Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

barfers opgelet

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Natas. schreef:Aan de Almeerders : zullen we een beetje afstemmen wie wat meeneemt?
Anders zitten we mss met sloten koffie maar geen koekie erbij :wink:

Ik drink thee :mrgreen: :mrgreen:
Daphne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daphne »

tineke schreef:
Natas. schreef:Aan de Almeerders : zullen we een beetje afstemmen wie wat meeneemt?
Anders zitten we mss met sloten koffie maar geen koekie erbij :wink:

Ik drink thee :mrgreen: :mrgreen:
Dan wil ik wel thee meenemen.
En wat lekkers maar dat stem ik dan wel af op de rest.

En ik heb de vis besteld Jessica, een kilo om te proberen.
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Afbeelding
Nero 11/1998 - 16/06/2014
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

yamie schreef:
Hutsje schreef:
baloe2004 schreef:
Hutsje schreef:Niemand vis, btw?
Kun je zo´n kabeljauwkop een beetje doorsnijden of lukt dat niet? Ik wil wel een kilootje vis nog erbij anders. En nu stop ik, want dit krijgen de jongens al niet meer op voor de verhuizing. :mrgreen:
Die zijn behoorlijk groot, je kunt er wel wat in knippen om er wat af te halen maar echt door de helft gaat niet. Dit is de kleinste helft:

Afbeelding
welke van de twee :denken: :mrgreen:
:smile: :smile:
bea leyba
Zeer actief

Ongelezen bericht door bea leyba »

Zal ik dan wat voor bij de koffie meenemen, of wat voor de honden.
Ik loop niet mee en neem ook geen honden mee.
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

bea leyba schreef: of wat voor de honden.
Er is toch al genoeg voor de honden, hele auto's vol :mrgreen:
Maar serieus : is het wel handig de honden daar iets te geven? Zullen sommigen al niet wat hyper zijn door de lekkere geurtjes, en eten kan al schermutselingen uitlokken.

Mag ik jullie vragen de koffie te verzorgen? (denk dat er dan nog eentje bij moet, anders moet Roelfien wel erg veel koffie meenemen)
Ik heb alleen een zeer traag expresso-apparaat, daar word ik niet blij van als ik er thermoskannen mee vol moet gooien.

Voorstel : ik zorg voor plastic bekertjes, lepeltjes, suiker + melk. En wat lekkers kan er altijd nog wel bij :wink:
Als er nog mensen zijn die geen koffie en thee drinken neem ik een pak sap mee.

Ik wandel ook mee, met Raisa.
Ik had je honden wel es willen zien Roelfien, jammer. (met name je hollandse herder, bevooroordeeld als ik ben :wink: )
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Ik drink geen koffie, wel thee :wink: . Tja, als er een Ozzy mee gaat moet ik even kijken hoe dat gaat samen in de auto :denken: . Heeft er iemand een stevig tuig? :mrgreen:

Dit is trouwens de grootte van een kabeljauwkop, dit is de grootste maat voerbak:

Afbeelding

Afbeelding

En deze kan ik niet laten te plaatsen :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers

Ongelezen bericht door Hutsje »

yamie schreef:
Hutsje schreef:
baloe2004 schreef:
Hutsje schreef:Niemand vis, btw?
Kun je zo´n kabeljauwkop een beetje doorsnijden of lukt dat niet? Ik wil wel een kilootje vis nog erbij anders. En nu stop ik, want dit krijgen de jongens al niet meer op voor de verhuizing. :mrgreen:
Die zijn behoorlijk groot, je kunt er wel wat in knippen om er wat af te halen maar echt door de helft gaat niet. Dit is de kleinste helft:

Afbeelding
welke van de twee :denken: :mrgreen:
Ze stinken allebei net zo hard :smile:
Afbeelding
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nina »

Die kabeljauwkoppen zien er heerlijk :N: uit, maar zijn me toch te groot voor de hondjes hier.
Doe mij maar een kilootje andere vis! :ok:
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
bea leyba
Zeer actief

Natas. schreef:
bea leyba schreef: of wat voor de honden.
Er is toch al genoeg voor de honden, hele auto's vol :mrgreen:
Maar serieus : is het wel handig de honden daar iets te geven? Zullen sommigen al niet wat hyper zijn door de lekkere geurtjes, en eten kan al schermutselingen uitlokken.

Mag ik jullie vragen de koffie te verzorgen? (denk dat er dan nog eentje bij moet, anders moet Roelfien wel erg veel koffie meenemen)
Ik heb alleen een zeer traag expresso-apparaat, daar word ik niet blij van als ik er thermoskannen mee vol moet gooien.

