Ja...dat is de shit he?!
het is absoluut niet mijn bedoeling en ook niet die van Rami en Wil om je horendol te maken met al onze verhalen en adviesen hoor.
op een gegeven moment komt er zoveel informatie op je af...daar wordt je gewoon moe van...Ik ken het gevoel als geen ander.
Ik zat maar te pluizen en te lezen en te zoeken..
Ik kon het op het laatst gewoon niet meer horen of lezen..zo flauw was ik ervan..
Maar ik vind het zo ontzettend kloten voor jou en Q....zaterdag was idd wel een "top" dag he?!
De pest met die prednison spuiten is...ze doen even hun werk...
Symptoombestrijding..en daarna is het weer mis.
Het zijn paardenmiddelen en ze werken maar kort en hevig...
Bij een Pei is het effecht van dat spul accuut te zien aan bindweefsel/vocht verlies in de snuit...
Je hond permanent op de prendison is eigenlijk geen optie...ik weet niet hoe oud Q is...maar dat wil je eignelijk niet voor je hond.
Er kan trouwens wel een punt komen dat je jankend op de bank naar je kapot gekrabte hond zit te kijken en denkt: "weet je wat...het is genoeg geweest...kom maar hier met die prednison pillen"
Maar na een paar dagen kom je toch weer tot de conclusie dat het niets is...dus je gaat weer aan de pluis...
En zo blijft een mens aan de gang..
Ik zou persoonlijk niet voor die brokken gaan...een hond van Q's formaat vreet je in 6 weken gewoon arm....je vakantiegeld...zwaai baai zwaai...
En dat is niet het grootste punt..
Als je nou ZEKER weet dat het daarmee duidelijk is...maar ja....dat is het niet...
Ik zou op mijn strepen gaan staan...
Tja...het moment dat ik bij de DA stond vorig jaar had ik hem finaal tot ver boven mijn kop zitten....vervangende DA is allerminst mijn vriendin...ze was ook kort van stof...spuit...klaar...
Ik zei bij binnenkomst ook...Ik wil een prendison spuit en verder wil ik het er nu niet over hebben....
het was van mijn kop te schrapen denk ik.
En drie weken terug idem...
Ik kom pas bij die DA binnen als ik over miin eigen tax ben..
Ik ben dan lullig gezegd op mijn best....
Ik had ook geen poot verzet als ik mijn zin niet had gekregen.
Maar ja...je wilt uigaan van het advies van je DA....je gaat ervan uit dat dat goed is...ik ken dat gevoel....alhoewel ik dat gevoel al wel ruim een jaar niet meer heb gevoeld

ik ken mijn hond als geen ander...
je hoofd tolt even...laat maar lekker even bezinken...en PB me maar..