Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nylabone

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Amber
Zeer actief
Contacteer:

Nylabone

Ongelezen bericht door Amber »

Iemand hier die deze botten kent,, Ze schijnen onverwoestbaar te zijn, vind ze alleen wel duur dus ik dacht laat ik eens posten of iemand hier ervaring mee heeft.

Normaal heeft Mack de botten van Farmfood , de rawhide, maar hij krijgt dan last met zijn ontlasting. Komt nog eens bij dat het een echte sloper is, dus als ik de bijna grootste maat neem,, 12,95 is ie met een paar dagen ook op. En hij stikst er soms bijna in,, want het word dan echt zon sponzig ding. :mrgreen:
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

ik vind ze super.

heb je een flinke knauwer dan wel de galileo nemen. is idd duur (25/30 euro dacht ik) maar gaat jaren mee.

voor mijn honden is het niet heel spannend meer na een tijdje, want ze krijgen ze bijna niet kapot en dat is voor hun een vereiste om iets leuk te vinden.... :roll:
Afbeelding
Amber
Zeer actief
Contacteer:

Ja en dat denk ik dus ook voor mack, hij is zo geobsedeerd om het stuk te krijgen, dat ik me afvraag of het werkt zon duur ding. :mrgreen:
marye
Zeer actief
Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door marye »

Caja is ook meer van het stuk maken en vind hem dus steeds minder interessant.
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Amber schreef:Ja en dat denk ik dus ook voor mack, hij is zo geobsedeerd om het stuk te krijgen, dat ik me afvraag of het werkt zon duur ding. :mrgreen:
en een zwarte kong?

mijn reu vindt hem geweldig als ik die vul en speelt zelf door als ie leeg is!

helaas kan hij hem nu neiet zovaak hebben omdat ie door allergieen niks mag (misschien voldouwen met carnibest :idea: ) maar dat is ook een superding!!

wel altijd een flinke nemen! geen goedkoper kneut, want dat is een kwartier! de echte zwarte kong en die hebben ze in large, xl en xxl. ik heb xtra large
Afbeelding
Amber
Zeer actief
Contacteer:

Ik heb inderdaad de extra large genomen een zwarte!

Heb ik ook al geprobeerd,, in het begin vond ie het welf ff leuk,, ik had er een stuk appel ingepropt, maar later niet hoor, een maand terug vond ik hem weer achter een kast,,, maar meneer taalt er niet na.
Vandaar ook mijn twijfel over die Nyla Bone. :mrgreen: :mrgreen:
Merken jullie het nu ook aan de ontlasting als ie zon bot uiteindelijk op heeft??
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Saar is dol op de nylabones. Moos kauwt er weleens op, maar heel weinig maar. Saar kauwt dagelijks op zo'n ding, soms ook echt heel lang achter elkaar.

Nu ik erover nadenk ik Moos hier degene van "stuk, stuk, het moet stuk!!!", en Saar de beschaafde dame. Dus ook hier gaat die theorie op :mrgreen:
Afbeelding
Flinn

Ongelezen bericht door Flinn »

Zou maar oppassen met de zwarte grote kong bij mij hebben ze er al 2 gesloopt
Amber
Zeer actief
Contacteer:

Ik heb maar weer de rawhide van Ff gekocht, we zien het wel!!
Ik heb alleen nu maar wel de grootste genomen,, want die kleinere heeft ie binnen een dag of twee helemaal oppie!! :mrgreen:
Hij heeft in ieder geval weer wat te doen!!
nizinny

Ongelezen bericht door nizinny »

Heb zoeen nylabone ook voor mijn nizinny's gehad aangezien het stevige kauwers zijn de hardste uitvoering.Maar mijn dames hadden ze in notime kapot.En dan kan je ze weggooien want ze mogen het niet opeten.
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Moos schreef:Saar is dol op de nylabones. Moos kauwt er weleens op, maar heel weinig maar. Saar kauwt dagelijks op zo'n ding, soms ook echt heel lang achter elkaar.

