we hebben een pup en met uitlaten belonen we haar als ze meeloopt en buiten haar behoeftes doet, dit doen we door ontzetten blij te reageren, en een stukje lekkers te geven(we breken koekjes door midden)
nou is mijn vraag kan het geen kwaad omdat steeds te doen, ik ben bang dat ze straks diarree krijgt omdat ze natuurlijk vaak belond meot worden en dus wat krijgt.....
kan dit geen kwaad?
misschien moet ik anders gewoon een paar brokjes meenemen? dat haar eetpatroon toch goed blijft?
ik wil haar liever niet te veel snoep geven omdat ik dnek dat het niet heel gezond is zo veel...
tips?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
belonen met snoepjes vraag..
Moderator: moderatorteam
-
yoepie
- Vaste gebruiker
- starfleet
- Erelid
Re: belonen met snoepjes vraag..
Wij gebruikten van alles door elkaar. Een frolicje zijn ze meestal heel gek op en kan je gemakkelijk in kleine stukjes breken. Ook gebruikten we Smackos en Rodi worst, ook heel gemakkelijk in piepkleine stukje te verdelen.yoepie schreef:
kan dit geen kwaad?
misschien moet ik anders gewoon een paar brokjes meenemen? dat haar eetpatroon toch goed blijft?
Eigen brokjes gebruikten we ook, maar die zijn weer niet zo geschikt om dingen aan te leren, dan is hap slik weg vaak beter. Op een brokje of koekje zitten ze soms lang te kauwen. Voor belonen voor meelopen werkt zo'n klein zacht iets beter, kan je gelijk doorlopen en staat hij niet stil om eens uitgebreid te gaan kraken.
Anne
-
BeëlzeBubble
- Zeer actief
Ik had voor Smek deze snoepjes:

Die zijn zacht en die kun je dus makkelijk in ieniminipiepkleine flubbertjes verdelen. Ik haalde wel 8-10 stukjes uit een zo'n snoepje. En op die manier kon ik dat kleine ding van 5 kilo zoveel belonen met wat lekkers als ik maar wilde.

Die zijn zacht en die kun je dus makkelijk in ieniminipiepkleine flubbertjes verdelen. Ik haalde wel 8-10 stukjes uit een zo'n snoepje. En op die manier kon ik dat kleine ding van 5 kilo zoveel belonen met wat lekkers als ik maar wilde.
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

-
pollunder
- Zeer actief
-
yoepie
- Vaste gebruiker
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Jaaa heb ik ookBeëlzeBubble schreef:Ik had voor Smek deze snoepjes:
vind Luka superlekker.
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf