Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Drama Moritz
Moderator: moderatorteam
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hoi Caroline,
O, wat een tegenvaller. Ik zou ook gewoon de dierenarts bellen en jouw bevindingen vertellen. Wie weet, kunnen ze daar wat mee en hun behandeling daar weer op afstemmen.
Sterkte.
O, wat een tegenvaller. Ik zou ook gewoon de dierenarts bellen en jouw bevindingen vertellen. Wie weet, kunnen ze daar wat mee en hun behandeling daar weer op afstemmen.
Sterkte.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Hoe lang geleden heeft hij de fenobarbital gekregen ?
Meestal worden ze daar ook rustiger van, alhoewel dat bij Luka dan weer niet het geval is
Meestal merk je inderdaad dat ze onrustig worden, Luka gaat meestal erna vaak drinken.
Misschien heeft ie ondertussen een kleine aanval gekregen, dat zou zijn gedrag verklaren.
Goed in het oog houden.
Meestal worden ze daar ook rustiger van, alhoewel dat bij Luka dan weer niet het geval is
Meestal merk je inderdaad dat ze onrustig worden, Luka gaat meestal erna vaak drinken.
Misschien heeft ie ondertussen een kleine aanval gekregen, dat zou zijn gedrag verklaren.
Goed in het oog houden.
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
kim bloemen
- Actief
- Contacteer:
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
Kunnen allemaal nog uitwerkingen van z'n aanvallen zijn. Ook de honger en de dorst. En de onrust.
Ik zou overleggen met je DA, tenslotte weet jij hoe hij "normaal"is.
Wat Kata aangaat let op haar honden kunnen in onze ogen raar reageren maar da's in de hondewereld heel normaal. Ze zou echt een flinke uitval kunnen doen hoor.
Ik zou overleggen met je DA, tenslotte weet jij hoe hij "normaal"is.
Wat Kata aangaat let op haar honden kunnen in onze ogen raar reageren maar da's in de hondewereld heel normaal. Ze zou echt een flinke uitval kunnen doen hoor.

-
laforrest
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
-
Brigitte
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Brigitte
- Zeer actief
Pff wat een ellende, ik weet ook echt niets te zeggen sorry. Ben er een beetje stil van
.
Ik dacht ook gelijk aan Tank, die heeft namelijk ook 'een' afwijking van zijn hersenen maar Tank is alleen maar uitgeput na een aanval en héél diep in slaap terwijl die aanvallen helemaal niet zo heftig als van Moritz.
Pfff....k*tzooi zeg.
Ik dacht ook gelijk aan Tank, die heeft namelijk ook 'een' afwijking van zijn hersenen maar Tank is alleen maar uitgeput na een aanval en héél diep in slaap terwijl die aanvallen helemaal niet zo heftig als van Moritz.
Pfff....k*tzooi zeg.
- stefanie
- Zeer actief
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat vind ik toch geen goed teken... Toen Lana aan het infuus lag bij de dierenarts twee weken geleden, zei de dierenarts nog dat ze dat vaak als graadmeter nemen; of de hond nog 'zindelijk' is en dus nog enigszins goed in de wereld staat.Stang schreef:De eerste plas binnen is ook weer gedaan. Hij heeft geen besef wat dat betreft![]()
Laatst gewijzigd door Scooby op 28 sep 2006 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Karen
- stefanie
- Zeer actief
-
Meeko
- Zeer actief
- Demi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweilers en het Kenzo, Izzy en Ivy ras!
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- Gonny
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
-
Sietske
Jeetje Caroline.... wat een heen en weer geslinger tussen hoop en wanhoop!
Ik duim ontzettend voor jullie dat er maar snel duidelijkheid mag komen en dat Moritz maar zo snel mogelijk vrij van al deze ellende mag zijn.
Hier op de boot brandt een kaarsje voor jullie.
Ik wens jullie heel veel licht, liefde en kracht.....
Ik duim ontzettend voor jullie dat er maar snel duidelijkheid mag komen en dat Moritz maar zo snel mogelijk vrij van al deze ellende mag zijn.
Hier op de boot brandt een kaarsje voor jullie.
Ik wens jullie heel veel licht, liefde en kracht.....
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
- aniet
- Vaste gebruiker
Lieve Caroline,
Ik volg alles met argusogen, ik leef zo met jullie mee!
