Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Drama Moritz

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Hughy
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hughy »

Och wat erg !

heel veel sterkte !!
Afbeelding Mart dogloos, Hughy en Lemon in mijn herinnering
mecheltjes
Zeer actief

Ongelezen bericht door mecheltjes »

heel veel sterkte voor jullie
Afbeelding

Anneke, Dylan en Ozzy
brenjomi
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door brenjomi »

:80: ik lees dit nu net allemaal. ben stomverbaasd en zit met een brok in mijn keel te lezen, tranen branden achter mijn ogen.

wat moet het vreselijk zijn, ik heb er geen idee van.
heel veel sterkte de komende tijd :knuffel1:
groetjes brenda & een pootje van dick en dunya
Afbeelding
kirstenroos
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door kirstenroos »

wat erg zeg..heel veel sterkte
onder de fundering van je werk ligt het strand

Afbeelding
Wendy!
Zeer actief

Ongelezen bericht door Wendy! »

:knuffel:

Elke ochtend weer het besef dat het toch echt waar is.....dat doet pijn....

Je mannetje....
Groetjes Wendy en Vonya.
In loving memory Aaron (06-04-1994 - 24-05-2007).
You will be missed forever...
AfbeeldingAfbeelding
teckeltoos
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door teckeltoos »

Oh God.........dit KAN toch niet.....Het is niet te geloven.
Waarom nou !!!!!!!
Jij die de eerste was om mijn moeke een zonnestraaltje te sturen in de vorm van je lieve kaartjes.
Dit is zooooo oneerlijk :cry:

Ik zou je zo graag een hele bundel zonnestraaltjes willen sturen.

Afbeelding

Veel sterkte
Hanneke2
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hanneke2 »

Stang schreef: Alle andere woorden ook, ze troosten allemaal, van het kleinste woord tot de mooiste zinnen. Ik weet hoe ze bedoeld zijn en alles troost.

Het gaat vooral nog met vallen Suzanne, ik probeer op te staan steeds weer, maar erg wil het nog niet lukken.
Ik wil alleen maar foto's kijken, filmpjes kijken en met Moritz bezig zijn, maar tegelijkertijd raak ik hier compleet van over mijn toeren. Dus ik ga toch proberen wat afleiding te zoeken.
Kaya is ook zo timide en is nog totaal niet bij me komen liggen, een klein knuffeltje is alles en dan gaat ze weer timide liggen.
We hebben even tijd nodig om te verwerken wat er de laatste tijd allemaal is gebeurd, van zeer hoopvol naar geen hoop en visa-versa steeds maar weer en uiteindelijk een einde wat ik te allen tijde voor Moppie had willen voorkomen, maar niet heb aan zien komen.

De gedachtes aan 'oneerlijk' probeer ik te verdringen... hij had recht op zoveel meer, op een gezonde afgelopen 4 jaar áls ik het maar geweten had, op nog zoveel meer jaren waarin hij op kon bloeien.
Een kloterige teek heeft hem vermoord, een stichting die veel te laconiek met levens van honden is omgegaan....
Maar ik wil proberen daar allemaal niet aan te denken, om niet naast verdriet ook nog woede en verbittering te voelen. Dat is niet hoe Moritz was en dat wil ik dus eigenlijk ook niet.

M'n schaduw is er niet meer en ik moet proberen verder te gaan, uiteindelijk zal het opstaan weer lukken, maar het is voor nu nog heel erg moeilijk allemaal...
Ik denk ook dat je niet moet verwachten dat je na een paar dagen weer gewoon verder kan met je leven, jullie zullen echt alledrie wel even tijd nodig hebben om te rouwen en om van Moritz een hele mooie herinnering te maken in plaats van alleen maar een berg verdriet om het verlies.

Ik weet trouwens niet of je het gelezen hebt op het buitenlandse hondenforum, maar op dezelfde dag als Moritz is een opvangpup van Anita P. gestorven, aan een longontsteking. En heel stom, maar ik zie telkens in gedachten jouw Moritz daar op de regenboogbrug spelen met die pup met dat zwarte hartje op zijn roze neus, en dan schiet ik weer vol...

Het is ergens wel lullig voor al die vele mensen die ook een hond hebben verloren, want het is altijd vreselijk om je maatje kwijt te raken, maar wat anderen al zeiden, voor sommige forumhonden voel je toch wat extra. En Moritz was zonder dat hij er zelf weet van had heel erg populair hier.
Hanneke, Toto, Tika en Pindapoes
markdh
Zeer actief

Ongelezen bericht door markdh »

Hanneke2 schreef:
Stang schreef: Alle andere woorden ook, ze troosten allemaal, van het kleinste woord tot de mooiste zinnen. Ik weet hoe ze bedoeld zijn en alles troost.

