Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Continental Bulldog

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

Snorko
Zeer actief
Mijn ras(sen): Boston Terriers
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Snorko »

pippy schreef:
Riboet schreef:Raak zo langzamerhand wel het spoor bijster: Engelse bulldog, Old Englisch Bulldog, Victorian Bulldog, Renaissance Bulldog, Continental Bulldog. Zijn we zo wel op de goede weg om een gezonde, zelf bevallende Engelse bulldog terug te fokken?
Ik eerlijk gezegd ook en ben heel nieuwsgierig welke van deze rassen die jij noemt (op de engelse na dan) er erkend zijn.
Betreft de AB weet ik hoe het zit en dat die niet erkend zijn.
Maar als ik nou na de AB een bulldog wil die op de AB lijkt en erkend is....welke moet ik dan hebben?
Alleen de EngelseBulldog is op dit moment FCI erkent,de andere krijg je een ARFE stamboom bij,waar je hier dus weinig aan hebt als je hond voor een RAD hond word aangezien,en dat risico kun je lopen als ze wat meer ''atletisch'' gebouwd zijn,als ze meer ''bully'' zijn loop je minder risico.

Het zou mooi zijn als deze prachtige honden FCI erkend worden!
Afbeelding
Lance
Zeer actief
Mijn ras(sen): Amerikaanse stafford, Engelse stafford x Franse Bulldog
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Lance »

Ik vind hem wel gaaf!!
Afbeelding
*Linda*
Zeer actief

Ongelezen bericht door *Linda* »

Snorko schreef:
pippy schreef:
Riboet schreef:Raak zo langzamerhand wel het spoor bijster: Engelse bulldog, Old Englisch Bulldog, Victorian Bulldog, Renaissance Bulldog, Continental Bulldog. Zijn we zo wel op de goede weg om een gezonde, zelf bevallende Engelse bulldog terug te fokken?
Ik eerlijk gezegd ook en ben heel nieuwsgierig welke van deze rassen die jij noemt (op de engelse na dan) er erkend zijn.
Betreft de AB weet ik hoe het zit en dat die niet erkend zijn.
Maar als ik nou na de AB een bulldog wil die op de AB lijkt en erkend is....welke moet ik dan hebben?
Alleen de EngelseBulldog is op dit moment FCI erkent,de andere krijg je een ARFE stamboom bij,waar je hier dus weinig aan hebt als je hond voor een RAD hond word aangezien,en dat risico kun je lopen als ze wat meer ''atletisch'' gebouwd zijn,als ze meer ''bully'' zijn loop je minder risico.

Het zou mooi zijn als deze prachtige honden FCI erkend worden!
En das nu net de beroertste die er tussen zit :roll:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”