Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

oproepje

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Wilma Witteveer
geregistreerd lid

oproepje

Ongelezen bericht door Wilma Witteveer »

Hoi ik ben Wilma uit Sittard en volg de opleiding hondentrimster. Ik ben op zoek naar plukhondjes en een engelse cocker voor mijn examen.
De honden worden thuis opgehaald en terug gebracht en prima verzorgd natuurlijk. Het zou voor mij een grote hulp zijn maar mischien ook voor mensen die wat minder te besteden hebben en op deze manier toch hun hondje goed verzorgd krijgen. Ik kom natuurlijk eerst kennis maken,ik zou immers ook mijn honden niet aan een vreemde mee geven.
Groetjes Wilma Arak Misty en Faya.
Afbeelding
Milou85
Zeer actief

Ongelezen bericht door Milou85 »

:mrgreen: ik heb wel een pluk hondje, die ook wel snel aan de beurt is voor een plukbeurt). Maar we wonen bijna 300 kilometer bij elkaar vandaan. Lijkt me iets te ver, niet? :wink:
Afbeelding
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Hoi Wilma, leuk je ook hier te zien, heb niks voor je te plukken. OF doe je ook cavia's??
Wilma Witteveer
geregistreerd lid

Milou85 schreef::mrgreen: ik heb wel een pluk hondje, die ook wel snel aan de beurt is voor een plukbeurt). Maar we wonen bijna 300 kilometer bij elkaar vandaan. Lijkt me iets te ver, niet? :wink:
Helaas een beetje ver ja!!
Afbeelding
Wilma Witteveer
geregistreerd lid

Neeltje schreef:Hoi Wilma, leuk je ook hier te zien, heb niks voor je te plukken. OF doe je ook cavia's??
Hey hallo wist niet dat jij ook hier zit. Wat leuk!!!
Afbeelding
Anne
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door Anne »

jammer, heb geen plukhondje (alleen een knip en kam hondje) terwijl ik wél in de buurt woon :mrgreen:
Anne, Sasha & Tapas
Spriet (2002-2015), Tibbie (2000-2015) en Gunda (1996-2009)
Afbeelding
Debby Speerstra
Zeer actief
Contacteer:

Re: oproepje

Ongelezen bericht door Debby Speerstra »

Wilma Witteveer schreef:Hoi ik ben Wilma uit Sittard en volg de opleiding hondentrimster. Ik ben op zoek naar plukhondjes en een engelse cocker voor mijn examen.
De honden worden thuis opgehaald en terug gebracht en prima verzorgd natuurlijk. Het zou voor mij een grote hulp zijn maar mischien ook voor mensen die wat minder te besteden hebben en op deze manier toch hun hondje goed verzorgd krijgen. Ik kom natuurlijk eerst kennis maken,ik zou immers ook mijn honden niet aan een vreemde mee geven.
Misschien helpt het als je een advertetie plaatst op een verkoopsite :idea: .
Wilma Witteveer
geregistreerd lid

Re: oproepje

Debby Speerstra schreef:
Wilma Witteveer schreef:Hoi ik ben Wilma uit Sittard en volg de opleiding hondentrimster. Ik ben op zoek naar plukhondjes en een engelse cocker voor mijn examen.
Misschien helpt het als je een advertetie plaatst op een verkoopsite :idea: .
Heb ik al op marktplaats,maar toch bedankt!!! :E:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”