Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nieuw Pitbull filmpje

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

M@ri@nne
Zeer actief

Ongelezen bericht door M@ri@nne »

Ilona&Kira schreef:
greatdane schreef:
Ilona&Kira schreef:
Klopt, maar de honden waar mee gevochten werd kregen vroeger ook niet veel. Hoe meer je een hond verwaarloosd hoe groter het beest... Dat is bij ons tenslotte net zo... :wink:
:piew:
is het anders dan? ik weet ook alleen maar wat ik gelezen heb op het internet?! Over de geschiedenis en de hondengevechten... :denken:
Ik weet maar weinig van hondengevechten. :wink: Maar het lijkt mij dat het een vorm van " topsport" is. En als ik kijk naar bv free fighters die verwaarlozen zich zelf niet echt bepaald.
Of gaat deze vergelijking niet op? :19:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Mol
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mol »

M@ri@nne schreef:
Ilona&Kira schreef:
greatdane schreef:
Ilona&Kira schreef:
Klopt, maar de honden waar mee gevochten werd kregen vroeger ook niet veel. Hoe meer je een hond verwaarloosd hoe groter het beest... Dat is bij ons tenslotte net zo... :wink:
:piew:
is het anders dan? ik weet ook alleen maar wat ik gelezen heb op het internet?! Over de geschiedenis en de hondengevechten... :denken:
Ik weet maar weinig van hondengevechten. :wink: Maar het lijkt mij dat het een vorm van " topsport" is. En als ik kijk naar bv free fighters die verwaarlozen zich zelf niet echt bepaald.
is ook puure onzin

mol :8):
M@ri@nne
Zeer actief

Mol schreef:
M@ri@nne schreef:
Ilona&Kira schreef:
greatdane schreef: :piew:
is ook puure onzin

Mijn vergelijking? :N: :mrgreen:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Mol
Zeer actief

M@ri@nne schreef:
Mol schreef:
M@ri@nne schreef:
Ilona&Kira schreef: is het anders dan? ik weet ook alleen maar wat ik gelezen heb op het internet?! Over de geschiedenis en de hondengevechten... :denken:
is ook puure onzin

Mijn vergelijking? :N: :mrgreen:
neehee, jou vergelijking klopt als een bus, maar de vergelijking van een verwaarloosde hond bla bla bla enz enz is echt zo'n broodje aap verhaal, onwetenheid eerste klas, larikoek, gelul in de ruimte, onzin, enz enz.

M@ri@nne
Zeer actief

:wink:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Ilona&Kira
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ilona&Kira »

Oke maar dat zou dus betekenen dat het internet het fout heeft....en ik dus ook. Ik heb het altijd zo gelezen... Maar ik vind het niet erg om toe te geven dat ik dan verkeerd ingelicht ben hoor.... Geen probleem :ok:
Afbeelding
M@ri@nne
Zeer actief

Ilona&Kira schreef:Oke maar dat zou dus betekenen dat het internet het fout heeft....en ik dus ook. Ik heb het altijd zo gelezen... Maar ik vind het niet erg om toe te geven dat ik dan verkeerd ingelicht ben hoor.... Geen probleem :ok:
Ik denk dat er wel een verschil is tussen die lui die "professioneel" met hondenvechten bezig zijn of diegene die zomaar wat honden op elkaar klappen.
Laatst gewijzigd door M@ri@nne op 18 apr 2006 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Mol
Zeer actief

Ilona&Kira schreef:Oke maar dat zou dus betekenen dat het internet het fout heeft....en ik dus ook. Ik heb het altijd zo gelezen... Maar ik vind het niet erg om toe te geven dat ik dan verkeerd ingelicht ben hoor.... Geen probleem :ok:
het is topsport en hoe kan een mens nog dier nou topsport beoefenen met een verwaarloost lichaam?

Ilona&Kira
Actief
Contacteer:

Mol schreef:
het is topsport en hoe kan een mens nog dier nou topsport beoefenen met een verwaarloost lichaam?

