markdh schreef:hoop dat t dan weer een virus is en dat t niet iets anders is,aan de andere kant denk ik dan:wat vreem dat als Moritz er al een half jaar last van heeft,er niet echt naar onderzocht is wat de oorzaak precies is.Naar mijn mening moet je t er anders met je DA nog even erover hebben.Wens je in iedergeval sterkte.
Dat is mijn eigen schuld, want echt laten onderzoeken heb ik het nooit.
Het begon gewoon met meerdere keren poepen op een dag, te vaak eigenlijk. Daar maakte ik me dan niet echt zorgen om en liet het even begaan in de hoop dat het goed zou komen.
Toen kwam er misselijkheid bij en diarree en ben ik van voeding gaan veranderen wat leek te helpen.
Toen werd hij ineens enorm beroerd en zijn we naar de da gegaan die zei dat het een virus was (heerste) en hij kreeg een injectie en pillen die goed hielpen.
De veranderde voeding (brokken) hielpen wel wat, maar niet afdoende, dus toen ben ik van versvlees gaan veranderen. Ook dat leek iets te helpen totdat hij dus nu afgelopen week ineens weer 2 dagen enorme diarre had.
Het is dus een hoop gekwakkel en doordat het zo afwisselend was, heb ik er nooit echt goed naar laten kijken. Hij is verder ook vrolijk, energiek en eet prima. Het is ook geen hond om makkelijk mee naar de da te gaan en onderzoeken te doen omdat hij erg angstig is, dus dan doe je dat iets minder snel.
Maar nu is de maat vol en vind ik het echt té worden en te vaak voorkomen.