Donderdag ging het weer iets beter,dus heb ik nog even gewacht met naar de da te gaan. Maar vrijdag was het WEER helemaal mis. Dus ben ik met hem naar de da gegaan. Daar werd me gevraagd om een stukje met hem te lopen,zodat ze konden zien wat ik bedoelde.
Ze zagen goed dat hij zijn poot niet gebruikte,maar toen ze zijn poot bevoelden,gaf hij geen pijnreactie.
Nou heeft hij Rimadyl 50 milligram gekregen,en dat moet hij 10 dagen gebruiken,hij krijgt de hoogst toegestane dosis. Hij mag ook 10 dagen niet wandelen,maar alleen poepen en plassen en dan weer naar binnen.
Als het na 10 dagen niet verbeterd is,dan moet hij terugkomen om foto's te maken.
Hij krijgt nou sinds vrijdag die pillen,maar hij loopt nog steeds niet goed. Het lijkt alsof hij al zijn poten gebruikt,maar als je goed kijkt,dan zie je dat hij niet op links steunt.Niet tijdens het staan en ook niet tijdens het lopen. Als hij zijn poot neerzet,dan zoekt hij echt even wat de beste positie is.
Gisteren kwam een van de andere honden bij zijn poot in de buurt,en toen viel hij uit. Wat wil zeggen dat hij echt ontzettend veel pijn heeft,want een paar weken geleden had hij aan zijn voorpoot een verstuikte teen,en toen konden de anderen gewoon bij hem komen,en heeft hij zelfs gewoon echt gespeeld,toen kreeg hij ook Rimadyl,maar niet zo'n hoge dosis als nu.
Dat probeert hij nou ook wel,maar ik hou hem zoveel mogelijk tegen,en hij stopt zelf ook heel snel.
Ook is hij de laatste weken erg snel moe,en loopt hij veel te hijgen.Zelfs als hij rustig aan de lijn even een plas moet doen. Gisteren heb ik zo'n 5 minuten gelopen,en hij liep toen al te hijgen. Maar volgens de da klinken zijn hart en longen goed.
Weet misschien iemand wat hij zou kunnen mankeren?
Groetjes Petra,die erg triest is omdat ze niet weet wat Dylan heeft,en hoe ze hem kan helpen....