Ik wist dat ze bezig waren om het ras erkend te krijgen en dat is dus blijkbaar gelukt, ik vind ze namelijk echt super en volg het ras al een tijdje op de voet.
Moderator: moderatorteam

KLASSIFIKATION FCI: Gruppe 2 Pinscher und Schnauzer - Molossoide - Schweizersirene schreef:Ik vroeg me af of ze al door de FCI zijn erkend en toen vond ik dit. Uit de "Onze Hond".(feb 2005)
Zijn ze nu door de FCI erkend ?
GrootCarmen schreef:Ik hou van logge honden maar deze vind ik te....soms heb ik wel het idee dat het allemaal groter, breder en vooral aparter moet...
Ow sorry dan vergis ik me...is dat dan de old victorian bulldog? Op marktplaats stonden ze een tijdje terug ook wat meer...."reclame" dat ze groter en breder waren dan de ambull en die zijn me tegenwoordig ook eigenlijk wat te log.Brigitte schreef:GrootCarmen schreef:Ik hou van logge honden maar deze vind ik te....soms heb ik wel het idee dat het allemaal groter, breder en vooral aparter moet...![]()
GRÖSSE:
Widerristhöhe:
Rüden: 42-46 cm
Hündinnen: 40-44 cm
Toleranz bei beiden Geschlechtern nach oben und unten ± 2 cm
Ja, kan Old Victorian, die zijn heel erg grof, deze zijn dat niet echt.Carmen schreef:Ow sorry dan vergis ik me...is dat dan de old victorian bulldog? Op marktplaats stonden ze een tijdje terug ook wat meer...."reclame" dat ze groter en breder waren dan de ambull en die zijn me tegenwoordig ook eigenlijk wat te log.Brigitte schreef:GrootCarmen schreef:Ik hou van logge honden maar deze vind ik te....soms heb ik wel het idee dat het allemaal groter, breder en vooral aparter moet...![]()
GRÖSSE:
Widerristhöhe:
Rüden: 42-46 cm
Hündinnen: 40-44 cm
Toleranz bei beiden Geschlechtern nach oben und unten ± 2 cm
Ik vind een iets sportievere hond toch wat mooier...

Hahah nou zoals bij alle rassen wel zitten er echt honden bij dat ik denk van........uhhhh neeeCarmen schreef:O maar die vind ik wel weer mooi....ik ben niet echt consequent heBrigitte schreef:
Ik eerlijk gezegd ook en ben heel nieuwsgierig welke van deze rassen die jij noemt (op de engelse na dan) er erkend zijn.Riboet schreef:Raak zo langzamerhand wel het spoor bijster: Engelse bulldog, Old Englisch Bulldog, Victorian Bulldog, Renaissance Bulldog, Continental Bulldog. Zijn we zo wel op de goede weg om een gezonde, zelf bevallende Engelse bulldog terug te fokken?