Perfect!tineke schreef:Heb even een nieuw topic geopend en als we daar nu alleen bestellingen doen loopt het niet zo door elkaar heen![]()
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=92429
En thnx Nina voor alles zo duidelijk op een rijtje zetten.
Moderator: moderatorteam
Perfect!tineke schreef:Heb even een nieuw topic geopend en als we daar nu alleen bestellingen doen loopt het niet zo door elkaar heen![]()

Je vergeet de beebie helemaalNatas. schreef:Natasja ookbaloe2004 schreef:Nina ook. Zullen wij anders een leuke wandeling voor de liefhebbers en koffie met wat lekkers in de aanbieding doen??Roelfien schreef: Eh, Daphne en ik voelen ons wel een beetje bezwaard dat we niets aan te bieden hebben. En dan wordt het ook nog eens zo ongeveer voor onze deur afgeleverd.![]()
![]()
Verzamelen bij Pampushout is een hele goeie plek ja! Ik help graag mee met de koffie en lekkers.
Huh??.............. das toch de 16de?Teckelgek schreef:Je vergeet de beebie helemaalNatas. schreef:Natasja ookbaloe2004 schreef:Nina ook. Zullen wij anders een leuke wandeling voor de liefhebbers en koffie met wat lekkers in de aanbieding doen??Roelfien schreef: Eh, Daphne en ik voelen ons wel een beetje bezwaard dat we niets aan te bieden hebben. En dan wordt het ook nog eens zo ongeveer voor onze deur afgeleverd.![]()
![]()
Verzamelen bij Pampushout is een hele goeie plek ja! Ik help graag mee met de koffie en lekkers.![]()

Jazeker en ik ga lekker de prijzen aanpassen want na telefonisch overleg met onze slager kan en mag datNatas. schreef:Perfect!tineke schreef:Heb even een nieuw topic geopend en als we daar nu alleen bestellingen doen loopt het niet zo door elkaar heen![]()
En thnx Nina voor alles zo duidelijk op een rijtje zetten.
Mag ik wel nog even een routebeschrijving? Ik zie op mijn kaartje nergens een manege of parkeerplaats in de buurt van het PampushoutRoelfien schreef:Wat we zouden kunnen doen is afspreken naast Manege Pampushout in Almere Stad West. Dat is vanaf de snelweg heel makkelijk te bereiken en naast de manege ligt een parkeerplaats waar we makkelijk terecht kunnen en voor diegenen die dat leuk vinden kan je rechtstreeks het bos in om te wandelen.
Ja ik heb gebeld en hem uitgelegd hoe we dit wilde gaan doen en dat ik dan gewoon in 1 keer de grote bestelling bij hem kwam ophalen.Marion. schreef:Yessssssss. Jij hebt al gebeld dus? Hoe heb je het aangepakt?tineke schreef:Jazeker en ik ga lekker de prijzen aanpassen want na telefonisch overleg met onze slager kan en mag dat![]()
![]()
![]()
Mooi. Dan ga ik mijn bestelling weer even aanpassentineke schreef:Ja ik heb gebeld en hem uitgelegd hoe we dit wilde gaan doen en dat ik dan gewoon in 1 keer de grote bestelling bij hem kwam ophalen.
Daar was hij enthousiast over dat snap je![]()
![]()
Ik vertelde van wat andere prijzen geiten ribben voor 1 euro en toen kon hij ze daar ook voor leveren en ook schaap voor die prijs![]()
Gewoon even handig uitspelen dus.
Oh ja en de runderbotten gingen ook met 50 cent de kilo omlaag daarnaen die zijn van een echt goede kwaliteit zeggen mijn doggies
Manege PampushoutMarion. schreef:Mag ik wel nog even een routebeschrijving? Ik zie op mijn kaartje nergens een manege of parkeerplaats in de buurt van het PampushoutRoelfien schreef:Wat we zouden kunnen doen is afspreken naast Manege Pampushout in Almere Stad West. Dat is vanaf de snelweg heel makkelijk te bereiken en naast de manege ligt een parkeerplaats waar we makkelijk terecht kunnen en voor diegenen die dat leuk vinden kan je rechtstreeks het bos in om te wandelen.

