Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tarwegrassap en de ontbrekende info

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

bedankt inge! :ok:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief

Martijn schreef:
linlin schreef:berendien uut wisp. opeens moet ik aan haar denken.
Klazien uut Zalk toch?
da's haar nichtje
Afbeelding
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Inge O schreef:
linlin schreef:berendien uut wisp. opeens moet ik aan haar denken.
zeker te complex om me in te wijden :mrgreen: ?
niet winstgevend :mrgreen:
M@scha
Zeer actief

doodeng man!
Afbeelding
Anna*

Ongelezen bericht door Anna* »

mooi pleidooi inge o. :ok:
jij hebt jouw zegje gedaan, ik het mijne :idea:

voor nu: discussie closed :slaap:

[edit om 4:53 u: tekstuele/inhoudelijke wijziging voor bondiger/objectiever effect :smile2: ]
antoinette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door antoinette »

Anna Penta schreef:mooi pleidooi inge o. :ok:
jij hebt jouw zegje gedaan, ik het mijne :idea:

voor nu: discussie closed :slaap:

[edit om 4:53 u: tekstuele/inhoudelijke wijziging voor bondiger/objectiever effect :smile2: ]
Dat zeg je altijd als je weer eens klemgelult word :smile2: ga je nu weer een nieuw forum zoeken voor j geneuzel?
Anna*

Al met al toch een mooi, vooral leerzaam topic, op véél niveaus :ok:
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

antoinette schreef:Ik heb je wel vaker horen roepen dat Poncho's allergie genezen was, wat was het de vorige keer ook alweer, aloa vera geloof ik :roll:
:smile: :smile: :smile:
.....of was het gemalen poppestront? :mrgreen:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Anna*

Hoe trek je met een onderwerp met een matige interessewaarde meer dan 600 bezoekers :eek:

I did it, met dank aan enkele medeforumleden :cheer:
Anna*

Hoewel sommigen van mijn fans me wel erg fanatiek volgen :mrgreen:
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Heel fijn, ik heb geen enkel idee waar dit over ging :roll: :roll:
Wat is het toch irritant als mensen de berichten verwijderen.
Weer een rel gemist :mrgreen:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
M@scha
Zeer actief

Inge schreef:Heel fijn, ik heb geen enkel idee waar dit over ging :roll: :roll:
oeh ik zie het! erg irritant!!

het ging over tarwegrassap. dat dat genezend is voor de allergieen van de hond.

inge waarschuwd dat niet alles waar natuurlijk opgeplakt is ook ok is om lang te geven en toen barstte de bom ofzo :denken: :mrgreen:
Afbeelding
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Inge schreef:Heel fijn, ik heb geen enkel idee waar dit over ging :roll: :roll:
Nou ja rel... :roll: er kwam een kritische reactie van Inge O waarop daarna het "sterkste" aangevoerde tegenargument was dat Inge dierenarts is en dus wel bepaalde belangen zou hebben om deze remedie zelf niet te prediken. Ik ben maar een gewone lezer dus ik zal het wel verkeerd begrepen hebben, op mij kwam Inge's reactie nl gewoon logisch over.

Waarom TS haar berichten weggehaald heeft is me een raadsel. Ze gaf eerst aan dat de discussie gesloten was en ging zelf vervolgens weer antwoorden posten :denken:
Anna*

Gos schreef:Waarom TS haar berichten weggehaald heeft is me een raadsel. Ze gaf eerst aan dat de discussie gesloten was en ging zelf vervolgens weer antwoorden posten :denken:
Op zichzelf staande antwoorden, maar beslist geen vervolg op de discussie, die was inderdaad gesloten :wink:

Het waarom heb ik duidelijk uitgelegd in de eerste post, dus een raadsel zou het niet moeten zijn :neenee:
Laatst gewijzigd door Anna* op 01 dec 2006 11:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Anna*

Inge O schreef:
Inge schreef:Weer een rel gemist :mrgreen:
troost je, je hebt alleen een non-discussie gemist :wink: .
Zo is 't en niet anders :pffff:
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Anna Penta schreef:
Gos schreef:Waarom TS haar berichten weggehaald heeft is me een raadsel. Ze gaf eerst aan dat de discussie gesloten was en ging zelf vervolgens weer antwoorden posten :denken:
Op zichzelf staande antwoorden, maar beslist geen vervolg op de discussie, die was inderdaad gesloten :wink:

Het waarom heb ik duidelijk uitgelegd in de eerste post, dus een raadsel zou het niet moeten zijn :neenee:
Omdat jij vond dat de discussie gesloten was toch,of was het meer omdat je geen tegenspraak dulde.
Fijn dat jij nooit meer ziek word van tarwegrassap, ik hou het wel op ingestaald water van Jomanda als je het niet erg vind :mrgreen: ,echt vrolijk word je er ook niet van in ieder geval
Anna*

tineke schreef:
Anna Penta schreef:

