Normaal heeft Mack de botten van Farmfood , de rawhide, maar hij krijgt dan last met zijn ontlasting. Komt nog eens bij dat het een echte sloper is, dus als ik de bijna grootste maat neem,, 12,95 is ie met een paar dagen ook op. En hij stikst er soms bijna in,, want het word dan echt zon sponzig ding.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nylabone
Moderator: moderatorteam
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Nylabone
Iemand hier die deze botten kent,, Ze schijnen onverwoestbaar te zijn, vind ze alleen wel duur dus ik dacht laat ik eens posten of iemand hier ervaring mee heeft.
Normaal heeft Mack de botten van Farmfood , de rawhide, maar hij krijgt dan last met zijn ontlasting. Komt nog eens bij dat het een echte sloper is, dus als ik de bijna grootste maat neem,, 12,95 is ie met een paar dagen ook op. En hij stikst er soms bijna in,, want het word dan echt zon sponzig ding.
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
- marye
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Caja, een Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
en een zwarte kong?Amber schreef:Ja en dat denk ik dus ook voor mack, hij is zo geobsedeerd om het stuk te krijgen, dat ik me afvraag of het werkt zon duur ding.
mijn reu vindt hem geweldig als ik die vul en speelt zelf door als ie leeg is!
helaas kan hij hem nu neiet zovaak hebben omdat ie door allergieen niks mag (misschien voldouwen met carnibest
wel altijd een flinke nemen! geen goedkoper kneut, want dat is een kwartier! de echte zwarte kong en die hebben ze in large, xl en xxl. ik heb xtra large

- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb inderdaad de extra large genomen een zwarte!
Heb ik ook al geprobeerd,, in het begin vond ie het welf ff leuk,, ik had er een stuk appel ingepropt, maar later niet hoor, een maand terug vond ik hem weer achter een kast,,, maar meneer taalt er niet na.
Vandaar ook mijn twijfel over die Nyla Bone.
Merken jullie het nu ook aan de ontlasting als ie zon bot uiteindelijk op heeft??
Heb ik ook al geprobeerd,, in het begin vond ie het welf ff leuk,, ik had er een stuk appel ingepropt, maar later niet hoor, een maand terug vond ik hem weer achter een kast,,, maar meneer taalt er niet na.
Vandaar ook mijn twijfel over die Nyla Bone.
Merken jullie het nu ook aan de ontlasting als ie zon bot uiteindelijk op heeft??
Groetjes van Amber en een poot van Mack en Kay
- Moos
- Zeer actief
- Amber
- Zeer actief
- Contacteer:
-
nizinny
-
Ari@ne
Nu ik dit lees denk ik dat het dat is bij Jagger.Moos schreef:Saar is dol op de nylabones. Moos kauwt er weleens op, maar heel weinig maar. Saar kauwt dagelijks op zo'n ding, soms ook echt heel lang achter elkaar.
Nu ik erover nadenk ik Moos hier degene van "stuk, stuk, het moet stuk!!!", en Saar de beschaafde dame. Dus ook hier gaat die theorie op
Hij wordt niet koud of warm van die nylabones, kijkt er gewoon niet naar om
- Moos
- Zeer actief
Moos heeft er in het begin wel wat meer op gekauwd, maar je ziet hem ook echt denken "ja, halloooooooo, ben ik nou zo lang aan het knagen zonder dat er ook maar iets vanaf komtTeckelgek schreef:Nu ik dit lees denk ik dat het dat is bij Jagger.Moos schreef:Saar is dol op de nylabones. Moos kauwt er weleens op, maar heel weinig maar. Saar kauwt dagelijks op zo'n ding, soms ook echt heel lang achter elkaar.
Nu ik erover nadenk ik Moos hier degene van "stuk, stuk, het moet stuk!!!", en Saar de beschaafde dame. Dus ook hier gaat die theorie op
Hij wordt niet koud of warm van die nylabones, kijkt er gewoon niet naar om.
Saar is gewoon echt in veel dingen een beetje een dom hondje; beetje een oenig, onschuldig grietje zeg maar
Zij knaagt, en knaagt, en knaagt, met zo'n oetelig blij bekkie van "nou, ik heb er gewoon lol mee, maakt het uit dat ik er niks vanaf knaag

