Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

belonen met snoepjes vraag..

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

yoepie
Vaste gebruiker

belonen met snoepjes vraag..

Ongelezen bericht door yoepie »

we hebben een pup en met uitlaten belonen we haar als ze meeloopt en buiten haar behoeftes doet, dit doen we door ontzetten blij te reageren, en een stukje lekkers te geven(we breken koekjes door midden)

nou is mijn vraag kan het geen kwaad omdat steeds te doen, ik ben bang dat ze straks diarree krijgt omdat ze natuurlijk vaak belond meot worden en dus wat krijgt.....

kan dit geen kwaad?
misschien moet ik anders gewoon een paar brokjes meenemen? dat haar eetpatroon toch goed blijft?

ik wil haar liever niet te veel snoep geven omdat ik dnek dat het niet heel gezond is zo veel...

tips?
starfleet
Erelid

Re: belonen met snoepjes vraag..

Ongelezen bericht door starfleet »

yoepie schreef:
kan dit geen kwaad?
misschien moet ik anders gewoon een paar brokjes meenemen? dat haar eetpatroon toch goed blijft?
Wij gebruikten van alles door elkaar. Een frolicje zijn ze meestal heel gek op en kan je gemakkelijk in kleine stukjes breken. Ook gebruikten we Smackos en Rodi worst, ook heel gemakkelijk in piepkleine stukje te verdelen.

Eigen brokjes gebruikten we ook, maar die zijn weer niet zo geschikt om dingen aan te leren, dan is hap slik weg vaak beter. Op een brokje of koekje zitten ze soms lang te kauwen. Voor belonen voor meelopen werkt zo'n klein zacht iets beter, kan je gelijk doorlopen en staat hij niet stil om eens uitgebreid te gaan kraken.

Anne
BeëlzeBubble
Zeer actief

Ongelezen bericht door BeëlzeBubble »

Ik had voor Smek deze snoepjes:

Afbeelding

Die zijn zacht en die kun je dus makkelijk in ieniminipiepkleine flubbertjes verdelen. Ik haalde wel 8-10 stukjes uit een zo'n snoepje. En op die manier kon ik dat kleine ding van 5 kilo zoveel belonen met wat lekkers als ik maar wilde.
Groetjes van Bianca en een slobber van Casper en Smekkie.

Afbeelding
pollunder
Zeer actief

Ongelezen bericht door pollunder »

Kan toch geen kwaad. Je neemt gewoon een heel heel klein stukje. En dat breek je nog eens door twee.
yoepie
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door yoepie »

ok bedankt voor de reacties!!
ik dacht ook al dat het neit heel erg was, maar ik vraag het liever na als dat ik het fout doe :wink:
Mama Sanneke
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mama Sanneke »

BeëlzeBubble schreef:Ik had voor Smek deze snoepjes:

Afbeelding

Die zijn zacht en die kun je dus makkelijk in ieniminipiepkleine flubbertjes verdelen. Ik haalde wel 8-10 stukjes uit een zo'n snoepje. En op die manier kon ik dat kleine ding van 5 kilo zoveel belonen met wat lekkers als ik maar wilde.
Jaaa heb ik ook :ok: , is van lam gemaakt hé,
vind Luka superlekker.
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans
Afbeelding
Ik ben gewoon mezelf
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”