Ik heb die tas die Lysette ook heeft en een schoudertas.
Ik zou je alleen willen adviseren om voor je hondjes op zoek te gaan naar een stevige rugzak geschikt voor bergwandelaars, of zo'n draagding voor op je rug voor kinderen. Er zijn een aantal hondendraagtassen die claimen geschikt te zijn voor honden tot 10 kilo, maar dat klopt van geen kanten. Tenminste, ik heb meerdere geprobeerd en ik ben er nog geen tegengekomen. (die frontbag trekt dus net een aan hondje van 6.5-7 kilo, en dan kan je dus niet erg lang lopen

Die rugzak die jij op internet gevonden hebt is in het echt klein, erg klein--ik heb hem gezien in het echt--. Daar past geen hondje van 6.5 kilo in denk ik, of net aan. Hij is ook niet heel erg stevig namelijk

)
Die tas van Lysette past mijn hond van 6.5 kilo ook precies pas in. Alleen dan kan je dus inderdaad niet veel langer lopen dan 20-30 minuten, want anders heb je de volgende dag nog rugklachten. En het loopt ook niet echt prettig dan, want na 10-15 minuten begin je je rug al wel te voelen
Ik heb ook een hondje van 4 kilo en eigenlijk is mijn ervaring dat de hondendraagtassen alleen geschikt zijn voor haar, en dus hondjes tot een kilo of 5. Ik kan haar wel uren in die tas die Lysette laat zien dragen, en ook wel een uurtje in een schoudertas.
Maar mijn hondje van 6.5 kilo daar werkt dat dus niet goed bij voor langere perioden (museumbezoek bijvoorbeeld gaat niet goed, daar is hij te zwaar voor, en bieden de echte hondendraagtassen te weinig steun voor). In een schoudertas kan ik hem al helemaal niet dragen, na 10 minuten begint dat al erg zeer te doen.
Ik denk dus dat je voor honden van 6.5 en 8.5 kilo beter op zoek kan gaan naar degelijke rugzakken, die voldoende steun bieden voor je rug en schouders. Ik ken meerdere mensen die zo'n stevige wandelrugzak hebben voor hun wat zwaardere hond, en dat werkt perfect
p.s als ik jouw (mooie!) hondjes zie op de foto hebben ze denk ik ook vrij 'lange' pootjes. Mijn hondje van 6.5 kilo past net aan in zo'n tas omdat hij 'weinig poot' heeft, het hondje van Lysette heeft ook korte pootjes. Ik denk dat je met jullie hondjes dan ook nog weleens in de knoei zou kunnen komen vanwege de poten

(als ze dus wat langere pootjes hebben dan een Maltezer bijvoorbeeld)