Ehhhhh Tineke.... hoe wil je dat doen met die hele geit? Ik wil best meedoen met een halve ofzo, maar ik ga niet op die parkeerplaats lopen hakken (dan neem ik mijn butcher - Pieter - namelijk mee, want hakken in een kip durf ik inmiddels maar een geit gaat me veel en veel te verMarion. schreef:Mooi. Dan ga ik mijn bestelling weer even aanpassentineke schreef:Ja ik heb gebeld en hem uitgelegd hoe we dit wilde gaan doen en dat ik dan gewoon in 1 keer de grote bestelling bij hem kwam ophalen.
![]()
Ik vertelde van wat andere prijzen geiten ribben voor 1 euro en toen kon hij ze daar ook voor leveren en ook schaap voor die prijs![]()
Oh ja en de runderbotten gingen ook met 50 cent de kilo omlaag daarnaen die zijn van een echt goede kwaliteit zeggen mijn doggies
![]()
(En ik ga zaterdag jouw taktiek ook even toepassen. Wish me luck)
Oké. Kan het helemaal volgen op mijn kaartje, dus dat komt goedNatas. schreef:Manege Pampushout
Botterweg 2
1309 BB Almere
Op de A6 afslag nr.3 nemen, richting Almere Stad West (let op dat West, bij afslag Almere Stad kom je heel ergens anders uit).
Volg de S101 ("Hogering") richting Almere
Na ongeveer 4km linksaf de Botterweg op. Je ziet manege aan je linkerhand dan liggen en het parkeerterreintje ook.
Hahaha, ik zie het al voor me!Marion. schreef: Ehhhhh Tineke.... hoe wil je dat doen met die hele geit? Ik wil best meedoen met een halve ofzo, maar ik ga niet op die parkeerplaats lopen hakken (dan neem ik mijn butcher - Pieter - namelijk mee, want hakken in een kip durf ik inmiddels maar een geit gaat me veel en veel te ver)

Neehee als het met meerder word gedaan dan geef ik dat vantevoren door en is de geit al verdeeldMarion. schreef:Ehhhhh Tineke.... hoe wil je dat doen met die hele geit? Ik wil best meedoen met een halve ofzo, maar ik ga niet op die parkeerplaats lopen hakken (dan neem ik mijn butcher - Pieter - namelijk mee, want hakken in een kip durf ik inmiddels maar een geit gaat me veel en veel te verMarion. schreef:Mooi. Dan ga ik mijn bestelling weer even aanpassentineke schreef:Ja ik heb gebeld en hem uitgelegd hoe we dit wilde gaan doen en dat ik dan gewoon in 1 keer de grote bestelling bij hem kwam ophalen.
![]()
![]()
(En ik ga zaterdag jouw taktiek ook even toepassen. Wish me luck))
Ja, is goed. Ga m'n bestelling weer aanpassen. En ik ga de vriezers even checken. We hebben nog anderhalve week om die leeg te maken geloof iktineke schreef:Neehee als het met meerder word gedaan dan geef ik dat vantevoren door en is de geit al verdeeld![]()
Zullen wij er samen 1 delen mijn doggies zijn er dol op
Dat soort dingen heeft Arie wel vaak volgens mij, kwantumkorting. Ik zou het denk ik ook vragen, wat je betaalt voor zeg 25 kilo... jokkebrok!Roelfien schreef: Maar nou zag ik een mevrouw een doos van 10 kilo met kippendingen kopen (ik ben zo stom geweest om het niet te vragen) en dat was 11.50 euro voor 10 kilo. Dus wellicht de vleugels. Want per kilo zijn ze 2,49. Maar misschien als ze per 10 kilo worden gekocht dat ze dan goedkoper zijn.
Ga ik van de week wel even alsnog vragen.

op de haagse markt staat er een poelier waar de kippenhartjes wel 1 euro de kilo zijn ,hagenezen waar blijven jullieRoelfien schreef:Ik heb gelogen.![]()
Kippelevers/maagjes en hartjes zijn 1.50 en 1,60 voor 500 gram, dus 3,00 euro de kilo.
En de vleugels zijn 2.49 euro de kilo.
![]()
Kan iemand de prijslijst in de besteltopic aanpassen?
Maar nou zag ik een mevrouw een doos van 10 kilo met kippendingen kopen (ik ben zo stom geweest om het niet te vragen) en dat was 11.50 euro voor 10 kilo. Dus wellicht de vleugels. Want per kilo zijn ze 2,49. Maar misschien als ze per 10 kilo worden gekocht dat ze dan goedkoper zijn.
Ga ik van de week wel even alsnog vragen.
oke er staan 2 poeliers op de haagse markt en bij de en zijn ze 2.50 de kilo en bij de andere 1.00 euro dus wel de moeite waard.Marion. schreef:We hebben toch Sieneke (BasRouge)tineke schreef:op de haagse markt staat er een poelier waar de kippenhartjes wel 1 euro de kilo zijn ,hagenezen waar blijven jullie