Hij adviseerde rust, en eventueel een pijnstiller. Die heb ik nu nog niet gegeven, omdat ze met pijnstiller misschien weer druk gaat doen, en ik ben bang dat ze dan de boel verder beschadigt.
Ik kijk het maar even aan
Moderator: moderatorteam
Ik heb gisteravond niet naar haar staart gekekenranetje schreef:Die klap bij het spelen zal op zijn minst een flinke "blauwe plek"hebben opgeleverd. Als hij gebroken was had je het gisteravond toch wel direct moeten kunnen zien?![]()
Geef eventueel wat Arnica, dat helpt om zwellingen te verminderen.
Nee, ze had al 2 dagen niet gezwommenFietje schreef:ff een hersenspinsel van mij hoor , maar mijn hond heeft ook een keer haar staart gebroken /gekneusd dacht ik,ze ging moeilijk zitten en de staart hing helemaal slap, als ze hem hoog wilde doen zat er ook een knik halverwege waar de staart weer naar beneden ging , toen bleek het een koudwaterstaart te zijn , opgelopen door dat ze de dag er voor extreem veel had gezwommen , toen ik de foto in je onderschrift zag moest ik daar aan denken , dus heeft ze toevallig veel gezwommen , dan zou dit ook nog kunnen.
daar dacht ik ook meteen aan, hebben die van mij ook wel eens, of misschien is het gekneusd...?Fietje schreef:ff een hersenspinsel van mij hoor , maar mijn hond heeft ook een keer haar staart gebroken /gekneusd dacht ik,ze ging moeilijk zitten en de staart hing helemaal slap, als ze hem hoog wilde doen zat er ook een knik halverwege waar de staart weer naar beneden ging , toen bleek het een koudwaterstaart te zijn , opgelopen door dat ze de dag er voor extreem veel had gezwommen , toen ik de foto in je onderschrift zag moest ik daar aan denken , dus heeft ze toevallig veel gezwommen , dan zou dit ook nog kunnen.
Volgens de DA niet. Rust, en af en toe een pijnstiller als ik denk dat het nodig is. Als er mensen langs de tuin lopen gaat ze altijd blaffen met haar staart fier omhoog, net bleef het bij blaffen. Ik kneep net voorzichtig in de knik, en toen had ze echt wel pijn.Hutsje schreef:Ach, wat sneu! Moet er niet een verband omheen zodat de staart recth blijft en de kans op stoten minder is?
Ik kijk het even aan, als ik het niet vertrouw sta ik bij de DA op de stoep. Als ik bot had gezien had ik wel direct moeten komen, maar een klein breukje/scheurtje had wel gezet moeten worden.Hutsje schreef:Ik ken een paar honden die hun staart gebroken hadden die wel ingetaped werden nadat de breuk "gezet" was, vandaar
Maar je denkt toch dat de staart gebroken is?astrid schreef:Ik kijk het even aan, als ik het niet vertrouw sta ik bij de DA op de stoep. Als ik bot had gezien had ik wel direct moeten komen, maar een klein breukje/scheurtje had wel gezet moeten worden.Hutsje schreef:Ik ken een paar honden die hun staart gebroken hadden die wel ingetaped werden nadat de breuk "gezet" was, vandaar

God, ik zet het helemaal verkeerd neer :N: Ik bedoel... een klein breukje/scheurtje hoeft NIET gezet te worden. Volgens de DA dan he.Hutsje schreef:Maar je denkt toch dat de staart gebroken is?astrid schreef:Ik kijk het even aan, als ik het niet vertrouw sta ik bij de DA op de stoep. Als ik bot had gezien had ik wel direct moeten komen, maar een klein breukje/scheurtje had wel gezet moeten worden.Hutsje schreef:Ik ken een paar honden die hun staart gebroken hadden die wel ingetaped werden nadat de breuk "gezet" was, vandaar

Ow, vandaar, ik dacth al hahahha!astrid schreef:God, ik zet het helemaal verkeerd neer :N: Ik bedoel... een klein breukje/scheurtje hoeft NIET gezet te worden. Volgens de DA dan he.Hutsje schreef:Maar je denkt toch dat de staart gebroken is?astrid schreef:Ik kijk het even aan, als ik het niet vertrouw sta ik bij de DA op de stoep. Als ik bot had gezien had ik wel direct moeten komen, maar een klein breukje/scheurtje had wel gezet moeten worden.Hutsje schreef:Ik ken een paar honden die hun staart gebroken hadden die wel ingetaped werden nadat de breuk "gezet" was, vandaar