Zojuist tijdens onze ochtendwandeling is kleine Bob (van 12 weekjes) "gegrepen" door een volwassen rotweiler reu! (en nee, ik bedoel hier niet mee dat rotweilers dit nu eenmaal doen!!)
Hij heeft hem niet te pakken gekregen, maar doordat Bob weg wilde komen heeft hij zijn achterpootje bezeerd. Hij hinkt nu en het onderste gedeelte van z'n pootje hangt er maar slap bij.
Ik kwam hier pas achter toen we een straatje verder liepen, en die andere hond + eigenaar waren nergens meer te zien.
Ongelooflijk! Dat beest liep los, Bob en Ziggy zaten aan de lijn dus ik was niet echt in staat om ze bij elkaar vandaan te houden.
Het baasje van de hond bleef wel even wachten om te kijken of Bob niet gebeten was, maar dat is dus niet het geval.
Heb direct een afspraak gemaakt met de dierenarts voor vanmiddag.
Ik snap het echt niet, dat die vent z'n hond lekker los laat lopen, want ik had het idee dat dit niet de eerste keer was. Volgens mij mag dat ook niet eens, een hond los laten lopen in een woonwijk??
Ga morgen even rondvragen bij mij in de buurt of ze weten waar hij woont, want dan breng ik hem even een bezoekje (mag hij ook gaan opdraaien voor eventuele kosten).
Voel me zo schuldig! KUTZOOI!!!!
M'n arme jongen ligt nu te slapen op de bank
Ik hoop maar dat het allemaal mee zal vallen.