Nu ik erover nadenk ik Moos hier degene van "stuk, stuk, het moet stuk!!!", en Saar de beschaafde dame. Dus ook hier gaat die theorie op :mrgreen:
Nu ik dit lees denk ik dat het dat is bij Jagger.
Hij wordt niet koud of warm van die nylabones, kijkt er gewoon niet naar om :19: .
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Teckelgek schreef:
Moos schreef:Saar is dol op de nylabones. Moos kauwt er weleens op, maar heel weinig maar. Saar kauwt dagelijks op zo'n ding, soms ook echt heel lang achter elkaar.

Nu ik dit lees denk ik dat het dat is bij Jagger.
Hij wordt niet koud of warm van die nylabones, kijkt er gewoon niet naar om :19: .
Moos heeft er in het begin wel wat meer op gekauwd, maar je ziet hem ook echt denken "ja, halloooooooo, ben ik nou zo lang aan het knagen zonder dat er ook maar iets vanaf komt :boos: "

Saar is gewoon echt in veel dingen een beetje een dom hondje; beetje een oenig, onschuldig grietje zeg maar :mrgreen:
Zij knaagt, en knaagt, en knaagt, met zo'n oetelig blij bekkie van "nou, ik heb er gewoon lol mee, maakt het uit dat ik er niks vanaf knaag :pffff: "
Afbeelding
aschra
Zeer actief
Mijn ras(sen): Franse bulldog

Ongelezen bericht door aschra »

hier word er ook op de nylabone gekauwd
we hebben ze hier voor honden van 20 kilo en 30 kilo
en ze zijn er erg dol op

oke ze zijn duur in aanschaf. maar ze doen er dan ook heel lang mee

en als je hond ze kapot kan bijten heb je waarschijnlijk een nylabone gehad voor een lichtere hond
pooh
Zeer actief
Mijn ras(sen): zwiterse witte herder

Ongelezen bericht door pooh »

Ameno heeft zo'n grote nylabone wel eens echt kapot gebeten, dus hier komen ze de deur niet meer in.

De Rawhide botten van FF vindt ze helemaal geweldig overigens :wink:
:pop:
tervueren milo
Zeer actief
Mijn ras(sen): 1 newfoundlander en 1 tervuerense herder
Aantal honden: 2

Nylabone

Ongelezen bericht door tervueren milo »

Ik raad het niemand meer aan.
Onverwoestbaar maar het gebit wordt er wel door verwoest.
Ik had voor Casper een galilieo bone,hij was er stapel op.................na verloop van tijd zijn dus z'n 2 tandjes zo ver uitgezakt dat ze met een dichte bek onder de boventanden uitkomen.
Zoals je kunt zien op de foto's..............show kun je er wel mee vergeten meer als een ZG krijg je niet alleen door die 2 tandjes...................zonde hoor

Afbeelding
Casper 29-05-2002 - † 09-03-2012
Scooby
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse dog
Contacteer:

Ongelezen bericht door Scooby »

Flinn schreef:Zou maar oppassen met de zwarte grote kong bij mij hebben ze er al 2 gesloopt
Als het een echte Kong was, had je hem terug kunnen sturen en dan had je een nieuwe gekregen. Dat is de garantie die ze op die zwarte Kongs geven.
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Teckelgek schreef:Nu ik dit lees denk ik dat het dat is bij Jagger.
Kook de Nylabone eens in wat bouillon. Wedden dat Jagger 'm dan wel lekker vindt!? :wink:
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Re: Nylabone

monique picone schreef:Ik raad het niemand meer aan.
Onverwoestbaar maar het gebit wordt er wel door verwoest.
Ik had voor Casper een galilieo bone,hij was er stapel op.................na verloop van tijd zijn dus z'n 2 tandjes zo ver uitgezakt dat ze met een dichte bek onder de boventanden uitkomen.
Zoals je kunt zien op de foto's..............show kun je er wel mee vergeten meer als een ZG krijg je niet alleen door die 2 tandjes...................zonde hoor
Ik kan me niet voorstellen dat dat door het kauwen op een Nylabone komt, eerlijk gezegd. Als tanden van hun plek verschuiven, moet dat door een continue druk komen en niet door kauwen (met de voortanden?) aan een bot. Dat geeft geen continue druk.
BT Golden
Actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever

Ongelezen bericht door BT Golden »

Bentie heeft ook een nylabone. Ik haal hem wel weg, want ze zijn wel stuk te krijgen. Kleine stukjes plastic eten ze op. Dus echt goed vind ik het niet. Want het komt toch in de maag. Soms geef ik het even, maar ik moet toegeven, dat hij toch al weer een tijd in de kast zit. Ik geef liever een gewoon bot, omdat ik weet dat dit niet verkeerd kan gaan.

