Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
moeilijke eter...
Moderator: moderatorteam
- Jacksel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): York H(R)ussell
dwergpoedel - Aantal honden: 1
Hutsje, ik vind het ook echt niet leuk dat ze niet eet, ze heeft overigens dus echt nooit goed brok gegeten, verschillende merken geprobeerd (Royal Canin, Smölke, Hills, nu dus Farmfood) en ze eet het gewoon slecht... Rodi en nu ook Carnibest eet ze wel goed... Maar dat is niet mogelijk om het fulltime te doen...
Ik ga dit nog wel even volhouden, maar weet niet echt hoe ik het moet gaan oplossen... Aan de andere kant, ze eet er dus wel wat van, en mager is/wordt ze ook niet (dik is ze overigens ook niet geweest)... Dus dan is ze niet heel hongerig? Of zeg ik nou iets stoms...
Ik ga dit nog wel even volhouden, maar weet niet echt hoe ik het moet gaan oplossen... Aan de andere kant, ze eet er dus wel wat van, en mager is/wordt ze ook niet (dik is ze overigens ook niet geweest)... Dus dan is ze niet heel hongerig? Of zeg ik nou iets stoms...

You'll be in my heart... Always...
-
HeidiWeer
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
marjon71
- Vaste gebruiker
ik heb nu hetzelfde probleem met ivo! altijd goed gegeten en nu ik zijn royal canin babydog ultra sensibel meng met royal canin junior, eet hij al een week niets meer.
ik overweeg nu om pedigree diner voor hem te halen, omdat onze vorige hond dat ook heerlijk vond en er erg oud mee is geworden. het enige probleem: pedigree diner is voor adults en ivo is net een half jaar.............
ik overweeg nu om pedigree diner voor hem te halen, omdat onze vorige hond dat ook heerlijk vond en er erg oud mee is geworden. het enige probleem: pedigree diner is voor adults en ivo is net een half jaar.............
groetjes van marjon en Ivo (13 maanden)
tervuerense herder
tervuerense herder
-
HeidiWeer
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
++HeidiWeer schreef:wat is kvv?
Als je niet weet wat dat is hoe kun je er dan een oordeel over geven
KVV is compleet vers voer, gemalen vlees uit de diepvries dus. Denk je dat dat een grotere aanslag op het gebit is dan brok?
Nog even daarop terugkomend, ik heb een herplaatser gehad wiens tanden er op 9 jarige leeftijd een voor 1 uit vielen omdat hij zijn hele leven alleen maar brok en diner had gehad. Hij is 14 en een half geworden, ondanks dat.

-
joline
- Zeer actief
Het is vervelend als je hond niet goed eet. Ik heb een Jack Russell kruising, en hij at ook heel slecht toen hij op brokken stond. Ik ben toen gaan kijken naar alternatieven, ook omdat onze andere hond vaak diarree had van brokken. Nu staat ze hier op Rodi, en 2 dagen per week barf. Ze eten het allebei heel erg goed, beginnen te piepen als ik het al uit de diepvries haal, en ze doen het er veel beter op dan brokken
Wat is er nou leuker om je hond te zien smullen? Hond blij, baasje blij!
Wat is er nou leuker om je hond te zien smullen? Hond blij, baasje blij!
-
HeidiWeer
-
joline
- Zeer actief
Mijn honden (allebei 4 jaar) hadden als jonge hond al tandplak van de brokken, sinds ik kvv en barf voer, hebben ze spierwitte tanden!Hutsje schreef:++HeidiWeer schreef:wat is kvv?
Als je niet weet wat dat is hoe kun je er dan een oordeel over geven![]()
?
KVV is compleet vers voer, gemalen vlees uit de diepvries dus. Denk je dat dat een grotere aanslag op het gebit is dan brok?
Nog even daarop terugkomend, ik heb een herplaatser gehad wiens tanden er op 9 jarige leeftijd een voor 1 uit vielen omdat hij zijn hele leven alleen maar brok en diner had gehad. Hij is 14 en een half geworden, ondanks dat.
-
joline
- Zeer actief
Pedigree vindt ik troepmarjon71 schreef:ik heb nu hetzelfde probleem met ivo! altijd goed gegeten en nu ik zijn royal canin babydog ultra sensibel meng met royal canin junior, eet hij al een week niets meer.![]()
![]()
![]()
Je kunt hem ook over zetten op kvv, dan krijgt hij alles binnen wat hij nodig heeft, en weet bijna zeker dat hij dat wel goed eet