Het gaat vooral nog met vallen Suzanne, ik probeer op te staan steeds weer, maar erg wil het nog niet lukken.
Ik wil alleen maar foto's kijken, filmpjes kijken en met Moritz bezig zijn, maar tegelijkertijd raak ik hier compleet van over mijn toeren. Dus ik ga toch proberen wat afleiding te zoeken.
Kaya is ook zo timide en is nog totaal niet bij me komen liggen, een klein knuffeltje is alles en dan gaat ze weer timide liggen.
We hebben even tijd nodig om te verwerken wat er de laatste tijd allemaal is gebeurd, van zeer hoopvol naar geen hoop en visa-versa steeds maar weer en uiteindelijk een einde wat ik te allen tijde voor Moppie had willen voorkomen, maar niet heb aan zien komen.

De gedachtes aan 'oneerlijk' probeer ik te verdringen... hij had recht op zoveel meer, op een gezonde afgelopen 4 jaar áls ik het maar geweten had, op nog zoveel meer jaren waarin hij op kon bloeien.
Een kloterige teek heeft hem vermoord, een stichting die veel te laconiek met levens van honden is omgegaan....
Maar ik wil proberen daar allemaal niet aan te denken, om niet naast verdriet ook nog woede en verbittering te voelen. Dat is niet hoe Moritz was en dat wil ik dus eigenlijk ook niet.

M'n schaduw is er niet meer en ik moet proberen verder te gaan, uiteindelijk zal het opstaan weer lukken, maar het is voor nu nog heel erg moeilijk allemaal...
Ik denk ook dat je niet moet verwachten dat je na een paar dagen weer gewoon verder kan met je leven, jullie zullen echt alledrie wel even tijd nodig hebben om te rouwen en om van Moritz een hele mooie herinnering te maken in plaats van alleen maar een berg verdriet om het verlies.

Ik weet trouwens niet of je het gelezen hebt op het buitenlandse hondenforum, maar op dezelfde dag als Moritz is een opvangpup van Anita P. gestorven, aan een longontsteking. En heel stom, maar ik zie telkens in gedachten jouw Moritz daar op de regenboogbrug spelen met die pup met dat zwarte hartje op zijn roze neus, en dan schiet ik weer vol...

Het is ergens wel lullig voor al die vele mensen die ook een hond hebben verloren, want het is altijd vreselijk om je maatje kwijt te raken, maar wat anderen al zeiden, voor sommige forumhonden voel je toch wat extra. En Moritz was zonder dat hij er zelf weet van had heel erg populair hier.
Is niet echt lullig hoor,maar het was me al opgevallen dat Moritz al een bijzondere hond was voor velen hier op 't forum en na alles gelezen te hebben wat er maar te vinden was over Moritz ben ik ook gaan inzien dat ie bijzonder was.Heb Moritz niet gekend maar dat 't een bijzondere hond was is me wel duidelijk en ook omdat ie toch wel een hoop meegemaakt heeft en een hele goede tijd heeft mogen hebben bij zijn baasjes
Afbeelding
puk
Zeer actief

Ongelezen bericht door puk »

:(: tjonge , het slechte nieuws had ik wel al gelezen.
maar dit hele verhaal nog niet. :cry:
nogmaals heel veel sterkte :knuffel:
Afbeelding
groetjes anja en birka
miekmiek

Ongelezen bericht door miekmiek »

Caroline, ik zit hier te janken achter de pc. Wat vreselijk. Geen woorden hiervoor. Ik had het echt niet verwacht. Ik wist dat hij ziek was, maar dat het zo zou gaan. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Jezus....wat vreselijk.
Sassie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sassie »

Ik lees het allemaal nu pas en kan ook mijn tranen bijna niet bedwingen.
Ongelooflijk veel sterkte...
Afbeelding
sypke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabijhoun
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door sypke »

Ik lees het nu pas. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen! :knuffel1:
Afbeelding
Niekie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Niekie »

Ow Caroline, wat vind ik dit vreselijk erg voor jullie. Arme Moritz....de rillingen lopen over mijn lijf bij het lezen van je verhaal.
Sterkte, meisje, ik weet verder even niet wat ik moet zeggen.
Groetjes Anique

Doerak, voor altijd een plekje in mijn hart...
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”