Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
barfers opgelet
Moderator: moderatorteam
-
Bernadette
- Zeer actief
-
Natas.
- Zeer actief
- Contacteer:
- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik wil evt ook graag meedoen, woon zelf vlak bij Islam Centrum, maar heb wel veel belangstelling voor runderpens, goedkoop kopvlees en hondengehakt.
Ik hoop alleen dat de pens ongevroren is, dan kan ik het gelijk klein maken en in de vriezer gooien
Ik ga vanmiddag even kijken of ik de 15e moet werken.
Ik hoop alleen dat de pens ongevroren is, dan kan ik het gelijk klein maken en in de vriezer gooien
Ik ga vanmiddag even kijken of ik de 15e moet werken.
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Beetje late reactie. Maar ik heb ruim een week geen i-net gehad. Modem was rot.
Heb al een pb'tje gedaan.
Hier in de buurt is er absoluut niet zo goedkoop aan dat soort dingen te kopen. Er zit hier écht nog geen Islam slager hoor.
Dus ik zou niet weten waar ik dat zou moeten zoeken.
Plek in de vriezer heb ik genoeg. Bibi is bijna op. En dit is tig keer goedkoper en leuker om te geven.
Heb al een pb'tje gedaan.
Hier in de buurt is er absoluut niet zo goedkoop aan dat soort dingen te kopen. Er zit hier écht nog geen Islam slager hoor.
Dus ik zou niet weten waar ik dat zou moeten zoeken.
Plek in de vriezer heb ik genoeg. Bibi is bijna op. En dit is tig keer goedkoper en leuker om te geven.
-
Marion.
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
-
Bernadette
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
Waar wordt er nu afgesproken? Als het redelijk centraal is kom ik ook en ga ik zo een bestelling plaatsen. Marion, kun je nog even wachten met je besteling voor je kalkoennekken? Die wil ik ook wel nl.
Laatst gewijzigd door Hutsje op 07 jul 2006 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.

- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Ik zat te kijken, de 15e. Wordt niets... nachtdienst.
Heb daarom nog niets besteld.
Maar een brutale vraag. Is er misschien iemand die het eventueel even kan bewaren voor me, iemand die ruimte over heeft in zijn vriezer?????? Please?
Dan kom ik het absoluut zo snel mogelijk ophalen. Geld wordt van tevoren zéker over gemaakt.
Ja, ik weet het, brutaal. Maar wie niet waagt, wie niet wint.
Als het niet lukt doe ik de andere keer wel mee.
Heb daarom nog niets besteld.
Maar een brutale vraag. Is er misschien iemand die het eventueel even kan bewaren voor me, iemand die ruimte over heeft in zijn vriezer?????? Please?
Dan kom ik het absoluut zo snel mogelijk ophalen. Geld wordt van tevoren zéker over gemaakt.
Ja, ik weet het, brutaal. Maar wie niet waagt, wie niet wint.
Als het niet lukt doe ik de andere keer wel mee.
-
Marion.
Goed dat ik dit nog even lees. Ik wacht nog even. En als jij aan de kippegehakt/nekken en karkassen kunt komen heb ik liever dat jij die deze keer meeneemt. Ik heb namelijk vakantie, en anders moet ik er speciaal voor naar Nijmegen.Hutsje schreef:Waar wordt er nu afgesproken? Als het redelijk centraal is kom ik ook en ga ik zo een bestelling plaatsen. Marion, kun je nog even wachten met je besteling voor je kalkoennekken? Die wil ik ook wel nl.
We hebben afgesproken in Almere.
- Hutsje
- Zeer actief
-
Marion.
Mooi! Zijn ze nog goedkoper uit ook. Ik heb het voor jou alvast op een rijtje gezet dan:Hutsje schreef:Geen probleem. Almere is goed te doen. Graag zsm doorgeven zodat ik begin van de week kan bestellen. Ik ga mijn lijstje opgeven.
Tineke: 10 kilo nekken, 10 kilo gehakt
Sonja: 10 kilo gehakt
Whera: 5 kilo gehakt
Daphne: 5 kilo gehakt
Natas: 1 kilo karkas
Marian: 5 kilo karkas, 5 kg nekken
Nina: 2 kilo gehakt, 2 kilo nekken, 1 kilo karkas
Marion: 3 kilo nekken, 3 kilo gehakt, 3 kilo karkas
Dus totaal 20 kilo nekken, 35 kilo gehakt en 10 kilo karkas
(mijn bestelling is aanvulling tot 'ronde' aantallen
- Hutsje
- Zeer actief
-
Marion.
Weet je al hoeveel kalkoennekken je wilt? Dan kan ik gaan bellen.Hutsje schreef:Ik zal straks even bellen of het kan. Neemt iemand nog een wegschaal mee want ik krijg het allemaal los mee. Kan wel per pond verpakt maar dan wordt het weer duurder, de nekken zijn zowieso per kg verpakt. En waar stond de roputebeschrijving ook al weer?
Iedereen heeft besteld in kilo's, dus je hoeft het sowieso niet per pond te laten verpakken. Ik wil wel een weegschaal en zakjes meenemen.
Route ga ik even voor je opzoeken...
-
Marion.
Natas. schreef:Manege Pampushout
Botterweg 2
1309 BB Almere
Op de A6 afslag nr.3 nemen, richting Almere Stad West (let op dat West, bij afslag Almere Stad kom je heel ergens anders uit).
Volg de S101 ("Hogering") richting Almere
Na ongeveer 4km linksaf de Botterweg op. Je ziet manege aan je linkerhand dan liggen en het parkeerterreintje ook.
- Hutsje
- Zeer actief
-
Marion.
Ik kan niks meer kwijt in elk gevalHutsje schreef:Dank, ik heb net de bestelling geplaatst, eerst maar even 10 kilo, heb de vriezers vol zitten. Heb de poelier ook gebeld, ik kan het zaterdagochtend halen. Er is een beetje weinig karkas besteld? dat kost echt niets en ze vinden het heerlijk! Ik kan tot woensdag nog bij bestellen.
Ik heb dus eerst maar vooral dingen genomen waar ik zelf heel slecht aan kan komen
Ik ga nu 90 kilo kalkoennekken bestellen
- Hutsje
- Zeer actief
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
Wat mij betreft geen probleem.Hutsje schreef:Ik kan het rond half 10 halen zaterdagochtend, maar moet dan nog wel een kleine 2 uur rijden, ik kan er dus op zijn vroegst om half 12 zijn. Ik zal er wel wat afrijden, maar heel veel eerder zal niet lukken.
Jessica, hoeveel karkassen gaan er in een kilo ongeveer? Ik heb ze nog nooit gehad.
Groetjes, Nina en Baloe

