Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kong

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

nube
nieuw lid

Kong

Ongelezen bericht door nube »

Ik zou graag willen weten wie er allemaal ervaring hebben met de "kong" en hoe dat is bevallen.
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door tekkel »

Ik heb er geen ervaring mee, en dat bevalt goed :wink:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
shadow1
Actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door shadow1 »

ik heb hier wel een kong voor mijn drie boeven,mij bevalt hij prima je stopt er gewoon wat in(danoontje ijsje,pindakaas,smeerleverworst)en ze zijn een tijdje zoet :mrgreen:
Afbeelding
groetjes petra,en een poot van shadow,bo en diesel
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

tekkel schreef:Ik heb er geen ervaring mee, en dat bevalt goed :wink:
:smile: :smile: .
Ik heb er wel ervaring mee en dat is ook een goede.
Krientje
Actief

Ongelezen bericht door Krientje »

Onze dwergpinscher is superblij met zijn Kong, ook al zit er helemaal niets in :smile: :smile: :smile:
Ren is heel blij met Pinky: nu noemt iedereen hem 'die grote hond'...
Jolly
Zeer actief

Ongelezen bericht door Jolly »

Luca vind er geen reet aan :mrgreen: zelfs als ik hem vul met iets lekkers, moet hem niet te veel moeite kosten voor dat lekkers eruit te peuzelen :pffff:
Groetjes Jolanda
Afbeelding
nube
nieuw lid

Ik vraag me eigenlijk ook af, of het een beetje goed schoon te maken is van binnen, word dat niet erg ranzig?
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Krientje schreef:Onze dwergpinscher is superblij met zijn Kong, ook al zit er helemaal niets in :smile: :smile: :smile:
Waarschijnlijk past hij er zelf in :smile: Ahhhhhhhhhhh :I:
nube schreef:Ik vraag me eigenlijk ook af, of het een beetje goed schoon te maken is van binnen, word dat niet erg ranzig?
Gewoon in de vaatwasser stoppen :19:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Sita krijgt altijd een kong als we weg gaan. Zodra ze dat ding ziet, wordt ze helemaal blij :ok: Heeft niet eens door dat we de deur uitgaan.

Vind alleen dat er best veel in zo'n kong gaat qua vulling. Dat brengen we wel in mindering op haar voer...
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
nube
nieuw lid

[/quote]

Gewoon in de vaatwasser stoppen :19:[/quote]

zover zijn wij huishoudelijk helaas nog niet ontwikkeld
snoetie-lb
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door snoetie-lb »

Hier wordt er konstant door de bullen met een Kong gespeeld
Groetjes Diana
shadow1
Actief
Mijn ras(sen): Rottweiler
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door shadow1 »

je zou hem ook met een flessen ragger schoon kunnen maken
Afbeelding
groetjes petra,en een poot van shadow,bo en diesel
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Ik heb ze en vul ze regelmatig, alleen maar goede ervaringen. Ze gebruiken ze hier ook als speeltje
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Moon30
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door Moon30 »

Krijgen ze die Kong niet kapot????

Wij hebben een pup van 4 maand en tot
nu toe heeft hij alles nog kapot gekregen
wil eigenlijk wel een Kong proberen.
Ari@ne

Moon30 schreef:Krijgen ze die Kong niet kapot????

Kapot kunnen ze hem altijd krijgen, maar een kong is wel heel sterk. Moet je niet de blauwe nemen, maar de rode.
L&T
Actief

Ongelezen bericht door L&T »

Bevalt me goed de kong. Vul ik regelmatig
judyandgeorge
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door judyandgeorge »

George heeft er twee en ik doe er een deel van zijn maaltijd in.
Mij zijn ze altijd goed bevallen, vooral de zwarte, die is sterker dan de rode.
Dus als je hond een flink gebit heeft ga voor de zwarte. :ok:
Daantje*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daantje* »

Hier hebben de honden ook allebei een kong, simba een rode en mulan nu nog een puppykong. Ik ben er heel blij mee, je kan er zoveel in doen. Bv kaas en dan ff in de magnetron, en hier vinden ze banaan met yoghurt gemixt uit de vriezer ook heerlijk!!

Ik heb ook zo'n stuff-bal ofzo met van die gleufjes, daar kun je van die speciale pasta in spuiten. Die vinden ze ook heerlijk hier!
Afbeelding
Ari@ne

BCLayD schreef:Hier hebben de honden ook allebei een kong, simba een rode en mulan nu nog een puppykong. Ik ben er heel blij mee, je kan er zoveel in doen. Bv kaas en dan ff in de magnetron, en hier vinden ze banaan met yoghurt gemixt uit de vriezer ook heerlijk!!

Ik heb ook zo'n stuff-bal ofzo met van die gleufjes, daar kun je van die speciale pasta in spuiten. Die vinden ze ook heerlijk hier!
Ja, zo'n bal heb ik ook gekocht. Daar kun je een soort hondentandpasta inspuiten, althans in die gleufjes. Schijnt goed te zijn.
Daantje*
Zeer actief

Teckelgek schreef:
BCLayD schreef:Hier hebben de honden ook allebei een kong, simba een rode en mulan nu nog een puppykong. Ik ben er heel blij mee, je kan er zoveel in doen. Bv kaas en dan ff in de magnetron, en hier vinden ze banaan met yoghurt gemixt uit de vriezer ook heerlijk!!

