Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kong
Moderator: moderatorteam
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
- Aantal honden: 1
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 3
-
- Actief
-
- Zeer actief
-
- nieuw lid
- tekkel
- Erelid
- Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Waarschijnlijk past hij er zelf inKrientje schreef:Onze dwergpinscher is superblij met zijn Kong, ook al zit er helemaal niets in![]()
![]()

Gewoon in de vaatwasser stoppennube schreef:Ik vraag me eigenlijk ook af, of het een beetje goed schoon te maken is van binnen, word dat niet erg ranzig?

"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
-
- Zeer actief
-
- nieuw lid
- snoetie-lb
- Vaste gebruiker
-
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 3
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
- geregistreerd lid
-
- Actief
-
- Vaste gebruiker
- Daantje*
- Zeer actief
Hier hebben de honden ook allebei een kong, simba een rode en mulan nu nog een puppykong. Ik ben er heel blij mee, je kan er zoveel in doen. Bv kaas en dan ff in de magnetron, en hier vinden ze banaan met yoghurt gemixt uit de vriezer ook heerlijk!!
Ik heb ook zo'n stuff-bal ofzo met van die gleufjes, daar kun je van die speciale pasta in spuiten. Die vinden ze ook heerlijk hier!
Ik heb ook zo'n stuff-bal ofzo met van die gleufjes, daar kun je van die speciale pasta in spuiten. Die vinden ze ook heerlijk hier!

Ja, zo'n bal heb ik ook gekocht. Daar kun je een soort hondentandpasta inspuiten, althans in die gleufjes. Schijnt goed te zijn.BCLayD schreef:Hier hebben de honden ook allebei een kong, simba een rode en mulan nu nog een puppykong. Ik ben er heel blij mee, je kan er zoveel in doen. Bv kaas en dan ff in de magnetron, en hier vinden ze banaan met yoghurt gemixt uit de vriezer ook heerlijk!!
- Daantje*
- Zeer actief
Ja alleen vinden de honden hier de mintpasta niet lekker. Ze hebben hier ook de lever, pindakaas en puppypasta, die lusten ze wel!Teckelgek schreef:Ja, zo'n bal heb ik ook gekocht. Daar kun je een soort hondentandpasta inspuiten, althans in die gleufjes. Schijnt goed te zijn.BCLayD schreef:Hier hebben de honden ook allebei een kong, simba een rode en mulan nu nog een puppykong. Ik ben er heel blij mee, je kan er zoveel in doen. Bv kaas en dan ff in de magnetron, en hier vinden ze banaan met yoghurt gemixt uit de vriezer ook heerlijk!!

O jee :N: . Ik heb net die met die mintsmaak gekocht. Ben benieuwd of Jagger dat dan wel lust. Die andere smaken vindt hij erg lekker.BCLayD schreef:Ja alleen vinden de honden hier de mintpasta niet lekker. Ze hebben hier ook de lever, pindakaas en puppypasta, die lusten ze wel!Teckelgek schreef:Ja, zo'n bal heb ik ook gekocht. Daar kun je een soort hondentandpasta inspuiten, althans in die gleufjes. Schijnt goed te zijn.BCLayD schreef:Hier hebben de honden ook allebei een kong, simba een rode en mulan nu nog een puppykong. Ik ben er heel blij mee, je kan er zoveel in doen. Bv kaas en dan ff in de magnetron, en hier vinden ze banaan met yoghurt gemixt uit de vriezer ook heerlijk!!
- Daantje*
- Zeer actief
Anders moet je gewoon onder een streepje mint en er dan een beetje andere smaak overheen doenTeckelgek schreef:O jee :N: . Ik heb net die met die mintsmaak gekocht. Ben benieuwd of Jagger dat dan wel lust. Die andere smaken vindt hij erg lekker.BCLayD schreef:Ja alleen vinden de honden hier de mintpasta niet lekker. Ze hebben hier ook de lever, pindakaas en puppypasta, die lusten ze wel!Teckelgek schreef:Ja, zo'n bal heb ik ook gekocht. Daar kun je een soort hondentandpasta inspuiten, althans in die gleufjes. Schijnt goed te zijn.BCLayD schreef:Hier hebben de honden ook allebei een kong, simba een rode en mulan nu nog een puppykong. Ik ben er heel blij mee, je kan er zoveel in doen. Bv kaas en dan ff in de magnetron, en hier vinden ze banaan met yoghurt gemixt uit de vriezer ook heerlijk!!

