Ik vind dat dus gewoon echt te duur,, daarom wissel ik af mt Smul compleet en Duck.
De Duck koop ik in kennelverpakking dat scheelt bijna 1 euro per kilo.
En voor de Smul betaal ik 1,24 per kilo.
Moderator: moderatorteam
Dan hou je bijna de maximale hoeveelheid aan. Veel honden hebben genoeg aan 20 gram per kilogram lichaamsgewicht en dan zou je bij een hond van 26 kilo op 520 gram per dag uitkomen. (Dus ergens tussen de 520 en 650 gram.Teckelgek schreef:Volgens "het boekje" zou je dan 625 gram moeten geven per dag.Ella46 schreef:ik wil eigenlijk ook met carnibest gaan beginnen. mijn hond is 11 maanden en weegt 26 kilo, als ik het goed heb zou ik hier dan een stuk minder van hoeven te geven als van smuldier ofzo.
Hier gaat er tussen de 2 en 2,5 kilo per dag doorheen en ja het is prijzig, maar zo lang ik het kan bekostigen, geef ik ze graag dit.Amber schreef:Ik zou best Carnibest willen geven elke dag,, maarre Mack gebruikt alleen al 1,5 kilo per dag,, en Quiro ongeveer 3 ons.
Ik vind dat dus gewoon echt te duur,, daarom wissel ik af mt Smul compleet en Duck.
De Duck koop ik in kennelverpakking dat scheelt bijna 1 euro per kilo.
En voor de Smul betaal ik 1,24 per kilo.l

dat is dan wel goed te doen qua voeren. bij fulltime carnibest kan ik dan dus rekenen op zo een 50 euro per maandScooby schreef:Dan hou je bijna de maximale hoeveelheid aan. Veel honden hebben genoeg aan 20 gram per kilogram lichaamsgewicht en dan zou je bij een hond van 26 kilo op 520 gram per dag uitkomen. (Dus ergens tussen de 520 en 650 gram.Teckelgek schreef:Volgens "het boekje" zou je dan 625 gram moeten geven per dag.Ella46 schreef:ik wil eigenlijk ook met carnibest gaan beginnen. mijn hond is 11 maanden en weegt 26 kilo, als ik het goed heb zou ik hier dan een stuk minder van hoeven te geven als van smuldier ofzo.)
Klopt, ik ging uit van de maximale hoeveelheidScooby schreef:Dan hou je bijna de maximale hoeveelheid aan. Veel honden hebben genoeg aan 20 gram per kilogram lichaamsgewicht en dan zou je bij een hond van 26 kilo op 520 gram per dag uitkomen. (Dus ergens tussen de 520 en 650 gram.Teckelgek schreef:Volgens "het boekje" zou je dan 625 gram moeten geven per dag.Ella46 schreef:ik wil eigenlijk ook met carnibest gaan beginnen. mijn hond is 11 maanden en weegt 26 kilo, als ik het goed heb zou ik hier dan een stuk minder van hoeven te geven als van smuldier ofzo.)
Dat ligt er aan in wat voor hoeveelheden je de Carmibest in kunt kopen. Vanaf 31 kilo wordt het goedkopen en dan vanaf 71 en 100 kilo weer (en bij sommige verkooppunten ook vanaf 50 kilo weer). Dat scheelt wel aardig.Ella46 schreef:dat is dan wel goed te doen qua voeren. bij fulltime carnibest kan ik dan dus rekenen op zo een 50 euro per maand
Zo is het ook weer natuurlijk.Amber schreef:barfen zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten.
hou het wel hierop,, Vroeger gaf ik alleen maar brokken dus in dat opzicht vind ik het al een verbetering,,,,![]()
En ik denk Mack en Quiro ook,,.
Wij hebben ook altijd enge hedders gehad, Hahaha
Heerlijk hondenras ook.
Mis Quest nog steeds,,