik denk dat dat hier het geval is.
Hopelijk hebben jullie een gezellige dag verder en wie weet kan ik me nog eens bij een andere meeting voegen.
Ja, dat was ikkemercedes2803 schreef:Oh ja Natas...dat was JIJ! Jij had dat mierzoete spul meegenomen waar Marion de bek bijna krom van trok![]()
Ik pakte het eerste de beste pak drinken dat ik zag staan en ging voor iedereen wat in staan schenken..
Dus ik braaf uitdelen..bleek het niet te ZUIPEN

Ik vrees van welMarion. schreef:Helemaal goed! Ga ik redden. En ga ik èn Xavier èn Kiefer èn Fritz zien?Hutsje schreef:Ja hoor, jij krijgt persoonlijk 1 emmel met pensMarion. schreef:Moet ik Pieter even lief aankijken dat hij op de terugweg van het feestje rijdchrico schreef: Gaan we zuipen![]()
Spreek maar af om 11 uur, dan kom ik zodra ik klaar ben. Ik ben snel met het uitdelen, en ik sta gewoon achteraan in de rij met de kippedingen uitdelen. De hele emmel is toch wel voor mij. Toch?.
Zullen we er dan half 12 van maken? Dan kan Xavier ook nog naar cursus
Helemaal goed