Ja, zo'n bal heb ik ook gekocht. Daar kun je een soort hondentandpasta inspuiten, althans in die gleufjes. Schijnt goed te zijn.
Ja alleen vinden de honden hier de mintpasta niet lekker. Ze hebben hier ook de lever, pindakaas en puppypasta, die lusten ze wel! :ok:
Afbeelding
Ari@ne

BCLayD schreef:
Teckelgek schreef:

Ja alleen vinden de honden hier de mintpasta niet lekker. Ze hebben hier ook de lever, pindakaas en puppypasta, die lusten ze wel! :ok:
O jee :N: . Ik heb net die met die mintsmaak gekocht. Ben benieuwd of Jagger dat dan wel lust. Die andere smaken vindt hij erg lekker.
Daantje*
Zeer actief

Teckelgek schreef:
BCLayD schreef:
Teckelgek schreef:

O jee :N: . Ik heb net die met die mintsmaak gekocht. Ben benieuwd of Jagger dat dan wel lust. Die andere smaken vindt hij erg lekker.
Anders moet je gewoon onder een streepje mint en er dan een beetje andere smaak overheen doen :wink: Zo probeer ik het altijd, daar willen ze nog wel eens intrappen :ok:
Afbeelding
Ari@ne

BCLayD schreef:
Teckelgek schreef:
BCLayD schreef:
Teckelgek schreef: Ja, zo'n bal heb ik ook gekocht. Daar kun je een soort hondentandpasta inspuiten, althans in die gleufjes. Schijnt goed te zijn.
Anders moet je gewoon onder een streepje mint en er dan een beetje andere smaak overheen doen :wink: Zo probeer ik het altijd, daar willen ze nog wel eens intrappen :ok:
Goed idee :ok: . Dat ga ik proberen als hij het niet lust. Ben benieuwd of hij dat da pikt, tenslotte is het een eigenwijze teckel :mrgreen:
Limanade
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door Limanade »

ik heb er ook 2 hier!!! ze zijn er helemaal weg van!!!

alleen ik geef ze nooit als wij weg gaan (laat geen enkel speeltje liggen als we de deur uitgaan) want ze maken ALLES kapot!!!!
en ik ben bang dat ze zelfs de kong stuk maken en erin stikken ofzo als we niet thuis zijn....
Afbeelding

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
Daantje*
Zeer actief

Annie Pannie schreef:ik heb er ook 2 hier!!! ze zijn er helemaal weg van!!!

alleen ik geef ze nooit als wij weg gaan (laat geen enkel speeltje liggen als we de deur uitgaan) want ze maken ALLES kapot!!!!
en ik ben bang dat ze zelfs de kong stuk maken en erin stikken ofzo als we niet thuis zijn....
Je hebt ook zwarte kongs, de King Kong :mrgreen: die zijn steviger als de rode gewone kong
Afbeelding
Limanade
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door Limanade »

BCLayD schreef:
Annie Pannie schreef:ik heb er ook 2 hier!!! ze zijn er helemaal weg van!!!

Je hebt ook zwarte kongs, de King Kong :mrgreen: die zijn steviger als de rode gewone kong
weet ik die hebben wij ook...
maar had laatst een verhaal gehoord dat bull terriers zelffs die kapot krijgen... en dat er 1 aan dood was gegaan...
Afbeelding

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
nube
nieuw lid

Goh, dat is echt vreselijk zeg. Ik heb dit topic geopend omdat ik nieuwsgierig naar de Kong ben, maar mijn hond heeft ook een erg goed gebit, ze is dol op een flinke kluif.
Maar dat er een hond in gestikt is, wat ontzettend erg.
lienne
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door lienne »

Ik was van plan een nieuw topic te openen, maar via de zoekfunctie kwam ik hier terecht.

Ik had een vraagje over de Kong: Als je je hond een gevulde Kong geeft, hangt dan na een tijdje zowel de hond als je interieur niet vol vulling ? Ik wil wel een Kong kopen voor Nouchka, maar tis niet de bedoeling dat heel het huis vol hangt met Kong-pasta als ik thuis kom, of dat ik de pasta uit Nouchka's oren kan gaan halen. :N:

Wie kan mij (hopelijk) geruststellen dat alles redelijk netjes blijft ? :mrgreen:

Groetjes
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

Hahahaha, bij Raisa eindigt het in haar bek in niet in haar oren hoor :mrgreen:
Binnen leg ik wel even een handdoek over haar kussen, maar voor de rest vind ik nooit 'sporen' :wink:
Afbeelding
mecheltjes
Zeer actief

Ongelezen bericht door mecheltjes »

Moon30 schreef:Krijgen ze die Kong niet kapot????

dan heb ik waarschijnlijk 2 "sloop"herders, want ze hebben ze allebei kapot gekregen.
Afbeelding

Anneke, Dylan en Ozzy
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”