Nadat ik in januari onze Beau heb moeten laten inslapen http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=77933 ben ik nu sinds heel kort ook onze Marly kwijt aan deze rotziekte. Marly had er ook nog LM bij, de hel waar onze Beau doorheen is gegaan en wij met haar kon en wilde ik haar niet doorheen laten gaan. Haar nier en leverfuncties waren niet goed, ook zij was extreem bang (net als Beau) en later helemaal niet meer bereikbaar voor ons, ze dronk liters en plaste ze ook zo weer uit. De laatste week wilde ze niet meer bij ons zijn, werd ook door Zavira verstoten (de alpha). Toen ze op de tafel lag bij de dierenarts en bijna onder narcose was kreeg ik van haar een likje, het eerste contact in zeker 10 dagen. Toen wist ik zeker dat ik het goed beslist had, maar ojee wat doet het een pijn.
Hopelijk wordt voor Moritz én voor jullie morgen duidelijk wat de verdere stap moet zijn. Ik wens jullie heel veel sterkte, dit is slopend om je lieveling zo te zien lijden.
Ik volg alles met argusogen, ik leef zo met jullie mee!
Nadat ik in januari onze Beau heb moeten laten inslapen http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=77933 ben ik nu sinds heel kort ook onze Marly kwijt aan deze rotziekte. Marly had er ook nog LM bij, de hel waar onze Beau doorheen is gegaan en wij met haar kon en wilde ik haar niet doorheen laten gaan. Haar nier en leverfuncties waren niet goed, ook zij was extreem bang (net als Beau) en later helemaal niet meer bereikbaar voor ons, ze dronk liters en plaste ze ook zo weer uit. De laatste week wilde ze niet meer bij ons zijn, werd ook door Zavira verstoten (de alpha). Toen ze op de tafel lag bij de dierenarts en bijna onder narcose was kreeg ik van haar een likje, het eerste contact in zeker 10 dagen. Toen wist ik zeker dat ik het goed beslist had, maar ojee wat doet het een pijn.
Hopelijk wordt voor Moritz én voor jullie morgen duidelijk wat de verdere stap moet zijn. Ik wens jullie heel veel sterkte, dit is slopend om je lieveling zo te zien lijden.
Laatst gewijzigd door aniet op 28 sep 2006 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
- Caro.
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, ik ook...... ik zou willen dat het morgen was en dat we wisten wat we moeten doen.
Ik wil hem niet meer laten lijden, maar ik kan hem nu ook niet in laten slapen zonder bloedbeeld.
Hij blijft plassen in huis, reageert nog wel op m'n stem, maar verder valt hij veel om en loopt overal tegenaan.
Hij is weer niet tegen te houden om hem tot rust te manen, dan gaat hij weer compleet uit zijn dak.
Tjonge wat is dit triest om hem zo te zien..... ik wil dit niet voor hem, maar ik kan nu nog geen definitieve beslissing nemen.
Ik wil hem niet meer laten lijden, maar ik kan hem nu ook niet in laten slapen zonder bloedbeeld.
Hij blijft plassen in huis, reageert nog wel op m'n stem, maar verder valt hij veel om en loopt overal tegenaan.
Hij is weer niet tegen te houden om hem tot rust te manen, dan gaat hij weer compleet uit zijn dak.
Tjonge wat is dit triest om hem zo te zien..... ik wil dit niet voor hem, maar ik kan nu nog geen definitieve beslissing nemen.
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
O, Caroline... Wat moet het vreselijk zijn om jullie ventje zo te zien en machteloos te moeten toekijken...
Nogmaals; heel veel sterkte voor jullie allebei...
Nogmaals; heel veel sterkte voor jullie allebei...
Groetjes, Karen
-
sjaantje
- Zeer actief
Oooh klote dit..ik weet wat je doormaaktStang schreef:Ja, ik ook...... ik zou willen dat het morgen was en dat we wisten wat we moeten doen.
Ik blijf hopen duimen dat Moritz opknapt....sterkte.
-
S@ndr@
- Zeer actief
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
-
MoniqueDM
- Zeer actief
- starfleet
- Erelid
Ontzettend moeilijk dit. Je wil hem nog een kans geven, maar dit lijden wil je ook niet. Achteraf weet je pas of je nu het juiste doet. Hopelijk wordt hij wat rustiger of kan hij toch onder zeil bij de dierenarts tot morgen.Stang schreef:
Anne