Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nanni is opgenomen
Moderator: moderatorteam
- Wilma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tatrahond Kaatje
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Wat een verhaal. Nu duimen voor een goede uitslag.

Website over onze honden en Tatrahond database
♥ Jelka ♥ * 09-07-2001 - † 16-05-2014 & ♥ Jurek ♥ * 02-04-2002 - † 17-07-2014
- Mama Sanneke
- Zeer actief
Jippie, weer thuisjidde schreef:Bedankt voor alle berichtjes.
Nanni is weer thuis. Ze is ook helemaal de oudeNiet meer dik en opgezwollen en weer net zo actief als normaal.
Ze hebben vanmorgen een echo gemaakt van haar buik. Ze zouden alleen de maag, darmen en milt doen, maar ze lag zo rustig dat ze ook de nieren en blaas erbij gedaan hebben. Kortom der hele buik.
Op haar milt vonden ze witte en zwarte plekjes. Er is meteen een punktie gedaan. ze dachten dat wij het anders ook zouden doen en nu lag ze al rustig, hebben ze dus meteen gedaan. Vrijdag al krijgen we de uitslag van de punktie.
's nachts lag ze wel veel scheten te laten. Dat is alleen maar goed, kan het gas eruit. verder heeft ze heerlijk geslapen, zonder pijnstillers ofzo. Vanmorgen gepoept en geplast met uitlaten.
Ze waren helemaal gek van me meissie. Ze vonden haar zooo lief,ze wilden haar houden![]()
Toen we binnen kwamen zei er 1 al: komen jullie mijn grote vriend ophalenIn haar hok lag ze heerlijk rustig te slapen. toen ik haar riep kwam ze overeind. Dwars door de drinkensbak liep ze naar ons toe (was al eerder gebeurd zeiden ze
) Ze piepte van blijdschap en was helemaal vrolijk. Iedereen die voorbij liep werd ook spontaan begroet door Nanni
Nu is ze weer lekker thuis, en ze is helemaal weer de oude. Ik vermoed zelf dat ze beginnende maag/milt kanteling heeft gehad. De 1e da had al lucht eruit gepompt, dus misschien is daardoor erger voorkomen. Als er een gezwel in haar milt zit, kan die verwijdert worden. Er zijn verder geen uitzaaiingen in der rest van der buik.
Ben heel blij dat ze weer lekker thuis is
Sanneke, Bazinneke van Luka Poedelmans

Ik ben gewoon mezelf

Ik ben gewoon mezelf
-
Maaike
- Zeer actief
-
Ari@ne
-
Nono
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- mitmig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Drie dwergpinschers en twee Thaise 'soidogs'
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
-
jidde
Het gaat redelijk met Nanni. Ze hijgt nog ontzettend veel. Dat heeft ze sinds ze aan de anti biotica zit. ook drinkt ze heel veel en plast ze veel. vanmorgen kwam ze naar mij toe, ik denk die heeft honger. Ik draai me om en ze plast een hele oceaan in de kamer. Ik snel naar buiten gelaten en daar kwam ene 2e oceaan uit.
Dat moet ik morgen nog even doorgeven
Dat moet ik morgen nog even doorgeven
- Scooby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse dog
- Contacteer:
-
jidde
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Wendy,
Hou haar maar extra in de gaten. Dat hijgen kan namelijk ook een voorteken zijn van een eventuele torsie.
Hou haar maar extra in de gaten. Dat hijgen kan namelijk ook een voorteken zijn van een eventuele torsie.
Groetjes, Karen
Duitse doggen 'Uut Sutfene'
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Volgens mij kan het ook best zijn dat die maag nog steeds opspeelt. Dat hoor je wel vaker bij een dillatatie die door een tube verholpen is.jidde schreef:Ze heeft dat hijgen nu al een week eigenlijk
Groetjes, Karen
- Femia
- Zeer actief
- Contacteer:
- Jacqueline.
- Zeer actief
-
jidde
De uitslag is goed. Ze zagen geen tumor in haar milt
De milt mag erin blijven. Over 3 maanden doen we voor de zekerheid weer een echo maken, kijken of hij dan helemaal hersteld is.
Opzich is ze weer de oude. Ik vind alleen nog wel dat ze veel hijgt. De DA zei dat het misschien kon komen door die maag, maar dat is niet te zeggen. Als ze over een week nog zo is, laat ik een bloedonderzoek doen, zodat alles uitgesloten is.
Nanni plast en drinkt heel veel. Dat is sinds ze aan die anti biotica zit/zat. Net als dat hijgen.
Opzich is ze weer de oude. Ik vind alleen nog wel dat ze veel hijgt. De DA zei dat het misschien kon komen door die maag, maar dat is niet te zeggen. Als ze over een week nog zo is, laat ik een bloedonderzoek doen, zodat alles uitgesloten is.
Nanni plast en drinkt heel veel. Dat is sinds ze aan die anti biotica zit/zat. Net als dat hijgen.
- mitmig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Drie dwergpinschers en twee Thaise 'soidogs'
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
- Jacqueline.
- Zeer actief
- Jacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): retrievers
- Contacteer:
- Scooby
- Zeer actief
- Contacteer:
Hoi Wendy,
Die uitslag is in elk geval goed nieuws! Hopelijk wordt dat hijgen ook snel minder.
Die uitslag is in elk geval goed nieuws! Hopelijk wordt dat hijgen ook snel minder.
Groetjes, Karen
- Mama Sanneke
- Zeer actief
-
jidde
Net was ik even een half uurtje weg en had Nanni vor de 2e x in huis geplast en ook gespuugd. Zo te zien haar eten met veel gal en zo te zien had ze het ook weer opgegeten. Net was ik even slapen (heb je van al die korte nachtjes) en had ze weer 2x gespuugd, voornamelijk gal. Net stond ik erbij en spuugde ze weer gal. Het kwam er ook heel makkelijk uit.
Het hijgen is minder, maar ze drinkt en plast nog heeeeel veel. Totaal al 3x in huis geplast. Ze begon in de ene kamer en ze plast zoveel dat het zo de andere kamer in loopt.
Iemand een idee
Het hijgen is minder, maar ze drinkt en plast nog heeeeel veel. Totaal al 3x in huis geplast. Ze begon in de ene kamer en ze plast zoveel dat het zo de andere kamer in loopt.
Iemand een idee
- pooh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwiterse witte herder
-
jidde
- markdh
- Zeer actief
- markdh
- Zeer actief
mooie leeftijd hoor,Dennis is nu 11 1/2 wordt 10 Oktober 12 al vraag ik me soms wel af hoe oud een Goldie kan worden,hoor van alle kanten verschillende leeftijden maar ga er zelf vanuit dat ie 13 of 14 zal worden als ik nu kijk naar zijn gezondheid die goed is afgezien vd Artrose en de rugspondylose is Dennis nog een vrij actief kereltje al ga je nu wel merken dat t allemaal wat strammer gaat worden en hij wat rustiger is geworden met wandelen.
- markdh
- Zeer actief
mooie leeftijd hoor,Dennis is nu 11 1/2 wordt 10 Oktober 12 al vraag ik me soms wel af hoe oud een Goldie kan worden,hoor van alle kanten verschillende leeftijden maar ga er zelf vanuit dat ie 13 of 14 zal worden als ik nu kijk naar zijn gezondheid die goed is afgezien vd Artrose en de rugspondylose is Dennis nog een vrij actief kereltje al ga je nu wel merken dat t allemaal wat strammer gaat worden en hij wat rustiger is geworden met wandelen.