Ik wil graag meer merken in de vriezer hebben, omdat ik me had laten vertellen dat dit beter was (?) voor mijn pup. Dus ik ben maar eens gaan rondrijden hier in de buurt om te kijken wat de dierenwinkels hier verkochten. Ik hoorde dus dat een dierenwinkel in het centrum, waar ik normaal dus niet meer kwam, ook kvv ging verkopen> dus even erheen geweest. Ze hebben daar duck en runner....het meisje achter de toonbank had er alleen niet zo heel erg verstand van, want kreeg alleen maar uhhh ja. Of ik was waarschijnlijk gewoon irritante vragen aan het stellen
De runner kon ik nog niet van naam eigenlijk, maar ik zag wel dat de inhoud makkelijk verpakt was in porties van 25 gram en de verpakking was groter. Is dit een kwalitatief goed merk? Goed voor mijn pup (welke variant dan?)?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie vinden van deze merken kvv (deze kan ik hier dus wel krijgen):
Stawi/smuldier, Rodi, Duck en Runner. Wat kan ik het beste geven naar jullie mening en waarom? Ik was van plan om merken door elkaar te voeren!
In die dierenwinkel hadden ze vreemd ingepakte
Nog iets heel anders..... mijn pup komt van brokken af en ik had al begrepen dat ik haar meteen over kon zetten op kvv en waarom dit beter was. Maar ik was eigenlijk benieuwd naar mensen die kvv geven én brokken en waarom deze keuze gemaakt is? Waarom deze brokken naast het kvv?