Natas. schreef:Aan de Almeerders : zullen we een beetje afstemmen wie wat meeneemt?
Anders zitten we mss met sloten koffie maar geen koekie erbij
Ik drink thee
Moderator: moderatorteam
Dan wil ik wel thee meenemen.tineke schreef:Natas. schreef:Aan de Almeerders : zullen we een beetje afstemmen wie wat meeneemt?
Anders zitten we mss met sloten koffie maar geen koekie erbij
Ik drink thee![]()

yamie schreef:welke van de tweeHutsje schreef:Die zijn behoorlijk groot, je kunt er wel wat in knippen om er wat af te halen maar echt door de helft gaat niet. Dit is de kleinste helft:baloe2004 schreef:Kun je zo´n kabeljauwkop een beetje doorsnijden of lukt dat niet? Ik wil wel een kilootje vis nog erbij anders. En nu stop ik, want dit krijgen de jongens al niet meer op voor de verhuizing.Hutsje schreef:Niemand vis, btw?
![]()
Er is toch al genoeg voor de honden, hele auto's volbea leyba schreef: of wat voor de honden.

Ze stinken allebei net zo hardyamie schreef:welke van de tweeHutsje schreef:Die zijn behoorlijk groot, je kunt er wel wat in knippen om er wat af te halen maar echt door de helft gaat niet. Dit is de kleinste helft:baloe2004 schreef:Kun je zo´n kabeljauwkop een beetje doorsnijden of lukt dat niet? Ik wil wel een kilootje vis nog erbij anders. En nu stop ik, want dit krijgen de jongens al niet meer op voor de verhuizing.Hutsje schreef:Niemand vis, btw?
![]()

Prima neem ik koffie mee.Natas. schreef:Er is toch al genoeg voor de honden, hele auto's volbea leyba schreef: of wat voor de honden.![]()
Maar serieus : is het wel handig de honden daar iets te geven? Zullen sommigen al niet wat hyper zijn door de lekkere geurtjes, en eten kan al schermutselingen uitlokken.
Mag ik jullie vragen de koffie te verzorgen? (denk dat er dan nog eentje bij moet, anders moet Roelfien wel erg veel koffie meenemen)
Ik heb alleen een zeer traag expresso-apparaat, daar word ik niet blij van als ik er thermoskannen mee vol moet gooien.
Voorstel : ik zorg voor plastic bekertjes, lepeltjes, suiker + melk. En wat lekkers kan er altijd nog wel bij![]()
Als er nog mensen zijn die geen koffie en thee drinken neem ik een pak sap mee.
Ik wandel ook mee, met Raisa.
Ik had je honden wel es willen zien Roelfien, jammer. (met name je hollandse herder, bevooroordeeld als ik ben)

Hoi Jessica,Hutsje schreef:Dank, ik heb net de bestelling geplaatst, eerst maar even 10 kilo, heb de vriezers vol zitten. Heb de poelier ook gebeld, ik kan het zaterdagochtend halen. Er is een beetje weinig karkas besteld? dat kost echt niets en ze vinden het heerlijk! Ik kan tot woensdag nog bij bestellen.

Zo'n vissekop is groter dan de beebie zelf! :N:Teckelgek schreef:Ik vermaak me kostelijkNatas. schreef:Jahaaaa, maar wel een hele leuke toestandEline* schreef:mensenlief, wat een toestand wordt dit!![]()
. Die foto's soms..... Dan zie ik Jagger voor me met een vissekop of lap vlees
.
Neee, hijzelf geen vissekop hoor

Ik zou niet weten waarom dat niet mag?Jinx schreef:Ik snap dit topic volgens mij niet helemaal goed, want ik BARF niet. Maarre...ik als niet BARFer zou het wel leuk vinden om eens een penslapje of wat anders lekkers aan Angel te geven, dus gewoon als lekker tussendoortje, niet om er op over te stappen. Zou ik dan ook bij 1 van jullie een paar penslapjes o.i.d. op kunnen halen? Of is dat tegen de regels?![]()
Zo ben ik niet aanstaande, maar de week erop een dag in Amsterdam waar sommigen van jullie wonen, en ik zal ook wel een dagje in Nijmegen zijn. Nouja, eerst maar es horen of het mag

Ik ben ook geen echte barfer maar mijn honden krijgen wel al sinds jaar en dag rauwe botten en eens of tweemaal per week rauw vlees als reinigingsmaaltijd o.i.d.Natas. schreef:Ik zou niet weten waarom dat niet mag?Jinx schreef:Ik snap dit topic volgens mij niet helemaal goed, want ik BARF niet. Maarre...ik als niet BARFer zou het wel leuk vinden om eens een penslapje of wat anders lekkers aan Angel te geven, dus gewoon als lekker tussendoortje, niet om er op over te stappen. Zou ik dan ook bij 1 van jullie een paar penslapjes o.i.d. op kunnen halen? Of is dat tegen de regels?![]()
Zo ben ik niet aanstaande, maar de week erop een dag in Amsterdam waar sommigen van jullie wonen, en ik zal ook wel een dagje in Nijmegen zijn. Nouja, eerst maar es horen of het mag
Ik ben zelf ook helemaal geen 'echte' barfer hoor

Wat valt er wel of niet te snappen aan dit topicJinx schreef:Ik snap dit topic volgens mij niet helemaal goed, want ik BARF niet. Maarre...ik als niet BARFer zou het wel leuk vinden om eens een penslapje of wat anders lekkers aan Angel te geven, dus gewoon als lekker tussendoortje, niet om er op over te stappen. Zou ik dan ook bij 1 van jullie een paar penslapjes o.i.d. op kunnen halen? Of is dat tegen de regels?![]()
Ik snap het nu wel, las het daarnet beetje vluchtig doorMarion. schreef:Wat valt er wel of niet te snappen aan dit topicJinx schreef:Ik snap dit topic volgens mij niet helemaal goed, want ik BARF niet. Maarre...ik als niet BARFer zou het wel leuk vinden om eens een penslapje of wat anders lekkers aan Angel te geven, dus gewoon als lekker tussendoortje, niet om er op over te stappen. Zou ik dan ook bij 1 van jullie een paar penslapjes o.i.d. op kunnen halen? Of is dat tegen de regels?![]()
Zo ben ik niet aanstaande, maar de week erop een dag in Amsterdam waar sommigen van jullie wonen, en ik zal ook wel een dagje in Nijmegen zijn. Nouja, eerst maar es horen of het mag![]()
Maar eh, pens kun je ook gewoon in de dierenwinkel kopen hoor (anders kunnen ze het voor je bestellen). Lijkt me iets praktischer dan dat jij een hele dag met een zak pens in je auto rond zit te rijden
Ik heb je al een pb-tje gestuurd dat je voor de kalkoen eigenlijk te laat bent. Maar ik heb voor mezelf ook nog wat besteld (en ik heb nog liggen), dus jij krijgt wel een pak kalkoennekken van mijAssie schreef:Als ik ook mee mag doen, met een kleine hoeveelheid aan spullen om te testen wat Tip lekker vind, dan graag.
Natas. schreef:Zo'n vissekop is groter dan de beebie zelf! :N:Teckelgek schreef:Ik vermaak me kostelijkNatas. schreef:Jahaaaa, maar wel een hele leuke toestandEline* schreef:mensenlief, wat een toestand wordt dit!![]()
. Die foto's soms..... Dan zie ik Jagger voor me met een vissekop of lap vlees
.
Neee, hijzelf geen vissekop hoor