Voorstel : ik zorg voor plastic bekertjes, lepeltjes, suiker + melk. En wat lekkers kan er altijd nog wel bij :wink:
Als er nog mensen zijn die geen koffie en thee drinken neem ik een pak sap mee.

Ik wandel ook mee, met Raisa.
Ik had je honden wel es willen zien Roelfien, jammer. (met name je hollandse herder, bevooroordeeld als ik ben :wink: )
Prima neem ik koffie mee. :wink:
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

bea leyba schreef:Prima neem ik koffie mee. :wink:
Mogen we - als het dit weer is - ook een pak icetea bestellen :mrgreen:
Kan ik zelf ook wel meenemen, maar dat is hot tea als ik in Almere ben denk ik.
Eline*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Spaanse pepers!
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eline* »

mensenlief, wat een toestand wordt dit! :mrgreen:
Groet Eline,
Juno en Kiki
Nelson hoort ook bij ons, al is hij er niet meer...
Afbeelding
Stichting Dierenhulp Cadiz
Boek Spaanse honden in Nederland;handleiding bij adoptie
bea leyba
Zeer actief

Marion. schreef:
bea leyba schreef:Prima neem ik koffie mee. :wink:
Mogen we - als het dit weer is - ook een pak icetea bestellen :mrgreen:
Kan ik zelf ook wel meenemen, maar dat is hot tea als ik in Almere ben denk ik.
Is goed neem ik ook een paar pakken ice tea mee. :wink:
Afbeelding
Marion.

bea leyba schreef:Is goed neem ik ook een paar pakken ice tea mee. :wink:
Lekkerrrr :ok:
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Eline* schreef:mensenlief, wat een toestand wordt dit! :mrgreen:
Jahaaaa, maar wel een hele leuke toestand :smile:
Afbeelding
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Ik snap dit topic volgens mij niet helemaal goed, want ik BARF niet. Maarre...ik als niet BARFer zou het wel leuk vinden om eens een penslapje of wat anders lekkers aan Angel te geven, dus gewoon als lekker tussendoortje, niet om er op over te stappen. Zou ik dan ook bij 1 van jullie een paar penslapjes o.i.d. op kunnen halen? Of is dat tegen de regels? :mrgreen:
Zo ben ik niet aanstaande, maar de week erop een dag in Amsterdam waar sommigen van jullie wonen, en ik zal ook wel een dagje in Nijmegen zijn. Nouja, eerst maar es horen of het mag :mrgreen:
Afbeelding
Daphne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daphne »

Hutsje schreef:Dank, ik heb net de bestelling geplaatst, eerst maar even 10 kilo, heb de vriezers vol zitten. Heb de poelier ook gebeld, ik kan het zaterdagochtend halen. Er is een beetje weinig karkas besteld? dat kost echt niets en ze vinden het heerlijk! Ik kan tot woensdag nog bij bestellen.
Hoi Jessica,

Ik wil graag twee kilo karkas hebben.
Ik heb het op mijn lijstje gezet.
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Afbeelding
Nero 11/1998 - 16/06/2014
Ari@ne

Natas. schreef:
Ik vermaak me kostelijk :cheer: :cheer: . Die foto's soms..... Dan zie ik Jagger voor me met een vissekop of lap vlees :mrgreen: .

Neee, hijzelf geen vissekop hoor
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Teckelgek schreef:
Natas. schreef:
Ik vermaak me kostelijk :cheer: :cheer: . Die foto's soms..... Dan zie ik Jagger voor me met een vissekop of lap vlees :mrgreen: .
Zo'n vissekop is groter dan de beebie zelf! :N: Afbeelding
Afbeelding
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Jinx schreef:Ik snap dit topic volgens mij niet helemaal goed, want ik BARF niet. Maarre...ik als niet BARFer zou het wel leuk vinden om eens een penslapje of wat anders lekkers aan Angel te geven, dus gewoon als lekker tussendoortje, niet om er op over te stappen. Zou ik dan ook bij 1 van jullie een paar penslapjes o.i.d. op kunnen halen? Of is dat tegen de regels? :mrgreen:
Zo ben ik niet aanstaande, maar de week erop een dag in Amsterdam waar sommigen van jullie wonen, en ik zal ook wel een dagje in Nijmegen zijn. Nouja, eerst maar es horen of het mag :mrgreen:
Ik zou niet weten waarom dat niet mag?
Ik ben zelf ook helemaal geen 'echte' barfer hoor :wink:
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Natas. schreef:
Jinx schreef:Ik snap dit topic volgens mij niet helemaal goed, want ik BARF niet. Maarre...ik als niet BARFer zou het wel leuk vinden om eens een penslapje of wat anders lekkers aan Angel te geven, dus gewoon als lekker tussendoortje, niet om er op over te stappen. Zou ik dan ook bij 1 van jullie een paar penslapjes o.i.d. op kunnen halen? Of is dat tegen de regels? :mrgreen:
Ik zou niet weten waarom dat niet mag?
Ik ben zelf ook helemaal geen 'echte' barfer hoor :wink:
Ik ben ook geen echte barfer maar mijn honden krijgen wel al sinds jaar en dag rauwe botten en eens of tweemaal per week rauw vlees als reinigingsmaaltijd o.i.d.
Voor mij dus ook een fijne gelegenheid om aan goed rauw spul te komen.Zeker als Marion het thuis aflevert :ok:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Marion.

