Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

barfers opgelet

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Natas. »

tineke schreef:Heb even een nieuw topic geopend en als we daar nu alleen bestellingen doen loopt het niet zo door elkaar heen :wink:

http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=92429
Perfect!
En thnx Nina voor alles zo duidelijk op een rijtje zetten.
Afbeelding
Ari@ne

Ongelezen bericht door Ari@ne »

Natas. schreef:
baloe2004 schreef:
Roelfien schreef: Eh, Daphne en ik voelen ons wel een beetje bezwaard dat we niets aan te bieden hebben. En dan wordt het ook nog eens zo ongeveer voor onze deur afgeleverd.
Nina ook. Zullen wij anders een leuke wandeling voor de liefhebbers en koffie met wat lekkers in de aanbieding doen?? :mrgreen:
Natasja ook :wink:
Verzamelen bij Pampushout is een hele goeie plek ja! Ik help graag mee met de koffie en lekkers.
Je vergeet de beebie helemaal :cry: :cry:
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Teckelgek schreef:
Natas. schreef:
baloe2004 schreef:
Roelfien schreef: Eh, Daphne en ik voelen ons wel een beetje bezwaard dat we niets aan te bieden hebben. En dan wordt het ook nog eens zo ongeveer voor onze deur afgeleverd.
Nina ook. Zullen wij anders een leuke wandeling voor de liefhebbers en koffie met wat lekkers in de aanbieding doen?? :mrgreen:
Natasja ook :wink:
Verzamelen bij Pampushout is een hele goeie plek ja! Ik help graag mee met de koffie en lekkers.
Je vergeet de beebie helemaal :cry: :cry:
Huh??.............. das toch de 16de? :80:
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Natas. schreef:
tineke schreef:Heb even een nieuw topic geopend en als we daar nu alleen bestellingen doen loopt het niet zo door elkaar heen :wink:

http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=92429
Perfect!
En thnx Nina voor alles zo duidelijk op een rijtje zetten.
Jazeker en ik ga lekker de prijzen aanpassen want na telefonisch overleg met onze slager kan en mag dat :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Roelfien schreef:Wat we zouden kunnen doen is afspreken naast Manege Pampushout in Almere Stad West. Dat is vanaf de snelweg heel makkelijk te bereiken en naast de manege ligt een parkeerplaats waar we makkelijk terecht kunnen en voor diegenen die dat leuk vinden kan je rechtstreeks het bos in om te wandelen.
Mag ik wel nog even een routebeschrijving? Ik zie op mijn kaartje nergens een manege of parkeerplaats in de buurt van het Pampushout :jank:
Marion.

tineke schreef:Jazeker en ik ga lekker de prijzen aanpassen want na telefonisch overleg met onze slager kan en mag dat :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Yessssssss. Jij hebt al gebeld dus? Hoe heb je het aangepakt?
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

Tineke, heeft jouw adres geen lamsribben ? Goedkoop ? :mann:
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
tineke

Marion. schreef:
tineke schreef:Jazeker en ik ga lekker de prijzen aanpassen want na telefonisch overleg met onze slager kan en mag dat :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:
Yessssssss. Jij hebt al gebeld dus? Hoe heb je het aangepakt?
Ja ik heb gebeld en hem uitgelegd hoe we dit wilde gaan doen en dat ik dan gewoon in 1 keer de grote bestelling bij hem kwam ophalen.
Daar was hij enthousiast over dat snap je :mrgreen: :mrgreen:
Ik vertelde van wat andere prijzen geiten ribben voor 1 euro en toen kon hij ze daar ook voor leveren en ook schaap voor die prijs :wink:
Gewoon even handig uitspelen dus.
Oh ja en de runderbotten gingen ook met 50 cent de kilo omlaag daarna :wink: en die zijn van een echt goede kwaliteit zeggen mijn doggies :wink:
tineke

sirene schreef:Tineke, heeft jouw adres geen lamsribben ? Goedkoop ? :mann:
1 euro de kilo :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: als ze voorradig zijn
sirene
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door sirene »

tineke schreef:
Kun je die bestellen voor de 15de ??? :cheer: :cheer: :cheer:
Dan wil ik wel een voorraad!
Groetjes Sonja
Afbeelding
en de nakers
Marion.

tineke schreef:Ja ik heb gebeld en hem uitgelegd hoe we dit wilde gaan doen en dat ik dan gewoon in 1 keer de grote bestelling bij hem kwam ophalen.
Ik vertelde van wat andere prijzen geiten ribben voor 1 euro en toen kon hij ze daar ook voor leveren en ook schaap voor die prijs :wink:
Oh ja en de runderbotten gingen ook met 50 cent de kilo omlaag daarna :wink: en die zijn van een echt goede kwaliteit zeggen mijn doggies :wink:
Mooi. Dan ga ik mijn bestelling weer even aanpassen :mrgreen:
(En ik ga zaterdag jouw taktiek ook even toepassen. Wish me luck)
Natas.
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
Roelfien schreef:Wat we zouden kunnen doen is afspreken naast Manege Pampushout in Almere Stad West. Dat is vanaf de snelweg heel makkelijk te bereiken en naast de manege ligt een parkeerplaats waar we makkelijk terecht kunnen en voor diegenen die dat leuk vinden kan je rechtstreeks het bos in om te wandelen.
Mag ik wel nog even een routebeschrijving? Ik zie op mijn kaartje nergens een manege of parkeerplaats in de buurt van het Pampushout :jank:
Manege Pampushout
Botterweg 2
1309 BB Almere

Op de A6 afslag nr.3 nemen, richting Almere Stad West (let op dat West, bij afslag Almere Stad kom je heel ergens anders uit).
Volg de S101 ("Hogering") richting Almere
Na ongeveer 4km linksaf de Botterweg op. Je ziet manege aan je linkerhand dan liggen en het parkeerterreintje ook.
Afbeelding
Marion.

Marion. schreef:
tineke schreef:Ja ik heb gebeld en hem uitgelegd hoe we dit wilde gaan doen en dat ik dan gewoon in 1 keer de grote bestelling bij hem kwam ophalen.
Ehhhhh Tineke.... hoe wil je dat doen met die hele geit? Ik wil best meedoen met een halve ofzo, maar ik ga niet op die parkeerplaats lopen hakken (dan neem ik mijn butcher - Pieter - namelijk mee, want hakken in een kip durf ik inmiddels maar een geit gaat me veel en veel te ver :mrgreen: )
Marion.

Natas. schreef:Manege Pampushout
Botterweg 2
1309 BB Almere

Op de A6 afslag nr.3 nemen, richting Almere Stad West (let op dat West, bij afslag Almere Stad kom je heel ergens anders uit).
Volg de S101 ("Hogering") richting Almere
Na ongeveer 4km linksaf de Botterweg op. Je ziet manege aan je linkerhand dan liggen en het parkeerterreintje ook.
Oké. Kan het helemaal volgen op mijn kaartje, dus dat komt goed :ok:
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Nina »

Goed werk, Tineke! Ik zal de aangepaste prijslijst even doorsturen naar mijn twee kennisjes, anders is het net of ik hier winst zit te maken. :mrgreen:
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef: Ehhhhh Tineke.... hoe wil je dat doen met die hele geit? Ik wil best meedoen met een halve ofzo, maar ik ga niet op die parkeerplaats lopen hakken (dan neem ik mijn butcher - Pieter - namelijk mee, want hakken in een kip durf ik inmiddels maar een geit gaat me veel en veel te ver :mrgreen: )
Hahaha, ik zie het al voor me! :mrgreen:
Ik denk dat de jongens hier denken dat ze in de hemel zijn gekomen als ik een hele geit mee breng naar huis, das voor een paar maanden voer hier.. :eek:
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
tineke

sirene schreef:
tineke schreef:
Kun je die bestellen voor de 15de ??? :cheer: :cheer: :cheer:
Dan wil ik wel een voorraad!
als ze vooraadig zijn wil ik dat uiteraard doen :wink:
tineke

Marion. schreef:
Marion. schreef:
Ehhhhh Tineke.... hoe wil je dat doen met die hele geit? Ik wil best meedoen met een halve ofzo, maar ik ga niet op die parkeerplaats lopen hakken (dan neem ik mijn butcher - Pieter - namelijk mee, want hakken in een kip durf ik inmiddels maar een geit gaat me veel en veel te ver :mrgreen: )
Neehee als het met meerder word gedaan dan geef ik dat vantevoren door en is de geit al verdeeld :mrgreen:
Zullen wij er samen 1 delen mijn doggies zijn er dol op :wink:
tineke

baloe2004 schreef:Goed werk, Tineke! Ik zal de aangepaste prijslijst even doorsturen naar mijn twee kennisjes, anders is het net of ik hier winst zit te maken. :mrgreen:
Jij bent toch niet ami woods incognito soms he :mrgreen: :mrgreen:
Nina
Zeer actief
Contacteer:

tineke schreef:
baloe2004 schreef:Goed werk, Tineke! Ik zal de aangepaste prijslijst even doorsturen naar mijn twee kennisjes, anders is het net of ik hier winst zit te maken. :mrgreen:
Jij bent toch niet ami woods incognito soms he :mrgreen: :mrgreen:
:hzz:
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
Roelfien
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Roelfien »

Ik heb gelogen. :jank:

Kippelevers/maagjes en hartjes zijn 1.50 en 1,60 voor 500 gram, dus 3,00 euro de kilo.
En de vleugels zijn 2.49 euro de kilo.

:jank:

Kan iemand de prijslijst in de besteltopic aanpassen?

Maar nou zag ik een mevrouw een doos van 10 kilo met kippendingen kopen (ik ben zo stom geweest om het niet te vragen) en dat was 11.50 euro voor 10 kilo. Dus wellicht de vleugels. Want per kilo zijn ze 2,49. Maar misschien als ze per 10 kilo worden gekocht dat ze dan goedkoper zijn.

Ga ik van de week wel even alsnog vragen.
Bevriend met rooie kaai Herman en dametje Ici.
In memoriam Yentie en Toby
Marion.

tineke schreef:Neehee als het met meerder word gedaan dan geef ik dat vantevoren door en is de geit al verdeeld :mrgreen:
Zullen wij er samen 1 delen mijn doggies zijn er dol op :wink:
Ja, is goed. Ga m'n bestelling weer aanpassen. En ik ga de vriezers even checken. We hebben nog anderhalve week om die leeg te maken geloof ik :mrgreen:

Tineke, jij en ik samen een geit dus (en jij mag die kop hebben hoor, want die gebitjes wil ik niet nog een keer in mijn tuin :roll: )
Nina
Zeer actief
Contacteer:

Roelfien schreef: Maar nou zag ik een mevrouw een doos van 10 kilo met kippendingen kopen (ik ben zo stom geweest om het niet te vragen) en dat was 11.50 euro voor 10 kilo. Dus wellicht de vleugels. Want per kilo zijn ze 2,49. Maar misschien als ze per 10 kilo worden gekocht dat ze dan goedkoper zijn.

Dat soort dingen heeft Arie wel vaak volgens mij, kwantumkorting. Ik zou het denk ik ook vragen, wat je betaalt voor zeg 25 kilo... jokkebrok! :wink:
Groetjes, Nina en Baloe
Afbeelding
tineke

Roelfien schreef:Ik heb gelogen. :jank:

Kippelevers/maagjes en hartjes zijn 1.50 en 1,60 voor 500 gram, dus 3,00 euro de kilo.
En de vleugels zijn 2.49 euro de kilo.

:jank:

Kan iemand de prijslijst in de besteltopic aanpassen?

Maar nou zag ik een mevrouw een doos van 10 kilo met kippendingen kopen (ik ben zo stom geweest om het niet te vragen) en dat was 11.50 euro voor 10 kilo. Dus wellicht de vleugels. Want per kilo zijn ze 2,49. Maar misschien als ze per 10 kilo worden gekocht dat ze dan goedkoper zijn.

op de haagse markt staat er een poelier waar de kippenhartjes wel 1 euro de kilo zijn ,hagenezen waar blijven jullie :wink:
Marion.

tineke schreef:op de haagse markt staat er een poelier waar de kippenhartjes wel 1 euro de kilo zijn ,hagenezen waar blijven jullie :wink:
We hebben toch Sieneke (BasRouge) :idea:
Marion.

Hmmmm, overigens moet ik nu in mijn vakantie wel een ritje Nijmegen gaan maken. Voor de hondengehakt :mrgreen:
Geeft niet hoor. Ik ga vast een leuke wandeling uitzoeken daar :ok:
tineke

Marion. schreef:
tineke schreef:op de haagse markt staat er een poelier waar de kippenhartjes wel 1 euro de kilo zijn ,hagenezen waar blijven jullie :wink:
We hebben toch Sieneke (BasRouge) :idea:
oke er staan 2 poeliers op de haagse markt en bij de en zijn ze 2.50 de kilo en bij de andere 1.00 euro dus wel de moeite waard.

Ik wil het andere topic echt graag alleen houden voor bestelingen zouden jullie indien mogelijk off topic berichten er willen verwijderen :mrgreen:

Maandag ga ik de bestelling door geven en dan zorgt hij dat het zaterdag wat er geleverd kan worden dat dat er is en verdeeld in porties voor wie wat en waar.
Marion.

tineke schreef:Ik wil het andere topic echt graag alleen houden voor bestelingen zouden jullie indien mogelijk off topic berichten er willen verwijderen :mrgreen:
Lijkt me ook handig. Ik zal mijn antwoord op Sonja even weghalen :ok:
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

Sirene, is die geitenrib van 1 Euro p/k bij ICR afhankelijk van hoeveelheid afname? Normaal is het toch duurder?
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Ik heb het bestel topic op verzoek even opgeschoond :wink:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”