Déesse is altijd al een moeilijke eter geweest, maar nu heeft ze al de hele week niets gegeten. ze is moeilijk in die zin dat ik ze niet op BARF krijg (al zou ik dat erg graag willen en heb al vele pogingen gedaan)
dus krijgt ze meestal korrels. Korrels alleen wil ze ook niet, dus doe ik er meestal wat duck door of een cesar (ja, niet goed, maar liever dat dan helemaal niets
soms at ze dan nog niet, maar 's avonds na een wandeling at ze dan uiteindelijk toch.
sinds een week of 3 had ik haar zover gekregen dat ze lamsvlees at (ribben, borst, kotelet). Wel te verstaan gewoon het vlees, dus daar alleen heeft ze niet genoeg mee.
soms at ze ook zuiver duck (excellent) dus ik dacht van de korrels af te geraken.
Maar nu eet ze dus weer helemaal niets... een tussendoortje eet ze met moeite, een stuk rodi-worst gaat er ook wel in. Nu dacht ik eerst dat ze gewoon weer haar kop aan het uitwerken was, heeft ze wel eens vaker, maar dan duurt het telkens maar een dag of 2, waarna ze weer 'normaal' eet. Nu duurt het dus al enkele dagen.
vanmiddag ben ik Duck pens gaan halen, daarvoor doet ze normaal een moord, ik geef het haar daarnet, ze ruikt er eens, doet een lik en gaat weer weg...
Sardientjes (eet ze normaal ook graag) moet ze ook niet
Nu daarnet merk ik dat haar oren wat warm aanvoelen, dat hoort niet zeker
Ik begin stilletjes aan aan een medische oorzaak te denken, maar kan niet bedenken wat... Verder is ze 'normaal', ze speelt, is actief, staat niet mager (ook niet dik, maar juist genoeg, al is ze nu de laatste tijd weer wat vermagerd)
Ik wacht nog een dag af, maar eet ze morgen weer niet, dan zal ik maandag toch maar ff langs de DA gaan...