-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
Ze zijn ongeveer 100 a 150 gram schat ik zo inbaloe2004 schreef:Wat mij betreft geen probleem.Hutsje schreef:Ik kan het rond half 10 halen zaterdagochtend, maar moet dan nog wel een kleine 2 uur rijden, ik kan er dus op zijn vroegst om half 12 zijn. Ik zal er wel wat afrijden, maar heel veel eerder zal niet lukken.![]()
Jessica, hoeveel karkassen gaan er in een kilo ongeveer? Ik heb ze nog nooit gehad.

-
Marion.
Voor mij ook geen probleem, en ik hoop dat Sonja (Sirene) er dan ook nog is? Volgens mij moest ze om 3 uur werken, dus dat zou net moeten lukkenHutsje schreef:Ik kan het rond half 10 halen zaterdagochtend, maar moet dan nog wel een kleine 2 uur rijden, ik kan er dus op zijn vroegst om half 12 zijn. Ik zal er wel wat afrijden, maar heel veel eerder zal niet lukken.
(zij heeft ook de geiteribben, Jessica)
- Hutsje
- Zeer actief
Ja, ik las het, Son heeft de geitenribben maar Tineke ook dacht ik, ik weet alleen niet of ze beiden goed bevleesd zijn.Marion. schreef:Voor mij ook geen probleem, en ik hoop dat Sonja (Sirene) er dan ook nog is? Volgens mij moest ze om 3 uur werken, dus dat zou net moeten lukkenHutsje schreef:Ik kan het rond half 10 halen zaterdagochtend, maar moet dan nog wel een kleine 2 uur rijden, ik kan er dus op zijn vroegst om half 12 zijn. Ik zal er wel wat afrijden, maar heel veel eerder zal niet lukken.![]()

- sirene
- Zeer actief
- Contacteer:
Die van Tineke zijn meen ik goedkoper. Die van mij zijn iig wel heel goed bevleesd maar ik weet niet hoe die van Tineke zijn.Hutsje schreef:Ja, ik las het, Son heeft de geitenribben maar Tineke ook dacht ik, ik weet alleen niet of ze beiden goed bevleesd zijn.Marion. schreef:Voor mij ook geen probleem, en ik hoop dat Sonja (Sirene) er dan ook nog is? Volgens mij moest ze om 3 uur werken, dus dat zou net moeten lukkenHutsje schreef:Ik kan het rond half 10 halen zaterdagochtend, maar moet dan nog wel een kleine 2 uur rijden, ik kan er dus op zijn vroegst om half 12 zijn. Ik zal er wel wat afrijden, maar heel veel eerder zal niet lukken.![]()
Half 12 kan nog wel voor mij. Maar kunnen de anderen proberen om 11u te komen dan kunnen we toch alvast beginnen met verdelen enzo ? Dat zal wel ff duren denk ik.
Hoeveel vlees zit er aan jouw kipkarkassen Jes ?
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
-
Nina
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat is dus wel een heel mooi maatje voor mij, dan kunnen ze er allebei eentje en Chulo iets erbij voor een goede maaltijd.Hutsje schreef:Ze zijn ongeveer 100 a 150 gram schat ik zo inbaloe2004 schreef: Jessica, hoeveel karkassen gaan er in een kilo ongeveer? Ik heb ze nog nooit gehad..
Ik neem een kilo extra om te proberen.
Groetjes, Nina en Baloe

- Hutsje
- Zeer actief
Er zit niet zoveel vlees aan de karkassen, ik geef ze ook altijd bij de maaltijd en niet als hoofdmaaltijd. Dus vlees met 1 of 2 karkassen, en ze pakken de karkassen altijd als eerste eruit.
Wat kosten de geitenribben dan bij jou Sonja? Trouwens, die zou je ook mee kunnen nemen als je deze kant op komt, en ik ga meteen even kijken wanneer
Wat kosten de geitenribben dan bij jou Sonja? Trouwens, die zou je ook mee kunnen nemen als je deze kant op komt, en ik ga meteen even kijken wanneer