Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
oproepje
Moderator: moderatorteam
-
- geregistreerd lid
oproepje
Hoi ik ben Wilma uit Sittard en volg de opleiding hondentrimster. Ik ben op zoek naar plukhondjes en een engelse cocker voor mijn examen.
De honden worden thuis opgehaald en terug gebracht en prima verzorgd natuurlijk. Het zou voor mij een grote hulp zijn maar mischien ook voor mensen die wat minder te besteden hebben en op deze manier toch hun hondje goed verzorgd krijgen. Ik kom natuurlijk eerst kennis maken,ik zou immers ook mijn honden niet aan een vreemde mee geven.
De honden worden thuis opgehaald en terug gebracht en prima verzorgd natuurlijk. Het zou voor mij een grote hulp zijn maar mischien ook voor mensen die wat minder te besteden hebben en op deze manier toch hun hondje goed verzorgd krijgen. Ik kom natuurlijk eerst kennis maken,ik zou immers ook mijn honden niet aan een vreemde mee geven.
Groetjes Wilma Arak Misty en Faya.

- Milou85
- Zeer actief
-
- geregistreerd lid
-
- geregistreerd lid
- Anne
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: oproepje
Misschien helpt het als je een advertetie plaatst op een verkoopsiteWilma Witteveer schreef:Hoi ik ben Wilma uit Sittard en volg de opleiding hondentrimster. Ik ben op zoek naar plukhondjes en een engelse cocker voor mijn examen.

-
- geregistreerd lid
Re: oproepje
Heb ik al op marktplaats,maar toch bedankt!!!Debby Speerstra schreef:Misschien helpt het als je een advertetie plaatst op een verkoopsiteWilma Witteveer schreef:Hoi ik ben Wilma uit Sittard en volg de opleiding hondentrimster. Ik ben op zoek naar plukhondjes en een engelse cocker voor mijn examen.
De honden worden thuis opgehaald en terug gebracht en prima verzorgd natuurlijk. Het zou voor mij een grote hulp zijn maar mischien ook voor mensen die wat minder te besteden hebben en op deze manier toch hun hondje goed verzorgd krijgen. Ik kom natuurlijk eerst kennis maken,ik zou immers ook mijn honden niet aan een vreemde mee geven..

Groetjes Wilma Arak Misty en Faya.