Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vers mengen met brokken?
Moderator: moderatorteam
- rosco fauve
- Vaste gebruiker
Vers mengen met brokken?
Ik wilde er eigenlijk eerst niet aan (aan het vers vlees voeren) maar door al die positieve verhalen wil ik het toch gaan proberen.
Mijn hond krijgt nu Cavom gemengd met kenner equise maar ik wil dan eigenlijk stoppen met het kenner voer en rodi vlees door de Cavom mengen
2 x op een dag. Dit omdat hij in principe niet zo heel erg gek is op Cavom(daarom mengde ik het altijd) maar hij heeft snel last van slappe ontlasting en met de Cavom niet. Is mengen (Cavom met Rodi vlees) een optie of is het echt beter om bijvoorbeeld 3 dagen in de week vers te voeren? en zo ja, moeten die dagen dan achter elkaar of maakt dat niet uit?
Groetjes Marja en m'n Basset FDB Rosco (P. Coltrane)
Mijn hond krijgt nu Cavom gemengd met kenner equise maar ik wil dan eigenlijk stoppen met het kenner voer en rodi vlees door de Cavom mengen
2 x op een dag. Dit omdat hij in principe niet zo heel erg gek is op Cavom(daarom mengde ik het altijd) maar hij heeft snel last van slappe ontlasting en met de Cavom niet. Is mengen (Cavom met Rodi vlees) een optie of is het echt beter om bijvoorbeeld 3 dagen in de week vers te voeren? en zo ja, moeten die dagen dan achter elkaar of maakt dat niet uit?
Groetjes Marja en m'n Basset FDB Rosco (P. Coltrane)
- Sennaruby
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
- monky555
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
- Aantal honden: 3
-
Lique
- geregistreerd lid
- Contacteer:
- rosco fauve
- Vaste gebruiker
-
Lique
- geregistreerd lid
- Contacteer:
-
MastiffStorm
- Actief
- Contacteer:
-
MastiffStorm
- Actief
- Contacteer:
Storm gaat ook uit zijn dak als hij vers krijgt.rosco fauve schreef:Bedankt allemaal,
Ik denk dat ik mengen gewoon ga proberen met een 1/4 schijfje en dan 3 dagen in de week rodi compleet. Volgens mij gaat m'n hond helemaal uit z'n dak van blijdschap. Ik ben benieuwd.
Marja
Dat is het probleem met het mengen.
Storm eet vlees heel anders.
Als ik het zou mengen met elkaar dan slikt hij zijn brokken heel in
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
Rob*
- Zeer actief
-
Mauyak
En ik geef gewoon lekker 100% kvv,want waarom mengen?Komt op mij over dat de eigenaar niet kan kiezen.Of je nou brokken in het bakje gooit of je schud een bakje KVV leeg in de etensbak,wat si het verschil?Dus waarom al dat gemix en geswitch met brokkendagen en vleesdagen?Geef gewoon 100% vers,dan pas doe je je hond een groot plezier.En niet zeggen dat het veel duurder is want er is zelfs Smuldier(400 gram 49 cent,C1000)te koop en dat is voor iedereen betaalbaar.Zo vaak hoor ik dat honden hun brokken niet meer willen zonder dat er wat lekkers doorheen gemixt word,en dat is ook logisch,want zou je zelf jaar in jaar uit droge meuk willen eten?Wij mensen verkiezen dan toch zeker ook een vers maaltje?
-
ien
- Erelid
- Contacteer:
- stefanie
- Zeer actief
Mauyak schreef:En ik geef gewoon lekker 100% kvv,want waarom mengen?Komt op mij over dat de eigenaar niet kan kiezen.Of je nou brokken in het bakje gooit of je schud een bakje KVV leeg in de etensbak,wat si het verschil?Dus waarom al dat gemix en geswitch met brokkendagen en vleesdagen?Geef gewoon 100% vers,dan pas doe je je hond een groot plezier.En niet zeggen dat het veel duurder is want er is zelfs Smuldier(400 gram 49 cent,C1000)te koop en dat is voor iedereen betaalbaar.Zo vaak hoor ik dat honden hun brokken niet meer willen zonder dat er wat lekkers doorheen gemixt word,en dat is ook logisch,want zou je zelf jaar in jaar uit droge meuk willen eten?Wij mensen verkiezen dan toch zeker ook een vers maaltje?
- amiwoods
- Zeer actief
- Contacteer:
dat bedoel ik je hond geeft zelf al aan die meuk niet te willen dus is de keuze toch niet moeilijk lijkt mijstefanie schreef:Mauyak schreef:En ik geef gewoon lekker 100% kvv,want waarom mengen?Komt op mij over dat de eigenaar niet kan kiezen.Of je nou brokken in het bakje gooit of je schud een bakje KVV leeg in de etensbak,wat si het verschil?Dus waarom al dat gemix en geswitch met brokkendagen en vleesdagen?Geef gewoon 100% vers,dan pas doe je je hond een groot plezier.En niet zeggen dat het veel duurder is want er is zelfs Smuldier(400 gram 49 cent,C1000)te koop en dat is voor iedereen betaalbaar.Zo vaak hoor ik dat honden hun brokken niet meer willen zonder dat er wat lekkers doorheen gemixt word,en dat is ook logisch,want zou je zelf jaar in jaar uit droge meuk willen eten?Wij mensen verkiezen dan toch zeker ook een vers maaltje?