Shomi schreef:idd de samenstelling op de zak vergeleken .Rob* schreef:Shomi schreef:maar ik heb ook niet gezegt dat het van Prins is ?Scooby schreef: Nee, dat klopt, maar de Lidl heeft toch ook wel een bepaalde naam en ik kan me gewoon niet voorstellen dat een merk als Prins toestaat dat de Lidl dat naamloos verkoopt?
en naamloos is het niet hoor .
Gerodog heet het .
als lidl het recept van Prins overneemt, en die brokkenrecepten zijn nergens heilig, dan kan lidl dat gewoon op de markt brengen onder de naam van Gerodog en daar kan Prins niks tegen doen, wat ik me wel afvraag is hoe jij dat weet dat het dezelfde brokken zijn als Prins?
geur en vorm zegt niks, dan zou er een analyse gemaakt moeten zijn of heb je het gebaseerd wat er op de zak staat van beide merken?
ja maar daar kan zoveel op staan namelijk, in nederland is zover ik weet nog steeds niet verplicht om erin te doen wat erop staat, dus wel dat er kippenvlees in zit, maar dat het 23% of 15% is maakt niet uit, als dat dus ook met granen wordt gedaan dan heb je gauw een waardeoze brok.
dan moet je echt een analyse laten doen om het zeker te weten, maar als jouw hond het er goed op doet dan ben ik er geen tegenstander van hoor, bij mij verderop wonen 2 boxers en die zijn al 14 en eten al de hele leven Aldibrokken
en Feniks speelde vaak met ze en dat had ze het best zwaar met die oude mannetjes