Zover ik altijd begrepen heb is een dier/mens op zijn sterkst als hij zo min mogelijk verzorging krijgt dan zal hij doorgaan tot hij heeft wat ie wilt eten. Dat is bij een mens toch ook zo? Ik snap je punt wel en ik zie aan de ene kant ook wel dat een hond/mens die niks heeft ook niks kan. Maar aan de andere kant is het ook zo dat als een hond/mens niks heeft ze uit hun natuurlijke instinct gaan reageren. :wink:
Afbeelding
M@ri@nne
Zeer actief

Ilona&Kira schreef:
Mol schreef:

Zover ik altijd begrepen heb is een dier/mens op zijn sterkst als hij zo min mogelijk verzorging krijgt dan zal hij doorgaan tot hij heeft wat ie wilt eten. Dat is bij een mens toch ook zo? Ik snap je punt wel en ik zie aan de ene kant ook wel dat een hond/mens die niks heeft ook niks kan. Maar aan de andere kant is het ook zo dat als een hond/mens niks heeft ze uit hun natuurlijke instinct gaan reageren. :wink:
Kracht, uithoudingsvermogen, consentratie daar heb je verzorging voor nodig denk ik. :wink:
Groetjes, Marianne.
Afbeelding
Silvia
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Silvia »

andre schreef:
Zoek stok! schreef:Okay, komt spuit 11 ook even. Ik heb maar eens gekeken. Ik heb echt helemaal niks met Pitbulls en ben opgegroeid met enge verhalen over dat ras. Helaas heb ik ook van dichtbij gedrag van Pitbulls gezien dat in mijn hoofd gegrift staat. Ik ben dus bepaald geen fan om het maar even zo te zeggen.

Wat zijn de 'dingen' die gebeuren met Pitbulls? Hebben we het dan over georganiseerde hondengevechten oid? Zijn de Pitbulls in het filmpje daarom zo gewond en uitgemergeld?

Edit: zo was ik ook geen fan van Dobermanns (ook nare ervaring mee als kind), maar daar ben ik inmiddels overheen omdat ik ze veel ben tegengekomen :wink: Moet zeggen dat wat je als kind leert lang blijft
hangen!

dan heb je als kind weinig geleerd en heb je ook geen eigen kijk en of mening over iets als je de media zo klakkeloos gelooft....
ik ben als kind door een cocker spaniel gebeten en heb gelukkig van mijn ouders meegekregen dat je niet alles en iedereen over 1 kamp moet scheren. ik heb dus niks tegen deze honden.
Groetjes Silvia en Diesel
Ilona&Kira
Actief
Contacteer:

M@ri@nne schreef:
Ilona&Kira schreef:
Mol schreef:

Kracht, uithoudingsvermogen, consentratie daar heb je verzorging voor nodig denk ik. :wink:
In de wereld van de rijken misschien wel jah...in de wereld van nu ik weet het niet... Er zijn verschillende verhalen over en dit is wat ik gelezen heb...ik heb ook al eens gelezen over anabolen die gebruikt worden in Amerika. Het is sowieso allemaal ziek...maar het kan zijn dat het internet mij verkeerd geinformeerd heeft.
Afbeelding
Mol
Zeer actief

Ilona&Kira schreef:
M@ri@nne schreef:
Ilona&Kira schreef:
Mol schreef: het is topsport en hoe kan een mens nog dier nou topsport beoefenen met een verwaarloost lichaam?

In de wereld van de rijken misschien wel jah...in de wereld van nu ik weet het niet... Er zijn verschillende verhalen over en dit is wat ik gelezen heb...ik heb ook al eens gelezen over anabolen die gebruikt worden in Amerika. Het is sowieso allemaal ziek...maar het kan zijn dat het internet mij verkeerd geinformeerd heeft.
sommige gevechten gaan over 2 a 3 uur een hond die geen lichamelijke conditie heeft is niet veerkrachtig en houd dit niet vol en zal dan ook niet voldoend massa en doorzetings vermogen hebben om daadwerkelijk door tegaan tot het gaatje.
nee hoor geloof me al ik zeg dat deze honden in top conditie zijn afgetraint tot top atleten die er niet van terug dijnzen om 3 a 4 uur an de knok te gaan.

Ilona&Kira
Actief
Contacteer:

Mol schreef:
Ilona&Kira schreef:
M@ri@nne schreef:
Ilona&Kira schreef: Zover ik altijd begrepen heb is een dier/mens op zijn sterkst als hij zo min mogelijk verzorging krijgt dan zal hij doorgaan tot hij heeft wat ie wilt eten. Dat is bij een mens toch ook zo? Ik snap je punt wel en ik zie aan de ene kant ook wel dat een hond/mens die niks heeft ook niks kan. Maar aan de andere kant is het ook zo dat als een hond/mens niks heeft ze uit hun natuurlijke instinct gaan reageren. :wink:
sommige gevechten gaan over 2 a 3 uur een hond die geen lichamelijke conditie heeft is niet veerkrachtig en houd dit niet vol en zal dan ook niet voldoend massa en doorzetings vermogen hebben om daadwerkelijk door tegaan tot het gaatje.
nee hoor geloof me al ik zeg dat deze honden in top conditie zijn afgetraint tot top atleten die er niet van terug dijnzen om 3 a 4 uur an de knok te gaan.

Oke maar heb je het nu over de hondengevechten van vroeger of de illegale hondengevechten die nog steeds gebeuren hier in NL. Of is dit ook een broodje aap verhaal? Zou kunnen hoor betekent dus dat ik wederom verkeerd ben ingelicht :slaap:
Ik ben namelijk wel van mening dat het bij de illegale hondengevechten puur alleen gaat om het geld. Vroeger was het volgens mij ook meer de show en de kracht van de honden waar het om ging.
Vind het trouwens wel leuk om te lezen dit ookal is het een kutonderwerp :ok: Je geeft me tenminste normaal antwoord. :ok:
Afbeelding
Mol
Zeer actief

alle honden gevechten zijn iligaal maar dat wil niet zeggen dat ze niet profesioneel worden aan gepakt, er gaat immer grof geld in om

***Connie***
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): American Staffords en een Maine Coon kat.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door ***Connie*** »

Zoek stok! schreef:Okay, komt spuit 11 ook even. Ik heb maar eens gekeken. Ik heb echt helemaal niks met Pitbulls en ben opgegroeid met enge verhalen over dat ras. Helaas heb ik ook van dichtbij gedrag van Pitbulls gezien dat in mijn hoofd gegrift staat. Ik ben dus bepaald geen fan om het maar even zo te zeggen.

Wat zijn de 'dingen' die gebeuren met Pitbulls? Hebben we het dan over georganiseerde hondengevechten oid? Zijn de Pitbulls in het filmpje daarom zo gewond en uitgemergeld?

Edit: zo was ik ook geen fan van Dobermanns (ook nare ervaring mee als kind), maar daar ben ik inmiddels overheen omdat ik ze veel ben tegengekomen :wink: Moet zeggen dat wat je als kind leert lang blijft hangen!
Ja dit heb ik ook alleen net contra bijtervaring met Herders en dobermann's :boos: Met Pitbull's heb ik juist zeer goede ervaringen heb er 13 jaar 1 gehad en liever beest heb ik nog niet meegemaakt :ok:
Dit soort filmpjes hou ik dus niet van al die bijtwonden gaat door merhg en been bij mij.
Afbeelding
Een dier heb je voor het leven, niet voor even.
greatdane
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Dog-Wolfspitz
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door greatdane »

Ilona&Kira schreef:
Mol schreef:

Pure onzin dus.
Een goeie pit hoef je niet te verwaarlozen om hem game te maken dat is hij namelijk al,dat is waar ze op gefokt zijn,zoniet is het een cur en dus niets waard voor deze sport.
Ik heb ook begin 90-er jaren een tijd in R'dam gewoond en heb daar ook het 1 en ander gezien en snap je verhaal wel,maar dat is niet zoals het in het "echte wereldje" gaat.
Deze mensen kijken bij de beste nesten en nemen de pit die in hun ogen het meeste gameness bezit en gaan daarmee verder.
En hier zit tijd in veel tijd en energie en uitermate gebalanceerd voedsel.
Deze honden vechten veelal ook niet voor de 2 jaar,wat bij de meeste waar jij over praat dus wel zo is.
En veel mensen vinden het zielig,maar de hond doet niets liever daar is hij immers voor gefokt.
En dit bereik je niet met verwaarlozing :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Bruno 07-05-2012-*16-10-2012
Lance
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse stafford, Engelse stafford x Franse Bulldog
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Lance »

Jeetje die beesten zijn 1 en al spier!

Filmpje is mooi gemaakt.. Krijg er helemaal de rillingen van..
Afbeelding
Tamara&Dana
Actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bullterrier & American Pitbullterrier

Ongelezen bericht door Tamara&Dana »

greatdane schreef:Afbeelding
Afbeelding
Moooooooooooooooooooi hoor :ok:

Ik ga het filmpje nu niet kijken. Wordt er veel te emotioneel van altijd. :jank:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”