Ik zou toch uitkijken met supplementen geven.Ger schreef:Dit kan me eigenlijk niet boeien. Het gaat er om wat er geschreven wordt. Je ziet dat in cross examinations onderzoekers op dezelfde uitkomsten komen. Wij kopen ondanks het "sluitend"verhaal ook niets bij de dierendokter en of dit bedrijf zich dierendokter mag noemen vind ik voer voor juristen. Maar wat ik veel belangrijker vind is dat wij sinds we elke ochtend vitamine C toevoegen bij het voer onze honden minder last hebben van vachtproblemen en minder last van dairree. Terwijl de boxer bekent staat om zijn zwakke darmen. Dus nogmaals het gaat om het inhoudelijke van het verhaal en de rest vind ik bijzaak en daar moet je doorheen kijken.ien schreef: Ger
dit is een verkooppraatje van"dierendokter"
is die wel dierendokter???
Zo is de noodzaak van vit. C geven aan een hond allang weer achterhaald: dat is alleen belangrijk bij honden die zelf die vit. C niet of niet voldoende aanmaken. Maar dat moet dus wel eerst geconstateerd worden. Zo heeft het geven van vit. C de negatieve bijwerking dat de hond " lui " wordt, namelijk dat er geen vit. C meer door de hond zelf aangemaakt wordt. Zo heb je dan een defect bij een hond gecreeerd die je had willen voorkomen.
Dus kijk goed uit met het geven van voedingssuplementen.