-
aschra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Franse bulldog
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
- tervueren milo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 1 newfoundlander en 1 tervuerense herder
- Aantal honden: 2
Nylabone
Ik raad het niemand meer aan.
Onverwoestbaar maar het gebit wordt er wel door verwoest.
Ik had voor Casper een galilieo bone,hij was er stapel op.................na verloop van tijd zijn dus z'n 2 tandjes zo ver uitgezakt dat ze met een dichte bek onder de boventanden uitkomen.
Zoals je kunt zien op de foto's..............show kun je er wel mee vergeten meer als een ZG krijg je niet alleen door die 2 tandjes...................zonde hoor

Ik had voor Casper een galilieo bone,hij was er stapel op.................na verloop van tijd zijn dus z'n 2 tandjes zo ver uitgezakt dat ze met een dichte bek onder de boventanden uitkomen.
Zoals je kunt zien op de foto's..............show kun je er wel mee vergeten meer als een ZG krijg je niet alleen door die 2 tandjes...................zonde hoor

Casper 29-05-2002 - † 09-03-2012
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
Als het een echte Kong was, had je hem terug kunnen sturen en dan had je een nieuwe gekregen. Dat is de garantie die ze op die zwarte Kongs geven.Flinn schreef:Zou maar oppassen met de zwarte grote kong bij mij hebben ze er al 2 gesloopt
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Kook de Nylabone eens in wat bouillon. Wedden dat Jagger 'm dan wel lekker vindt!?Teckelgek schreef:Nu ik dit lees denk ik dat het dat is bij Jagger.
Hij wordt niet koud of warm van die nylabones, kijkt er gewoon niet naar om.
Groetjes, Karen
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Nylabone
Ik kan me niet voorstellen dat dat door het kauwen op een Nylabone komt, eerlijk gezegd. Als tanden van hun plek verschuiven, moet dat door een continue druk komen en niet door kauwen (met de voortanden?) aan een bot. Dat geeft geen continue druk.monique picone schreef:Ik raad het niemand meer aan.
Groetjes, Karen
-
BT Golden
- Actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Bentie heeft ook een nylabone. Ik haal hem wel weg, want ze zijn wel stuk te krijgen. Kleine stukjes plastic eten ze op. Dus echt goed vind ik het niet. Want het komt toch in de maag. Soms geef ik het even, maar ik moet toegeven, dat hij toch al weer een tijd in de kast zit. Ik geef liever een gewoon bot, omdat ik weet dat dit niet verkeerd kan gaan.
Ze zijn dus wel stuk te krijgen.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Ook met een 'gewoon' bot kan het heel erg verkeerd gaan.Julia en Bentie schreef:Ik geef liever een gewoon bot, omdat ik weet dat dit niet verkeerd kan gaan.
Groetjes, Karen
-
Ari@ne
-
Flinn
Heb ik nu 2 keer gedaan en heb het na de 3e opgegeven, ik wil ze niet meer geven straks eet ie het een keer echt op!Scooby schreef:Als het een echte Kong was, had je hem terug kunnen sturen en dan had je een nieuwe gekregen. Dat is de garantie die ze op die zwarte Kongs geven.Flinn schreef:Zou maar oppassen met de zwarte grote kong bij mij hebben ze er al 2 gesloopt
-
Eva
- Actief
-
Babsiej
- Actief
- Aantal honden: 2
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Zenda
- Zeer actief
-
Brigitte
- Zeer actief
Die stukjes die eraf komen kunnen geen kwaad hoor. Ze zijn vaak veiliger dan een normaal bot wat al meer honden het leven heeft gekost dan een Nylabone.Julia en Bentie schreef:Bentie heeft ook een nylabone. Ik haal hem wel weg, want ze zijn wel stuk te krijgen. Kleine stukjes plastic eten ze op. Dus echt goed vind ik het niet. Want het komt toch in de maag. Soms geef ik het even, maar ik moet toegeven, dat hij toch al weer een tijd in de kast zit. Ik geef liever een gewoon bot, omdat ik weet dat dit niet verkeerd kan gaan.
Hier 2 fanatieke Nylafans
- Zenda
- Zeer actief
-
Djinny
- Zeer actief
-
Ari@ne