Het verschilt een beetje welke manier van voeren je wilt volgen.
De een houdt 1/3 botten met vet, 1/3 vlees en 1/3 orgaanvlees, GFmix en aanvullende zaken als yoghurt en dergelijke aan.
En de ander geeft geen groente en dergelijke maar houdt het puur op botten/vlees en orgaanvlees.
Je moet dus proberen om die zaken van verschillende dieren te krijgen: kip, kalf/rund, lam/schaap, geit en als het lukt ook andere dieren als wild en gevogelte.
En het mooiste is als je of over een periode van een week of 3 alles variabel kan geven en daarbij de verhoudingen zoals ik hier boven aan geef aan houdt. Of je moet uitgaan van het hele prooidiermodel en dan geef je je hond dus per keer alles tesamen.
Of ik dit helemaal goed zeg, moeten anderen me maar op verbeteren, want ik hou zelf een beetje het midden. De ene avond een maaltijd van ribben met vlees en de andere avond kippenbotten met vlees met een levertje en een andere avond spiervlees met een beetje orgaan of een maaltijd van orgaan met gf mix. Om dan weer een vismaaltijd te geven. En daarbij probeer ik telkens in gedachten te houden dat ik in een periode van een aantal dagen 1/3 botten, 1/3 vlees en 1/3 organen en extra's aan.
Er zijn momenteel wel wat aardige boeken te koop over rauw voeren, zowel echte boeken als internet boeken.
Lees je in op de informatie van Mogens Eliassen, Tom Lonsdale, Ian Billinghurst, maar ook het boek van Dr Donath (moeilijk verkrijgbaar, soms nog wel via marktplaats, is een oud boekje maar toch nog actueel) en het nieuwe boek van Tannetje Koning.
Via Google moet je de informatie en de boeken wel kunnen vinden.
Dan heb je heel wat basis informatie waar je mee uit de voeten kan.

Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby