Ien en Roelfien hebben volgens mij altijd Nederlandse kalkoennekkies. Ieletjes.ceciel schreef:Een nek van 800 gram is idd de moeite ja. Met deze nekjes waren ze zo klaar.
Die van mij zijn mega. Frans, volgens mij. Tegen een kilo per stuk
Moderator: moderatorteam
nee..al het kalkoen komt uit Frankrijk en nekken en vleugels wisselt nogal van maatMarion. schreef:Ien en Roelfien hebben volgens mij altijd Nederlandse kalkoennekkies. Ieletjes.ceciel schreef:Een nek van 800 gram is idd de moeite ja. Met deze nekjes waren ze zo klaar.
Die van mij zijn mega. Frans, volgens mij. Tegen een kilo per stuk

Ok! Ik vind het ook niet gek om ervoor te betalen, alleen vond ik het nogal Nederlands om over geld te pratenien schreef:ja.tekkel schreef:Even een typisch Nederlandse vraag: moet je betalen voor die nekken? Of krijg je dat gratis mee als je wat anders koopt (zoals wortelloof bij de groenteboer oid)?
je moet hier voor betalen
is nml spul wat de andere Nederlanders in ons land ook voor hun zelf gebruiken.om te eten.
Daarom is er nu weer zoveel materiaal, orgaanvlees,nekken enz te verkijgen, maar wel kopen!
Heel goed dat je de honden hebt laten beslissen, Cecielceciel schreef:Ik heb 't toch maar geprobeerd, eerst nog staan meppen met een hamer maar dat bleek niet echt nodig want ze zetten de tanden er goed in!
Ik heb wel een adres voor kalkoennekken, Roelfien. Maar ik zou juist graag van die kleintjes willen hebben en de laatste keer bij hem had ik van die grote. Daar heb ik iemand anders blij mee gemaakt.Roelfien schreef:Ik wou dat ik kalkoennekken kon geven! De poelier is in dit dorp al jaren geleden opgeheven.

En ik wou dat ik eendennekken kon gevenRoelfien schreef:Marion, ik geef alleen maar kippennekken en eendennekken. Ik wou dat ik kalkoennekken kon geven! De poelier is in dit dorp al jaren geleden opgeheven.