Mijn vriend heeft een collega's en diens dochter (jaja) heeft een amerikaanste bulldog teef, en heeft die laten dekken door een ambull reu, beide zonder stamboom...
Nu bied ze de pupjes te koop aan, maar in hoeverre is dit strafbaar, en heeft het zin om de dierenbescherming of politie erop af te sruren?
Ik weet namelijk dat deze mensen drugs gebruiken en dit puur voor het geld doen, zehebben totaal geen idee waar ze mee bezig zijn, en als deze pups verkocht worden, met succes dat ze dit nogmaals gaan doen.
Ze staan te koop op marktplaats, ze gaan zonder inentingen en ontwormingen weg (anders verdient het niet genoeg om nieuwe shit van te kopen natuurlijk

Het is hier in de buurt en ik heb geen zin dat ik straks niet meer met mijn ambull de straat op kan omdat deze @#$%#%leden zonodig op deze manier moeten fokken....met alle problemen van dien. Waarom nou en waarom met dit ras?
de pups komen waarschijnlijk ook niet allemaal bij de beste adressen terecht in dat circuit als je begrijpt wat ik bedoel.....
Zou het zin hebben om DB of iets dergelijks te tippen?