Goed ideeBCLayD schreef:Anders moet je gewoon onder een streepje mint en er dan een beetje andere smaak overheen doenTeckelgek schreef:O jee :N: . Ik heb net die met die mintsmaak gekocht. Ben benieuwd of Jagger dat dan wel lust. Die andere smaken vindt hij erg lekker.BCLayD schreef:Ja alleen vinden de honden hier de mintpasta niet lekker. Ze hebben hier ook de lever, pindakaas en puppypasta, die lusten ze wel!Teckelgek schreef: Ja, zo'n bal heb ik ook gekocht. Daar kun je een soort hondentandpasta inspuiten, althans in die gleufjes. Schijnt goed te zijn.Zo probeer ik het altijd, daar willen ze nog wel eens intrappen

- Limanade
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
ik heb er ook 2 hier!!! ze zijn er helemaal weg van!!!
alleen ik geef ze nooit als wij weg gaan (laat geen enkel speeltje liggen als we de deur uitgaan) want ze maken ALLES kapot!!!!
en ik ben bang dat ze zelfs de kong stuk maken en erin stikken ofzo als we niet thuis zijn....
alleen ik geef ze nooit als wij weg gaan (laat geen enkel speeltje liggen als we de deur uitgaan) want ze maken ALLES kapot!!!!
en ik ben bang dat ze zelfs de kong stuk maken en erin stikken ofzo als we niet thuis zijn....

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
- Daantje*
- Zeer actief
Je hebt ook zwarte kongs, de King KongAnnie Pannie schreef:ik heb er ook 2 hier!!! ze zijn er helemaal weg van!!!

- Limanade
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
weet ik die hebben wij ook...BCLayD schreef:Je hebt ook zwarte kongs, de King KongAnnie Pannie schreef:ik heb er ook 2 hier!!! ze zijn er helemaal weg van!!!
en ik ben bang dat ze zelfs de kong stuk maken en erin stikken ofzo als we niet thuis zijn....die zijn steviger als de rode gewone kong
maar had laatst een verhaal gehoord dat bull terriers zelffs die kapot krijgen... en dat er 1 aan dood was gegaan...

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
-
- nieuw lid
-
- Vaste gebruiker
Ik was van plan een nieuw topic te openen, maar via de zoekfunctie kwam ik hier terecht.
Ik had een vraagje over de Kong: Als je je hond een gevulde Kong geeft, hangt dan na een tijdje zowel de hond als je interieur niet vol vulling ? Ik wil wel een Kong kopen voor Nouchka, maar tis niet de bedoeling dat heel het huis vol hangt met Kong-pasta als ik thuis kom, of dat ik de pasta uit Nouchka's oren kan gaan halen. :N:
Wie kan mij (hopelijk) geruststellen dat alles redelijk netjes blijft ?
Groetjes
Ik had een vraagje over de Kong: Als je je hond een gevulde Kong geeft, hangt dan na een tijdje zowel de hond als je interieur niet vol vulling ? Ik wil wel een Kong kopen voor Nouchka, maar tis niet de bedoeling dat heel het huis vol hangt met Kong-pasta als ik thuis kom, of dat ik de pasta uit Nouchka's oren kan gaan halen. :N:
Wie kan mij (hopelijk) geruststellen dat alles redelijk netjes blijft ?

Groetjes
-
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief