maar wat is precies een TT?
al die afkortingen, ben er nog niet helemaal in thuis.
Moderator: moderatorteam
http://www.tinley.nl/stroombanden.htmproblemdog schreef:stomme vragen bestaan niet he?
maar wat is precies een TT?
al die afkortingen, ben er nog niet helemaal in thuis.
Inge O schreef:Jehny schreef:Misschien een tip om je hond daarop te laten onderzoeken en wie weet is er dan een oplossing voor. En ja geen andere dieren er meer bij doen en evt muilkorven voorlopig (wel dat ie kan eten en drinken) Dat is iets wat je nu wel vast kan doen.![]()
de kans dat een hond prooidieren doodt als gevolg van een hersentumor is waarschijnlijk zo'n 0,000000000000000000000000000000000000000000000001%, of nog een stuk minder.
in tegendeel, een hersentumor veroorzaakt écht abnormaal gedrag, lijkt me dan zelfs meer voor de hand liggend dat hij dan prooidieren zou beginnen knuffelen.
Dat is ook zo, soms zit het in een totaal andere richting dan je zelf dacht, daar is een forum ook voor, om verschillende tips te krijgen.Jehny schreef:Ja ok, maar ja ik denk dat alle tips welkom zijn en je weet maar nooit.
Zoals ik al zei een vriendin van mij had exact hetzelfde met haar hond en vandaar deze tip.
Ps: ik klikte perongeluk mijn vorige (wie?) bericht weg, sorry