Ik denk dat ze hoopte dan mensen zouden zeggen "ohhhh neeee, als zijn ballen opeens daar zitten moet je hem laten castreren hoor! Da's een heel slecht teken voor de toekomst!"Hutsje schreef:Valt me nog mee dat ze niet zei dat hij ineens 4 ballen had. Van schrik heeft ze vast zijn echte ballen over het hoofd gezienyamie schreef:bij dit ga ik uit van zijn zwellichaamtwinmamasilvia schreef:nou het wordt inmiddels in mijn ogen van kwaad tot erger.
ik kan diesel niet bij teven laten en al helemaal niet bij loopse.
hij springt op alle teven groot en klein en als ze loops zijn (zoals momenteel 2 uit de straat) dan hangt hij zich helemaal aan de lijn en moet ik hem letterlijk mee sleuren.
toen we gisteren naar bed gingen zat meneer op de vensterbank (is maar 10cm diep) te blaffen.
ik naar beneden en hij rende meteem naar de voordeur. dus ik dacht die moet nog iets.
ik in mijn badjas nog ff naar buiten en gaat ie daar midden op het pad staan blaffen en druk rondkijken.
vanmorgen tilde ik hem op en zag ik dat zijn ballen niet in zijn balzak zaten maar op zijn buik ongeveer naast zijn Harrie.
is dat normaal??
We merken nu dus dat er iets aan hem veranderd en castratie kwam als eerste bij me op en vandaar dat ik bij de DA en bij jullie ging informeren over hoe en wat.
dit is ook weer helemaal nieuw voor mij.. Overigens, die ballen vlakbij zijn "harry" hou je, ook als hij gecastreerd is, dus das geen reden hem wel te castreren
. Maar iets zegt mij dat hij wel binnenkort gecastreerd gaat worden
.
Zoiets