Ze zijn dus wel stuk te krijgen.
Scooby
Zeer actief
Contacteer:

Julia en Bentie schreef:Ik geef liever een gewoon bot, omdat ik weet dat dit niet verkeerd kan gaan.
Ook met een 'gewoon' bot kan het heel erg verkeerd gaan.
Ari@ne

Scooby schreef:
Teckelgek schreef:Nu ik dit lees denk ik dat het dat is bij Jagger.
Kook de Nylabone eens in wat bouillon. Wedden dat Jagger 'm dan wel lekker vindt!? :wink:
Goed idee, dat ga ik proberen :ok:
Flinn

Ongelezen bericht door Flinn »

Scooby schreef:
Flinn schreef:Zou maar oppassen met de zwarte grote kong bij mij hebben ze er al 2 gesloopt
Als het een echte Kong was, had je hem terug kunnen sturen en dan had je een nieuwe gekregen. Dat is de garantie die ze op die zwarte Kongs geven.
Heb ik nu 2 keer gedaan en heb het na de 3e opgegeven, ik wil ze niet meer geven straks eet ie het een keer echt op!
Eva
Actief

Ongelezen bericht door Eva »

Ik doe de Nylabones ook na een tijdje even in de bouillon. Dan vinden ze hem weer super lekker. Maar een gewoon bot vinden ze altijd nog lekkerder dan de Nylabone.
Babsiej
Actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Babsiej »

Die tip van de bouillon vind ik ook wel goed :ok:

Mijne honden willen zo ook geen nylabone... en die van mij was ook best duur :roll: :mrgreen:
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond

Ongelezen bericht door cloris »

Ik vond het geen succes, Chira had em binnen no-time kapot en Fangio keek er niet naar om.
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Zenda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zenda »

Wat de zwarte kong betreft, ik heb er ook een, en er staat garantie op, mits je de goede kong/hond maat verhouding heb.
Tegen mij zeiden ze"Als ze hem stuk bijt kan je hem ruilen of geld terug."
Afbeelding

Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Julia en Bentie schreef:Bentie heeft ook een nylabone. Ik haal hem wel weg, want ze zijn wel stuk te krijgen. Kleine stukjes plastic eten ze op. Dus echt goed vind ik het niet. Want het komt toch in de maag. Soms geef ik het even, maar ik moet toegeven, dat hij toch al weer een tijd in de kast zit. Ik geef liever een gewoon bot, omdat ik weet dat dit niet verkeerd kan gaan.

Ze zijn dus wel stuk te krijgen.
Die stukjes die eraf komen kunnen geen kwaad hoor. Ze zijn vaak veiliger dan een normaal bot wat al meer honden het leven heeft gekost dan een Nylabone.

Hier 2 fanatieke Nylafans :mrgreen: de 1ste kluif hebben ze 7 jaar mee gedaan :ok:
Zenda
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zenda »

Ik heb nep nylo-bones gezien.
Ze zeggen dat ze ook onverwoestbaar zijn en ze zijn goedkoper.
Is dat wat of is het een absolute afrader.
Afbeelding

Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
Djinny
Zeer actief

Ongelezen bericht door Djinny »

Ik heb vandaag een Wishbone van Nylabone gekocht.
Djinny vindt 'm geweldig!
Ze heeft uren aan een stuk liggen kluiven op dat ding. :mrgreen:
Afbeelding
Ari@ne

Djinny schreef:Ik heb vandaag een Wishbone van Nylabone gekocht.
Djinny vindt 'm geweldig!
Ze heeft uren aan een stuk liggen kluiven op dat ding. :mrgreen:
Wat is nou weer een Wishbone :denken:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”