Ja, daar kan ik je in volgen, maar dan zou er dus ergens een te kort door ontstaan. Voeding of vanuit een slecht funtionerend iets, wat dan dus weer een toename van klachten zou doen verwachten. Voeding is ook niet te verwachten aangezien hij altijd normaal volledige voeding heeft gehad.Inge O schreef:als waardes in het grensgebied zitten (en daar kunnen ze langere tijd zitten en aantoonbaar zijn) kunnen ze wel lichtere en voorbijgaande klachten veroorzaken, maar goed ook want meteen zwart-wit zou wel eens heel ongezond kunnen eindigen voor veel mensen en dieren :N:.
Mee eens. Wat wel mogelijk is is dat door het niet volledig goed pompen van het hart er kans is op trombose. Als er iets los schiet de hersenen in kan je wel neurologische verschijnselen krijgen toch?heb ik dus ook sterk mijn twijfels bij, tenzij eventueel ritmestoornissen, maar daarbij is weer totaal geen samenhang met de capillaire vullingstijd die te traag zou zijn, en geeft ook geen kauwen en draaiende oogbollen.
Dat zou voor mij overigens wel reden zijn het nader te laten bekijken en over te gaan tot medicatiegebruik.
Epileptie is heel naar, maar als het blijft bij wat het nu is..ala..maar als hij straks een herseninfact krijgt door hartproblemen is dat verschrikkelijk.