Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nieuwe pup op carnibest
Moderator: moderatorteam
- tutjehola
- Actief
Nieuwe pup op carnibest
Sinds kerstavond hebben we dus Nixs in huis, ik heb haar meteen overgezet op versvlees, Carnibest. Toen ze kwam had ze redelijke drollen, wat drassis en veel, maar wel een drol. Nu heeft ze redelijk dunne, slijmerige poep, ze plast nauwelijks, en veel minder poep natuurlijk. het is absoluut geen diarree.
Op zich denk ik dat het de overgang is van brok naar vers, maar kan een pupke dit wel aan?
Ze is levendig, eet als een bouwvakker, ik heb niet de indruk dat ze er last van heeft.
Hoe lang kan ik dit aankijken, of is dit normaal?
(Ze is ontwormd)
Op zich denk ik dat het de overgang is van brok naar vers, maar kan een pupke dit wel aan?
Ze is levendig, eet als een bouwvakker, ik heb niet de indruk dat ze er last van heeft.
Hoe lang kan ik dit aankijken, of is dit normaal?
(Ze is ontwormd)
Willem, Nixs, Noppes.
- Chezzies
- Zeer actief
- Contacteer:
- tutjehola
- Actief
- Chezzies
- Zeer actief
- Contacteer:
- Liesbeth
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- tutjehola
- Actief
- Chezzies
- Zeer actief
- Contacteer:
Schiet me ineens te binnen, teveel voeren kan ook tot dunnere ontlasting leiden.tutjehola schreef:Het lijkt iets beter te worden, in ieder geval poept ze nog maar een paar keer per dag. Het lijkt wat vaster te worden, wel wat slijm er nog bij.
T is ook zo`n klein wijffie, dat maakt me toch wel weer wat onzeker. Maar ze is vrolijk, komt vast goed.

- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Mijn Colliepup staat vanaf 8 weken op rauwe vleesvoeding. Was regelmatig aan de dunne afhankelijk van wat hij at. Ik heb me er nooit druk omgemaakt. Hij is nu een prachtige mooie jongen. Toen de fokker hem terugzag wist ze niet wat ze zag. Zij is nu ook volledig overgegaan op rauwe voeding. 
Groetjes van Charlotte

-
Mauyak
Dat je pup minder plast is normaal bij rauwe verse voeding,ze drinke r er immers ook minder door.Brokken hebben een heleboel water nodig om goed te kunnen verteren in de maag.Maar vlees bevat van zichzelf al een hoop vocht,dus daardoor drinkt de hodn een stuk minder.Een beetje andere ontlasting met wat slijm is normaal in de eerste dagen nadat je bent overgestapt op vers.
- tutjehola
- Actief
Schiet me ineens te binnen, teveel voeren kan ook tot dunnere ontlasting leiden.[/quote]
Ik zal haar wat minder geven, het gaat nog steeds niet goed en ze valt naar mijn zin teveel af. Ze woog net iets boven een kilo toen ze kwam, nu onder de negenhonderd gram. Ik hou haar goed in de gaten, ze is gelukkig nog speels en vrolijk.
Ik zal haar wat minder geven, het gaat nog steeds niet goed en ze valt naar mijn zin teveel af. Ze woog net iets boven een kilo toen ze kwam, nu onder de negenhonderd gram. Ik hou haar goed in de gaten, ze is gelukkig nog speels en vrolijk.
Willem, Nixs, Noppes.
-
doorzettertje
- Vaste gebruiker
- Maxiem
- Zeer actief
Doe maar niet. Een hond kan helemaal niks met beschuit, niet met de granen ed. die er in zitten. Je kunt ook proberen wat onbewerkt schapenvet bij te voeren als ze afvalt. Alhoewel ik alleen ervaring heb met volwassen honden, niet met puppies.doorzettertje schreef:Kun je er niet een beschuitje doorheen gooien?
helpt bij ons toch ook?
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.