Omdat jij vond dat de discussie gesloten was toch,of was het meer omdat je geen tegenspraak dulde.
Fijn dat jij nooit meer ziek word van tarwegrassap, ik hou het wel op ingestaald water van Jomanda als je het niet erg vind :mrgreen: ,echt vrolijk word je er ook niet van in ieder geval
Het was geen discussie meer, nooit geweest ook, op een enkele na werden er geen zinnige bijdragen gegeven. Dus een discussie in stand houden die geen discussie is, is voor mij verspilde moeite. Dan kun je er net zo goed een blijspel van maken :cheer:

Ingestraald water heb ik overigens nog nooit geprobeerd. Tuurlijk vind ik dat niet erg dat jij je er goed bij voelt. Lekker doordrinken is mijn advies :ok:

Tarwegrassap heb ik overigens zelf nog geen ervaring mee, dat heb je niet goed gelezen :neenee: Wel heb ik altijd wat potten kombucha op de haard staan pruttelen, dat is ook voor van alles en nog wat goed.
tineke

Anna Penta schreef:
tineke schreef:
Anna Penta schreef:

Het was geen discussie meer, nooit geweest ook, op een enkele na werden er geen zinnige bijdragen gegeven. Dus een discussie in stand houden die geen discussie is, is voor mij verspilde moeite. Dan kun je er net zo goed een blijspel van maken :cheer:

Ingestraald water heb ik overigens nog nooit geprobeerd. Tuurlijk vind ik dat niet erg dat jij je er goed bij voelt. Lekker doordrinken is mijn advies :ok:

Tarwegrassap heb ik overigens zelf nog geen ervaring mee, dat heb je niet goed gelezen :neenee: Wel heb ik altijd wat potten kombucha op de haard staan pruttelen, dat is ook voor van alles en nog wat goed.
Nee je wilde er ook geen discussie over want de topictitel luid,het enige wat er nog van staat, tarwegrassap en de ontbrekende info ,die ontbrekende info werd bij mijn weten door Inge aangevuld :mrgreen:
Dan wek je de indruk dat Inge jou product afkraakt omdat ze dierengeneeskunde heeft gestudeerd toevallig.
Geloof jij echt dat als er een natuurproduct in gebruik werd genomen wat kwalen bewezen zou kunnen genezen dat Inge het zou afkraken omdat de reguliere geneeskunde dan minder zou verdienen. :piew:
Misschien moet je eens wat topics van haar gaan lezen dan denk je daar vast anders over :wink:
Overigens flauw dat je alles hebt weggehaald als het echt het wondermiddel is wat jij beweert dat het is mag niemand er nu meer van profiteren omdat anna penta tegen de haren gestreken is op het forum. :denken:
Anna*

Mensen die oprecht geïnteresseerd zijn in de wonderbaarlijke werking van tarwegrassap en mijn ervaringen ermee, kunnen mij te allen tijde per pb bereiken :idea:

Ik zal hen vervolgens van alle benodigde info voorzien, zodat zij naar keuze zelf aan de slag kunnen gaan dan wel ervoor kiezen van het spul af te zien.
tineke

Anna Penta schreef:Mensen die oprecht geïnteresseerd zijn in de wonderbaarlijke werking van tarwegrassap en mijn ervaringen ermee, kunnen mij te allen tijde per pb bereiken :idea:

Ik zal hen vervolgens van alle benodigde info voorzien, zodat zij naar keuze zelf aan de slag kunnen gaan dan wel ervoor kiezen van het spul af te zien.
Hmm alleen voor een select clubje dus is dit wondermiddel weggelegd ,de prijs is Anna pente met alle egards benaderen anders kan je fluiten naar de hoofdprijs :denken:
Anna*

tineke schreef:
Anna Penta schreef:Mensen die oprecht geïnteresseerd zijn in de wonderbaarlijke werking van tarwegrassap en mijn ervaringen ermee, kunnen mij te allen tijde per pb bereiken :idea:

Hmm alleen voor een select clubje dus is dit wondermiddel weggelegd ,de prijs is Anna pente met alle egards benaderen anders kan je fluiten naar de hoofdprijs :denken:
Neu je snapt het niet :neenee:

Ik verwijder het gewoon uit de klucht en zet het op een hoger plan.

That's all :19:
tineke

Anna Penta schreef:
tineke schreef:

Ik verwijder het gewoon uit de klucht en zet het op een hoger plan.

That's all :19:
Een hoger plan aha nu snap ik het :roll:
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Mooie samenvatting, vooral dat vingertje. Nou ja dan maar geen genezing.
tineke

Gos schreef:
Je zou er bijna een ander vingertje tegenover zetten :mrgreen:
M@scha
Zeer actief

tineke schreef:
Gos schreef:

tineke toch!! je mag helemaal niet wijzen!
Afbeelding
tineke

massam schreef:
tineke schreef:
Gos schreef:

tineke toch!! je mag helemaal niet wijzen!
Ook niet naar de lucht :mrgreen:
Anna*

En dat bedoel ik maar :pffff:
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Vier bladzijdes met lucht, jippie!
Anna*

Lucht is leven!
MJ
Zeer actief