Waarom zou iemand zich dan laten sterilliseren denk je? Je wordt dan nog gewoon ongesteld alleen je kan niet meer zwanger worden. Voor zover ik weet is dat het enige gevolg van sterillisatie bij een vrouw.malinois schreef:nee dat denk ik eigenlijk niet persoonlijk....Scooby schreef:Dat bedoel ik dus ook niet. Het gaat in dit topic toch ook om stereliseren om te voorkomen dat die teef zwanger wordt?! Nou, ik denk dat dat voor een heel aantal vrouwen een reden is om zich te laten stereliseren, hoor.malinois schreef:ik laat me toch echt niet leeghalen om te voorkomen dat ik eventueel iets ergens aan zou krijgenScooby schreef: Volgens mij zijn er zat vrouwen gestereliseerd of hebben ze hun baarmoeder laten verwijderen... Dat doen de meesten van die vrouwen toch ook voor hun eigen gemak?en ik denk dat de meeste vrouwen die hun baarmoeder hebben laten verwijderen dat niet gedaan hebben om te voorkomen dat ze baarmoederkanker of iets dergelijks krijgen.
![]()
Diegene die ik ken hebben dat allemaal gedaan om medische redenen.ik denk dat die niet zo snel zoiets onherstelbaars doen. Er zijn tegenwoordig genoeg alternatieven om niet zwanger te worden.
De baarmoeder verwijderen is natuurlijk iets heel anders en ik denk ik niet dat dat gebeurt alleen maar om niet zwanger te worden.