Wat valt er wel of niet te snappen aan dit topic :denken:

Maar eh, pens kun je ook gewoon in de dierenwinkel kopen hoor (anders kunnen ze het voor je bestellen). Lijkt me iets praktischer dan dat jij een hele dag met een zak pens in je auto rond zit te rijden :wink:
Marion.

marian* schreef:Voor mij dus ook een fijne gelegenheid om aan goed rauw spul te komen.Zeker als Marion het thuis aflevert :ok:
Hoooo, die luxe geldt niet voor iedereen he :wink:
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

Marion. schreef:
marian* schreef:Voor mij dus ook een fijne gelegenheid om aan goed rauw spul te komen.Zeker als Marion het thuis aflevert :ok:
Hoooo, die luxe geldt niet voor iedereen he :wink:
Nee,dat weet ik.Daarom ook die :ok:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Jessica, ik heb mijn bestelling aangepast van de kipkarkassen. Zou je 5 kilo voor me mee willen nemen, 10 kilo is ook goed als dat makkelijker is
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Marion. schreef:
Wat valt er wel of niet te snappen aan dit topic :denken:

Maar eh, pens kun je ook gewoon in de dierenwinkel kopen hoor (anders kunnen ze het voor je bestellen). Lijkt me iets praktischer dan dat jij een hele dag met een zak pens in je auto rond zit te rijden :wink:
Ik snap het nu wel, las het daarnet beetje vluchtig door :mrgreen:
Hier in de dierenwinkels geen pens te krijgen :19: Ook geen slachthuis oid in de buurt. Slagers ook al rondgegaan, ook niet te krijgen.
Enne...als er iemand in Amsterdam woont, neem ik een koelbox mee, ga ik eerst de dingen doen die ik daar moet doen, en dan pik ik de pens op, en daarna hop naar huis. Zit het een half uurtje in mijn auto, moet kunnen toch?
Afbeelding
Assie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Assie »

Als ik ook mee mag doen, met een kleine hoeveelheid aan spullen om te testen wat Tip lekker vind, dan graag.
Dan moet ik alleen even met mijn moeder regelen dat ik haar auto kan lenen met een flinke koelbox erin. Almere is niet echt ver van Utrecht, maar wel van Venlo (waar het uiteindelijk de vriezer in moet :wink: ).

Oja, eventueel heb ik zelf in de aanbieding redelijk bevleesde (in stukken gezaagde) botten van ree/hert voor 3 euro per kilo (Geen idee of dat een redelijke prijs is eigenlijk :denken: ). Misschien dat ik nog wel wat kan regelen met de poelier dat hij er wat extra vlees aan laat zitten voor dezelfde prijs als ik wat meer meeneem. (Overigens is dit een poelier van het type: "Probeer het heel voorzichtig uit, want je hond kan er echt heel erg vals van worden! Beloof me dat je het vlees dan weggooit en het hem nooit meer geeft!" :smile: )
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
Marion.

Assie schreef:Als ik ook mee mag doen, met een kleine hoeveelheid aan spullen om te testen wat Tip lekker vind, dan graag.
Ik heb je al een pb-tje gestuurd dat je voor de kalkoen eigenlijk te laat bent. Maar ik heb voor mezelf ook nog wat besteld (en ik heb nog liggen), dus jij krijgt wel een pak kalkoennekken van mij :wink:
Assie
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Assie »

Perfect! Echt bedankt :ok:
En sorry dat ik te laat was :oohja:
Als je zegt dat er 40 biljoen sterren in het heelal staan, word je meteen geloofd, maar als je zegt dat de deurpost nog nat is van de verf moeten ze meteen voelen.
Dorien
Zeer actief

Ongelezen bericht door Dorien »

Verkeerde topic! :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Dorien op 09 jul 2006 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet,
Dorien
Ari@ne

Natas. schreef:
Teckelgek schreef:
Natas. schreef:
Zo'n vissekop is groter dan de beebie zelf! :N: Afbeelding
:neenee: :neenee:
Jij hebt de beebie al een tijdje niet meer gezien :pffff:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”